Go bedring Dagfinn, hilsen fra Aalesund!
Vi sender tanker fra oss i Aalesund ned til dere i Fredrikstad, ikke minst familien til Dagfinn! Alle tenker på Dagfinn her oppe!!
De beste ønsker om at dette går bra til deg og din familie. *Krysser fingrene for Dagfinn!*
Våre tanker går til Dagfinn og hans familie, og FFK spillerne og dere supportere. Vi krysser fingre og håper at alt går bra, og at Enerly kommer seg på beina igjen. Lykke til!
---------------------------
Aafk-supporter
Skuffelse over nedrykket betyr plutselig ingenting når slike ting skjer.
AaFK Supporter
Jeg skreiv egentlig dette i en annen tråd, men skriver det her også, siden denne skal være fra oss AaFK-supportere:
Jeg vil også vise min sympati, og samtidig benytte anledningen til å ønske Dagfinn Enerly lykke til i nattens operasjon og videre. Til familie og venner vil jeg uttrykke dyp medfølelse, og til slutt til Fredrikstad Fotball og dere supportere vil jeg si: Det er fryktelig tragisk når slikt skjer. Dagfinn skal nå gjenom tøffe operasjoner og trening, og vil forhåpentligvis få tilbake førligheten så fort som mulig. Slike ting tar bort betydningen av fotballen, og ødelegger gleden dere tross alt fortjener ved å sikre plassen i eliteserien. Fotballnorge sørger sammen med dere, og selv om vi rykte ned i dag, så går mine tanker til Fredrikstad og Dagfinn. Dette er ikke tiden for å synes synd på seg selv.
Lykke til Dagfinn, du klarer dette!
Med vennlig hilsen
en med-supporter fra Ålesund
AaFK Forever!
----------------------------------------------------
Aafk-supporter
Dette setter alt til side!! Krysser fingrene for et mirakel!!!!!!!!!
Vi retter alle våre tanker mot Dagfinn og hans familie!!!!
Fotball er en liten ting i den store sammenhengen
Håper at Dagfinn blir bra igjen!! Tankene våre er rettet mot Dagfinn og familien hans!!
Aalesund
Aalesund
Håper dette ordner seg.
Opprinnelig postet av earane
Dette er grusomt. Vil vise at vi fra ålesund glemmer vårt eget tap og tenker ¨på det som virkelig betyr noe!
Håper dette ordner seg.
Håper virkelig at alt går så bra som overhode mulig for Dagfinn.
Nedrykket til AaFK blir så fjernt i stunder som dette..
Hilsen Malin Fossheim
Opp eller ned, e e med. AaFK for evig og alltid !
Lidelsen e fotball, medisinen den e pils og AaFK!
AaFK supporter
evig orange, alltid stolt
I slike stunder blir ord fattige og fotballen som vi alle elsker settes på sidelinjen. Andre ting, som familie, livet og medfølelse blir viktigere, og jeg tror jeg har rett når jeg sier at hele fotball-Norge, uansett hvilket lag en holder med, legger fotballen til side en stakket stund, for å vise sin medfølelse til Enerly og hans familie.
Dagfinn:
Lykke til under den forestående operasjonen, og lykke til med rekonvalesensen.
MVH- AaFK-supporter
Aalesund i mitt hjerte
God bedring Dagfinn !
Broilern
Hilsen AaFK supporter!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914