Hva med støtte til Øyvind Hoås?
---------------------------
ekte ffk supporter;)
Hans stigende formkurve nå på slutten av sesongen betydde tross alt VELDIG mye for at vi beholdt plassen.
FFK i mitt hjerte.
Så ta vare på Øyvind nå FFK.
Jeg har sett situasjonen flere ganger nå. Hoås går opp på corneren fra Valencia. Bak ham i feltet er det flere dueller. Enerly følger Hæstad og Brenne(tror jeg) følger Johnsen. Disse fire kolliderer og Enerly faller mot en Hoås som henger i luften med ryggen til situasjonen. Jeg tror ikke(og håper ikke) Hoås ser at han har påført Enerly skaden. Om så skulle være mener jeg han ikke har grunn til det. Jeg ser ingen grunn til at han skal kobles til hendelsen på denne måten i det hele tatt. At han skulle trenge støtte kan jo oppfattes som at han var med på å forårsake Enerly`s tragiske skade.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1130671660.36508.jpg
Minner litt om Peter Crouh i Liverpool. Han og hadde en slags mobbekampanje mot seg. Men se hvor han er nå, og hvordan han spiller. Hoås blir kjempeviktig i tida framover.
Gutten kan ikke klandres for Dagfinns skade. Det er en duell med fire spillere (som kanogvetalt allerede har nevnt). Alle gir alt og Øivind presses og detter på Dagfinn. Det kunne vært hvem som helst andre. Men på feil sted til feil tid.
Håper Plankehaugen og kan gi en støtte til han, som også er diskutert til Dagfinn. Etter en tøff sesong fortjener han dette!!!
FFKgutten
Dette klarer dere.
god bedring dagfinn
Brann suporter i Oslo
Håper alt ordner seg med dagfinn,han har hele fotball norge bak seg
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Det der kan umulig være lett, men han må vite at det er ingen som klandrer han for dette!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Øyvind:
Du skal vite at INGEN klandrer deg for det som har skjedd! Ønsker deg allt godt i tiden fremover, det virker som du har kommet meget sterkt ut av det som hendte i sommer med all klaginga på deg! Du kommer sterkt ut av dette også! Øyvind Hoås, vår nye ringrev! Du kommer til å fylle rollen som ringberg har hatt i klubben, og du gjør det med stil!
Jørn Moum, Gratulerer FFK med fornyet kontrakt og ønsker Dagfinn Enerly lykke til og god bedring!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Mine tanker til Dagfinn Enerly og hans familie, Øyvind Hoås, og resten av Fredrikstad
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Nei, ingen fleipete signaturer i dag.
Slikt kan skje med alle. Du er konge, Øyvind! Stå på!
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Øivind Hoås som var innblandet i situasjonen forut for skaden, sier til Fredriksstad Blad at han synes veldig, veldig synd på Dagfinn Enerly og at han føler med familien.
– Jeg hadde dessverre ikke sjanse til å vri meg unna i situasjonen, sier en ulykkelig Hoås.
Hentet fra ny artikkel på f-b.no
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914