Lykke til Dagfinn Enerly!
Må bare krysse fingre for at lammelsen er midlertidig og at en god, men skadeforfulgt spiller er tilbake på banen for FFK i 2006 sesongen.
Opprinnelig postet av Aafksupporter
Hei...
På en dag som dette ..der klubben i mitt hjerte har rykt ned(Aafk),så trudde jeg ikke dagen min kunne bli verre men så blir den akuratt det...jeg såg på nrk at Dagfinn Enerly har brukke nakken,de gjikk ett grøss gjennom meg og jeg tenkte går de an?Aafk har rykt ned,men hva er de i forskjell fra å brekke nakken??INGENTING! Vi kan rykke opp igjen me en gang uten problem....men de er litt vanskligere å fikse en rygg men god bedring Dafinn håper å se dej på color line stadion sesongen 2007
Hilsen Aafk supporter
Tusen takk Aafk. Synd at vi ikke kunne sikre plassene sammen, men som sagt blir fotball uvesentlig når slikt skjer. Vi ses i 2007.
---------------------------
En av Plankehaugens små planker ;)
Forza FFK o Enerly
VIK
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Dette var mine tanker fra trondheim. Kan jo med det samme gratulerer dere med fornyet kontrakt i ligaen.
Håper endelig det går bra til slutt.
En fin fyr.
Hilsen fra Alta
God bedring, Enerly!
Håper for guds skyld at du blir bra igjen!
Som fotballspiller eller ikke er uvesentlig i denne sammenheng...
God bedring Dagfinn Enerly
Du har alltid vært en god og ærlig motstander en morsom spiller og en spiller man husker, du kommer helt sikkert tilbake. Ses på Marienlyst en gang i fremtiden lykke til
Hilsen Godset supporter
Har desverre ikke fått vært i Kristiansand og fått opplevd det hele. Men har fått være i en hovedstad og en by som elsker Fredrikstad og Dagfinn Enerly. Jeg har tilbragt timer på Bohemen og, de gratulerte oss så mye, og feller tårer sammen med oss pga. Dagfinn. Enga, Fredrikstad og hele fotball-Norge, gråter på vegne av ham. Vi kan ikke annet en å ønske alt det beste. Tenker på deg/ dere.....
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Dette var ikke hva jeg ville se på alle nettsider etter å ha vært ute og feiret bragden.
Leser at Dagfinn har følsomhet, og det er bra. Det er jo ikke nødt til å være så alvorlig. Et nakkebrudd kan jo være så mye.
Men selvfølgelig umulig å ikke bekymre seg...
Du verden, så lite fotball betyr nå...
Dette beviser at alle fotballsupportere står sammen.
Skal bli spennende og se åssen utfallet av operasjonen går..
Jeg krysser fingre og tær,og ber til høyere makter om at Enerly blir 100% igjen!!
Fotballmessig så blåser jeg i åssen det går!!
Varme tanker til Enerly og familien!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Jeg håper virkelig at Dagfinn Enerly blir bra igjen, og mine tanker går til de pårørende.
GOD BEDRING!!!!!!!!!!
- Zawsze Wierni
- Bialo Czerwonym
- Tylko Polska i Fredrikstad
http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/30/447875.html
mvh
Geir
Oddrane
– Egentlig burde jeg vært på Sunnaas for lenge siden. De siste månedene har jeg følt meg sliten, sier Trondsen.
Lyspunktet i hverdagen er at han den 3. september gifter seg med sin kjære Karin.
– Jeg ønsker jo å stå oppreist under bryllupet og ikke sitte i en rullestol. Om hun gifter seg med en fotballspiller eller en eks-fotballspiller vet jeg ikke nå, sier Trondsen og ler litt over sitt egen resonnement.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050622/FFK/251577680&SearchID=73224928906129
Sunnaas er stedet Daginn kommer til, hvis han ikke blir bedre
Jeg håper inderlig for Dagfinns skyld og hans familie, at han får førligheten tilbake og kan fungere normalt i livet etter dette.
Lykke til Dagfinn med opptreningen. Vi i AaFK håper virkelig at du blir frisk igjen. God bedring !!!
Mine dypeste tanker går til familien og bekjennte...håper dagfinn kommer seg igjennom dette,du har mange personer som støtter deg dagfinn,dette skal gå bra...God bedring
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
God bedring Dagfinn, jeg både håper og tror at du blir 100% frisk igjen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914