Lykke til Dagfinn Enerly!
På en dag som dette ..der klubben i mitt hjerte har rykt ned(Aafk),så trudde jeg ikke dagen min kunne bli verre men så blir den akuratt det...jeg såg på nrk at Dagfinn Enerly har brukke nakken,de gjikk ett grøss gjennom meg og jeg tenkte går de an?Aafk har rykt ned,men hva er de i forskjell fra å brekke nakken??INGENTING! Vi kan rykke opp igjen me en gang uten problem....men de er litt vanskligere å fikse en rygg men god bedring Dafinn håper å se dej på color line stadion sesongen 2007
Hilsen Aafk supporter
Håper at det ikke er siste gang vi ser deg på en fotballbane.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
en liten ting: burde ikke " NÅ SKAL DET FERIES" tas vekk fra 1.oppslaget?
ellær?
Hilsen en Brann-supporter
Gull2006
Ønsker Dagfinn lykke til, virker helt håpløst å prøve å gratulere enten kamma eller ffk med tippeliga nå. Håper det går bra!
silkamma
Ta godt vare på han planker, uansett hvordan det går.
Vi krysser fingrene for at han kommer fra det uten varige mén.
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
HÅPER alt går bra...............................
Detta er helt forferdelig, og jeg håper så inderlig at det går bra med Dagfinn. En fantastisk type både på og utenfor banen, og en attraksjon i Tippeligaen som ikke må forsvinne. Seriegullet blir feiret på en mer dempet måte etter dette, og fotballen blir som sagt uviktig når noe så forferdelig skjer.
Hilsen vålerenggutt som krysser fingra for en herlig spiller.
Opprinnelig postet av janrafn
Dagfinn får varme tanker fra kråkevingen også i denne stunden. Fotball blir meningsløst nå, og nå har jeg vanskelig for å fokusere på kampen i morgen.
Ta godt vare på han planker, uansett hvordan det går.
Vi krysser fingrene for at han kommer fra det uten varige mén.
Trudde ikke det var sant da jeg hørte at Enerly hadde knekki nakken. Legger en stor demper på seriegull til Enga når sånt skjer. Håper Enerly kommer helskinnet gjennom dette og får et normalt liv igjen. Makan til sympatisk pg fin fyr.
L.
- Klanen -
Krysser fingrene for at alt går bra med ham til slutt!
Mvh.
Brannsupporter
Så mye nesten, og tapte hjerteslag!
Glad at FFK klarte seg, men det var en høy pris for Enerly. Håper inderlig det "årner" seg til slutt. Hilsen Vikingtilhenger
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Gleden over å ha overlevd tippeligaen nok et år et totalt blåst bort etter denne hendelsen .......Mine tanker går til Dagfinn og familien.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Sender all min støtte og sympati til Enerly og hans familie.
På vegne av meg, Oksene og alle som heier på Skeid, vil vi vise vår respekt til Dagfinn Enerly.....våre tanker går til deg!!!
En gang Skeid---Alltid Skeid
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914