Husk meg
Brukernavn
Passord

Landskampen hjemme mot Tsjekkia

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 nov 05, 16:37
Endret: 01 nov 05, 16:59
Har tenkt meg på landskamp mellom norge og tsjekkia den 12, jeg og tre kammerater lurer på om vi skal ta toget innover. Da har jeg tre spørsmål:

1.  Hvordan komme seg fra oslo S til ullevål stadion uten å måtte gå eller betale i dyre dommer for taxi??

2.  Har noen no godt forslag til en grei pub å ta en pils eller to på i forkant av kampen, (gjerne i nærheten av ullevål)

3.  Hvordan komme seg FRA ullevål og tilbake til oslo S uten å måtte gå eller betale i dyre dommer for taxi??

forresten flere som skal dit??

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 01 nov 05, 17:00
Hei du=)

Jeg bor like ved ullevaal stadion og vil gi deg følgende råd

Med en gang du kommer ut av Oslo S, så bør du finne en t-banestasjon, det ligger en "under" oslo S..Så du slipper å gå ut av Oslo S bygningen for å finne t-banestasjonen,ta bare rulletrappen ned. Det ligger også en et stykke opppover Karl Johan,men det første vil være det enkleste

Du tar så t-banen derifra til stoppested Ullevaal stadion, de går 2 t-baner ditt, nr 3 til Sognsvann og nr 5 til Storo,begge stopper på Ullevaal stadion. Med en gang du går ut av t-banestasjonen da ser du en stoooor stadion,det er den
Og dyrt blir det heller ikke,20 kr

Og når det gjelder tilbakeveien,går du ned på motsatt side fra den du kom fra når du gikk av på ullevaal stadion,alle t-banene som går forbi der går ned til Jernbanetorget,så da er det bare å sette seg på den første. Koster forøvrig 20 kr på tilbakeveien

Dette er helt klart den enkleste løsningen som jeg vil anbefalle

Det er en mulighet til også:

Hvis du tar t-banen fra jernbanetorget til Majorstuen (alle t-banene går ditt),så kan du ta buss nr 25 derifra,som stopper rett utenfor ullevaal stadion. T-bane billeten din vil vare i 1 time så det blir 20 kr den veien også

Men vil helt klart anbefalle deg den første løsningen hvor du tar t-bane fra jernbanetorget til Ullevaal stadion,tar ca 15 min

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 01 nov 05, 17:08
Endret: 01 nov 05, 17:08
flotte greier takk takk!!

hva med pub? noen forslag?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 01 nov 05, 18:55
hvis du skal ha pub i sentru, så er jo det overalt.. hva slags sted er du ute etter? stilig og fancy, eller brunt og billig?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 01 nov 05, 22:28
Opprinnelig postet av Husgutt
hvis du skal ha pub i sentru, så er jo det overalt.. hva slags sted er du ute etter? stilig og fancy, eller brunt og billig?

et sted hvor det er endel folk som kanksje skal på kampen.. men da helst ikke bare tsjekkere.... he he

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 nov 05, 19:38
Andy`s ved Stortinget, en av få steder som serverer cider på fat, og hva er vel bedre enn det? Du bør dog ikke nevne at du er FFK-supporter da innehaveren er ihuga LSK-supporter som sikkert ikke er så blid for at vi snøt Start gullet og ga det til Enga... Men bra med liv der hvis det er fotballkamp, og ellers og vil jeg tro.

Håper du får en bedre opplevelse enn det jeg gjorde i kvalikkampene mot Spania. Skulle nesten ha krevd billettpengene tilbake av godeste Semb etter den flaue forestillingen. Åh, vi ligger under 2-1 etter første kampen? Ja, men da lar vi Spania få lov til å gjøre som de vil, så kan vi spille forsvar imens...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914