Husk meg
Brukernavn
Passord

God bedring, Dagfinn! Dette klarer du..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rosenborg_jente:D

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 15:44

Det er en tragedie det som skjedde i går.. Helt forferdelig!! En av de aller beste spillerne i Norge. Håper alt som kan gjøres for å få Dagfinn frisk igjen blir gjort! Han betyr veldig mye for norsk fotball. En så fair spiller, som er driiit god med ballen er det ikke mange av!! Har nesten ikke tenkt på noe annet siden det forferdelige skjedde. Det er helt uvirkelig! Gråt da jeg fikk vite det, for han er en av yndlingsspillerne mine. Håper jeg får se han på fotball-banen igjen. Det betyr mye for meg.. 

Har gode minner etter du spilte i Rosenborg, Dagfinn:).. Du er en helt! Stå på, dette klarer du.

Sender alle mine tanker til Dagfinn, og hans nærmeste!! Alle trøndere er triste i dag for det som skjedde.

Hilsen fra Ingrid..<3


JOWIK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 2

Lagt til: 30 okt 05, 15:55
Det er for jævlig. Alle varme tanker går til Dagfinn og hans familie og medspillere i FFK. 
FFK er klubben i mitt hjerte, bor i Oslo. Alle Osloborgere er også triste for det som skjedde på banen igår.

Hilsen Jorun,

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 30 okt 05, 16:00
Alle mine tanker går nå til Dagfinn Enerly og hans nærmeste...håper du blir 100% frisk... Morten

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340