Husk meg
Brukernavn
Passord

Øyvind Hoås og skaden til Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 30 okt 05, 14:48
Ser det er masse skriverier om Enerly og støtte-meldinger til han og familien hans her på forumet og andre steder. Kjempeflott. Sier meg enig i alt som står der. Håper alt går årnær seg for Enerly.

Men hva med Øyvind Hoås? Er det noen som vet hvordan det går med han oppi det hele? Jeg mener, det kan jo ikke være så lett å være han som Enerly fikk over seg. Det var en stygg ulykke. Noen som vet hvordan det går med Hoås?

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 30 okt 05, 14:53
tenkt på det jeg og.. stakkars gutten!! Helt uskyldig, men han kan ikke ha det godt!!
OG vi som tenkte : " ordner tippeliga plass seg, kan ingenting gå galt"

---------------------------

ellær?


Rosenborg_4ever

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 14:56
Håper det går bra med Øyvind også...

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 30 okt 05, 19:03
Jeg synes det er utrolig viktig å støtte Hoås oppe i dette her å. Han har det helt sikkert helt forjævlig nå, og det er nok godt for han å vite at ingen klandrer han. Jeg søkte på gulesider.no nå for å finne nr hans, men det sto ikke oppført. Vil liksom så gjerne få sagt til han at han har ingen skyld i dette. Kanskje sende en blomst til han... Nei, jeg vet ikke.... Uffa meg. Jeg har det så vondt på Dagfinn´s og Hoås sine vegne.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 okt 05, 19:10
Opprinnelig postet av Abby
Ser det er masse skriverier om Enerly og støtte-meldinger til han og familien hans her på forumet og andre steder. Kjempeflott. Sier meg enig i alt som står der. Håper alt går årnær seg for Enerly.

Men hva med Øyvind Hoås? Er det noen som vet hvordan det går med han oppi det hele? Jeg mener, det kan jo ikke være så lett å være han som Enerly fikk over seg. Det var en stygg ulykke. Noen som vet hvordan det går med Hoås?


Bra at du tar det opp Abby !
Stakkar`n har det sikkert helt jævli ! Vi tenker selføgeli på han og....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 okt 05, 19:28
Full medfølelse til Øyvind Hoås, flott at noen tar det opp.
Øyvind det er dessverre slik som kan skje, ikke din skyld.
Håper endelig at du legger dette bak seg, og at du vokser videre i din karriere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 30 okt 05, 19:30
ja, enig ass..trur lizzm ikke han greier å tenke: d vakke min skyld ... ikke d at jæi syns d lizzm..men d kanke være lett for han dah... stakar..

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 31 okt 05, 09:39
Noen som har noen forslag til noe vi kan gjøre for å vise vår omsorg til Hoås??
Enerly ønsker ingen besøk, forteller Harry Hansen igår.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


D_Lady85

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 aug 05
Innlegg: 3

Lagt til: 31 okt 05, 11:59

Tenker på Dagfinn og familien hans og håper han blir bra igjen.. Og på Øyvind Hoås og håper at han ikke klandrer seg sjøl på det som skjedde... Det var ett uhell.. Også må vi også tenke på de andre gutta i ffk.. de kan ikke ha det så lett de heller....

---------------------------

I´m not evil... Just insane...


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 04 nov 05, 19:31

Jeg synes at Hoaås skal få vite at vi i Plankehaugen også står bak han. Det er så lett at Hoås blir glemt når slik skjer. Håper alt er bra med han også.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 07 nov 05, 13:20
Er det seriøst ingen som er her inne som vet hvordan det går med Hoås? Noen må vel vite noe?

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 07 nov 05, 13:28
Antar det går bra, og skulle det ikke det? Misforstå meg rett. Jeg vet omtanken er velment, men han hadde jo tross alt ikke noe skyld i det som skjedde. Kan jo tenkes at denne omtanken kan føre til at han tror noen mener han hadde skyld i Enery`s skade. Hvorfor skulle man ellers påpeke dette om og om igjen.
Jeg mener ikke å rette kritikk til de som viser gutten omtanke i en vanskelig situasjon, men kanskje man bør tenke seg litt om.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 07 nov 05, 13:36
Jeg forstår hva du mener kanogvetalt. Og som jeg har skrevet tidligere, så er gutten totalt uskyldig. Men uasett. Det er som med en trafikkulykke det. Eller noe som helst annet som man kommer uforskyldt oppi. Man får sjokk og ettervirkninger av det likevel. Ikke nødvendigvis skyldfølelse som du ymter frampå med. Men andre tanker. Sjokk. Mareritt. Mye skjer. Enten om det er fysisk eller psykisk. Det er jo ikke bare bare og være involvert i en slik ulykke. Hoås har fått såpass mye ufortjent pepper tidligere, og en slik ULYKKE kan virke som bensin på bålet for iddioter som ikke klarer å tenke LITT lenger. Håper for all del det ikke skjer. Hørte to menn i Torvbyen begynte med sånn dritt om han. Da klarte jeg ikke dy meg. Tror de fikk andre ting å tenke på etter det, for å si det sånn.  Virkelig synd at det finnes slike folk. Og etter at det skjedde ble jeg faktisk enda mer redd for Hoåsen vår. Stakkars gutt.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 nov 05, 14:48
Endret: 07 nov 05, 14:48
Opprinnelig postet av Love_FFK
ja, enig ass..trur lizzm ikke han greier å tenke: d vakke min skyld ... ikke d at jæi syns d lizzm..men d kanke være lett for han dah... stakar..


Kan godt ta meg som gammeldags men... vær så snill og bruk dette språket eller skrivemåte på mobilen og ikke her inne på forumet... hele tråden mister liksom "feeling" når jeg leser dette her..... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 nov 05, 15:11
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Love_FFK
ja, enig ass..trur lizzm ikke han greier å tenke: d vakke min skyld ... ikke d at jæi syns d lizzm..men d kanke være lett for han dah... stakar..


Kan godt ta meg som gammeldags men... vær så snill og bruk dette språket eller skrivemåte på mobilen og ikke her inne på forumet... hele tråden mister liksom "feeling" når jeg leser dette her..... 



Helt enig,har sett flere tråder med slikt språk,burde vel ærlig talt være noen regler om sms språk på forumet?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 07 nov 05, 15:11
(Overdreven) bruk av SMS-språk i dette forumet strider faktisk mot reglene som vi regner med alle har lest gjennom! Du finner reglene her.

Vi har vært litt sløve med å følge opp dette, men i tiden som kommer vil jeg begynne å slette slike innlegg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 07 nov 05, 15:23
Håper det går bra med stakkars gutten

---------------------------

FFKgutten


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 nov 05, 15:43
Håper og tror at Hoås klarer seg igjennom dette, han har garantert en enorm støtte rundt seg i klubben. 

Tror dette går bra Øyvind, du har ingen skyld i det som skjedde.

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340