LSK benekter Dadason-rykte
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Uansett så benektet ikke Harry Hansen for dette da Radio 1 konfronterte ham med det som stod skrevet hos oss...
Noe mer troverdig da?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Stadion på FMV!
Dadason ligner på Ringberg, men er nok hakket raskere. Han ligner også på Schei Lindbæk som de forsøkte å hente tidligere, så det er tydelig at de vil ha en slik spiller til i stallen.
Nå som Risholt er klar, og hadde vi fått Valencia på høyrekanten, samt Dadason på topp, så hadde det blitt en artig høst.
Ansvarlig redaktør
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
for det andre har de sagt at de ønsker å forsterke førsteelleveren.. hentet de dadason er det helt klart ment for å forsterke førsteeelleveren, med andre ord kommer dadason og ringberg (banker) til å spille på topp, og dermed mister vi alt av gjennombruddshissighet.. da har vi brått to møtende spisser/target-menn (til å slå langt på)
for det tredje Frode: eggen har tidligere nevnt hvor viktig det er med komplimentære egenskaper og at spillerene skal passe til hverandre.. derfor satset han på lars petter sammen med markus på topp.. i tillegg har ledelsen nå i det siste sagt at man kun vil hente spillere som passer godt inn i laget og spillesystemet... det gjør ikke dadason dersom han skal spille sammen med markus ringberg på topp!!
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Dadason kan det, og muligens også Christian Petersen kan utfylle en slik rolle.
Ansvarlig redaktør
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Opprinnelig postet av patriot44
Jeg syns Dadason blir litt for lik Ringberg jeg, mener det blir feil å hente en spiller som er så lik som mulig kun fordi vi ikke vil tåle at Ringberg blir skadet.. En hurtig tekniker er vel kanskje det vi bør prioritere...
Kunne ikke sagt det bedre selv!!
Opprinnelig postet av ajg
For det første så mener jeg at vi nå har hentet inn en spiller som kan erstatte ringberg hvis han blir skadet/suspandert: christian petersen. ...
Trudde ikke du var noe særlig fornøyd med egenskapene til Peters, AJG? Det er fint å endre mening, selv om det ikke blir like lett å vite hva du egentlig mener...
Hvis vi kan velge mellom Dadason og Ingenting, velger jeg førstnevnte!
Stadion på FMV!
En skadefri Dadasjon vil gi oss minimum 10 mål i siste halvdel....
:ffk::cool::ffk:
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Stadion på FMV!
Ærlig talt, nå begynner jeg å bli lei...
1. Jeg har sagt at jeg ikke synes petersen er god nok for å gå rett inn på førsteelleveren.. han er ikke den storfisken jeg håpet på... men nå diskuterer vi en backup løsning for ringberg! som back-up er han god nok! du må da greie å se forskjell på det???
2. En av grunnene til at jeg ikke har/hadde så stor sans for innkjøpet av petersen er det at han også er for lik ringberg, og at han egentlig ikke passer så altfor godt inn på noen andre posisjoner enn "ringberg-plassen"...
3. Hvis du hadde fulgt med litt her på forumet, hadde du sett at jeg har lovt at jeg skal slutte å kritisere petersen, og hva er da problemet ditt????
Dette skriver Tippebladet Tips:
Dadason koster flesk. Lillestrøm Rikhardur Dadason begynner å finne formen. Det kan koste LSK dyrt. islendingen er nemelig bare skes kamper unna nye 400 000 kroner til Stoke. "Rikke" scoret tre flotte mål da
Lillestrøm 2 vant 5-4 over Gjøvik/Lyn i 2. divisjon denne uka
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914