P.M Kristiansen klar til uken?
– Vet du mer om hvor du spiller neste sesong?
– Jeg skal i møter med en klubb neste uke, og jeg regner med at det løser seg med den. Mer vil jeg ikke si foreløpig, sier han.
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051102/MFK/440028792
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Tipper det er Lyn.
Mener du Lyn for Myhre eller PMK?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
At han skal til FFK tviler jeg på, da hadde han vel heller avventet situasjonen i Moss for å se om de rykket opp først?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
hvilke norske klubber jakter myhre?
vålerenga(har arason, dit går neppe myhre. ikke plass til 2keepere av europeisk klasse i norsk liga)
rbk (johnsen,samt signalisert interresse for hirschfeld)
lyn (mister al habsi, marques ikke slått igjennom, myhre svært aktuell)
lsk (har jo reitmaier og müller, men uansett har de signaliset at de ønsker myhre, men spørs om de er villige til å strekke seg langt nok...?)
start (nilsen, men myhre ville jo blitt et klart førstevalg...)
tromsø (har jo hirschfeld, samt solide borch)
viking (basso og lovende austbø)
brann (nja...opdal er nok 1keeper til året, samt en lovende 2keeper)
odd (jarstein...)
kamma (mister jo eddie, treger keeper men tror ikke de er attraktive nok for landslagskeeperen)
molde/moss (heller ikke attraktive nok...)
regner med at han ved en retur til norge kan velge blant disse klubbene:
Fredrisktad
Lyn
Lsk
Start (jobber forøvrig meget godt i det skjulte når det gjelder overganger, fikk jo klar paulsen fra glimt og fevang fra sandefjord uten at pressen fikk nyss av det. for å ikke nevne svikeren todi....)
Opprinnelig postet av bateman
jeg har ikke hørt at: brann,start,odd,kamma,mole/moss.. jeg tror du liker å dra flere klubber frem.. det beste du kunne gjort var å skrevet alle klubbene som er i norgehvilke norske klubber jakter myhre?
vålerenga(har arason, dit går neppe myhre. ikke plass til 2keepere av europeisk klasse i norsk liga)
lsk (har jo reitmaier og müller, men uansett har de signaliset at de ønsker myhre, men spørs om de er villige til å strekke seg langt nok...?)
odd (jarstein...)
kamma (mister jo eddie, treger keeper men tror ikke de er attraktive nok for landslagskeeperen)
Fredrisktad
Lyn
Lsk
Start (jobber forøvrig meget godt i det skjulte når det gjelder overganger, fikk jo klar paulsen fra glimt og fevang fra sandefjord uten at pressen fikk nyss av det. for å ikke nevne svikeren todi....)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
keiko: det var vel bare for å eksludere klubber som av naturlige årsaker ikke er interresserte. tenkte kanskje at noen ville ha interresse av å se hvilke klubber vi "muligens" kjemper med. det er heller ikke automatikk i at en klubb som ikke fronter sine ønsker av spillere i media av den grunn ikke er interressert.
Og jeg føler meg ganske like sikker på at Kristiansen IKKE havner i FFK....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Når det gjelder Myhre regner jeg det faktisk for ganske sikkert at han havner i Viking.
Er i grunn redd for det jeg og gitt. Kona fikk Kvisvik til FFK, kona til Myhre får han til Viking.
Og jeg føler meg ganske like sikker på at Kristiansen IKKE havner i FFK....
*host hark* Var det ikke det du sa angående Ringberg når han var aktuell for Hamkam også?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bateman
jeg har ikke hørt at: brann,start,odd,kamma,mole/moss.. jeg tror du liker å dra flere klubber frem.. det beste du kunne gjort var å skrevet alle klubbene som er i norgehvilke norske klubber jakter myhre?
odd (jarstein...)
Fredrisktad
Lyn
Lsk
Nå må du slutte å surre Keiko. Han viser jo bare hvilke klubber som trenger / ikke trenger keeper. Og da er det tøvete av deg å begynne med at han skal ta alle andre klubber enn TL.
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
ekte ffk supporter;)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av FFK rulær!!
viking hadde meldt interesse for myhre!!ja det vil alle gjøre, men om det som har stått i media den siste tiden om at myhre ikke kan velge noen annen klubb en ffk så har han lite valg.. vi for håpe det stemmer da selv om niso skulle blande seg inn i det... vel vel.. dette er vel en diskuskjon i det vie og det breie om dette her. så vi bør nok se etter flere keepere en våre gode venn myhre
Opprinnelig postet av keiko99
jeg sutrer ikke rune og fakta er at alle klubber både i og utenfor TL trenger keeper bare så du er klar over det....
Jeg skrev surre, ikke sutre Keiko. Fakta er i hvertfall at alle lag ikke trenger ny keeper.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914