Husk meg
Brukernavn
Passord

P.M Kristiansen klar til uken?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 05, 09:57
Lurer på om ikke han er den nye keeperen våres. 
– Vet du mer om hvor du spiller neste sesong?

– Jeg skal i møter med en klubb neste uke, og jeg regner med at det løser seg med den. Mer vil jeg ikke si foreløpig, sier han.
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051102/MFK/440028792

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 10:01
håper virkelig ikke det! vil absolutt ikke ha kristiansen. innehar ikke kvaliteter som vi trenger. holder et OK 1div nivå. vi skal huske på at keeperkvaliteten har økt betraktelig i TL de seneste årene. samt har kvaliteten på laget genrelt økt. uansett de gangene jeg har sett p.m kristiansen har han ikke imponert noe spesielt. da foretrekker jeg tigergutt og staw. enten få inn en kvalitetskeeper som er selvskreven eller ingen i det hele tatt. begynner å bli lei stallfyll på keeperplass....kontinuitet?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 02 nov 05, 10:05
Nå er Per Morten en god keeper, fremdeles med et visst utviklingspotensiale. Jeg tror allikevel ikke han kommer opp på det nivået vi bør ha en keeper på. Vi bør satse på en keeper som kan ligge på Myhres nivå. Helst vil jeg se Myhre i mål til året. Det ville vært perfekt med tanke på unge Staw som hadde hatt en perfekt læremester. Om Myhre ikke vil til FFK så finnes det jo andre keepere i europa som ligger på hans nivå. Jeg vet at det vil koste flesk, men hvis vi skal klatre på rangstigen er en toppkeeper en nødvendighet. Det er også viktig at keeperen er en god leder. Jeg tror forøvrig at PMK havner i Odd Grenland.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 05, 10:18
vi må prøve å få tak i mer sikker keeper en PMK. håpet om Myrhe er ikke ute ennå og om det håpet er ute så må vi lete...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 05, 10:32
Tipper det er Lyn.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 02 nov 05, 10:33
Opprinnelig postet av Costanza
Tipper det er Lyn.




Mener du Lyn for Myhre eller PMK?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 nov 05, 10:43
Lyn har vel luktet på begge, men håper de signerer PMK, så har vi større mulighet for å få tak i Myhre. Men trodde egentlig PMK hadde tenkt seg til Danmark?

At han skal til FFK tviler jeg på, da hadde han vel heller avventet situasjonen i Moss for å se om de rykket opp først?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 02 nov 05, 10:50
Tar gjerne imot PMK jeg...Mossesupporterne hadde jo avskrevet Simen Brenne også når han kom til FFK. Se hvordan han har utviklet seg...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 10:53

hvilke norske klubber jakter myhre?

vålerenga(har arason, dit går neppe myhre. ikke plass til 2keepere av europeisk klasse i norsk liga)

rbk (johnsen,samt signalisert interresse for hirschfeld)

lyn (mister al habsi, marques ikke slått igjennom, myhre svært aktuell)

lsk (har jo reitmaier og müller, men uansett har de signaliset at de ønsker myhre, men spørs om de er villige til å strekke seg langt nok...?)

start (nilsen, men myhre ville jo blitt et klart førstevalg...)

tromsø (har jo hirschfeld, samt solide borch)

viking (basso og lovende austbø)

brann (nja...opdal er nok 1keeper til året, samt en lovende 2keeper)

odd (jarstein...)

kamma (mister jo eddie, treger keeper men tror ikke de er attraktive nok for landslagskeeperen)

molde/moss (heller ikke attraktive nok...)

regner med at han ved en retur til norge kan velge blant disse klubbene:

Fredrisktad
Lyn
Lsk 
Start (jobber forøvrig meget godt i det skjulte når det gjelder overganger, fikk jo klar paulsen fra glimt og fevang fra sandefjord uten at pressen fikk nyss av det. for å ikke nevne svikeren todi....)





---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 05, 10:58
Opprinnelig postet av bateman

hvilke norske klubber jakter myhre?

vålerenga(har arason, dit går neppe myhre. ikke plass til 2keepere av europeisk klasse i norsk liga)

rbk (johnsen,samt signalisert interresse for hirschfeld)

lyn (mister al habsi, marques ikke slått igjennom, myhre svært aktuell)

lsk (har jo reitmaier og müller, men uansett har de signaliset at de ønsker myhre, men spørs om de er villige til å strekke seg langt nok...?)

start (nilsen, men myhre ville jo blitt et klart førstevalg...)

tromsø (har jo hirschfeld, samt solide borch)

viking (basso og lovende austbø)

brann (nja...opdal er nok 1keeper til året, samt en lovende 2keeper)

odd (jarstein...)

kamma (mister jo eddie, treger keeper men tror ikke de er attraktive nok for landslagskeeperen)

molde/moss (heller ikke attraktive nok...)

regner med at han ved en retur til norge kan velge blant disse klubbene:

Fredrisktad
Lyn
Lsk 
Start (jobber forøvrig meget godt i det skjulte når det gjelder overganger, fikk jo klar paulsen fra glimt og fevang fra sandefjord uten at pressen fikk nyss av det. for å ikke nevne svikeren todi....)





jeg har ikke hørt at: brann,start,odd,kamma,mole/moss.. jeg tror du liker å dra flere klubber frem.. det beste du kunne gjort var å skrevet alle klubbene som er i norge

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 nov 05, 11:05

keiko: det var vel bare for å eksludere klubber som av naturlige årsaker ikke er interresserte. tenkte kanskje at noen ville ha interresse av å se hvilke klubber vi "muligens" kjemper med. det er heller ikke automatikk i at en klubb som ikke fronter sine ønsker av spillere i media av den grunn ikke er interressert.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 02 nov 05, 11:11
Når det gjelder Myhre regner jeg det faktisk for ganske sikkert at han havner i Viking.

Og jeg føler meg ganske like sikker på at Kristiansen IKKE havner i FFK....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 nov 05, 11:13
Opprinnelig postet av Costanza
Når det gjelder Myhre regner jeg det faktisk for ganske sikkert at han havner i Viking.

Er i grunn redd for det jeg og gitt. Kona fikk Kvisvik til FFK, kona til Myhre får han til Viking.

Opprinnelig postet av Costanza
Og jeg føler meg ganske like sikker på at Kristiansen IKKE havner i FFK....


*host hark* Var det ikke det du sa angående Ringberg når han var aktuell for Hamkam også?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 nov 05, 12:11
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av bateman

hvilke norske klubber jakter myhre?

vålerenga(har arason, dit går neppe myhre. ikke plass til 2keepere av europeisk klasse i norsk liga)

rbk (johnsen,samt signalisert interresse for hirschfeld)

lyn (mister al habsi, marques ikke slått igjennom, myhre svært aktuell)

lsk (har jo reitmaier og müller, men uansett har de signaliset at de ønsker myhre, men spørs om de er villige til å strekke seg langt nok...?)

start (nilsen, men myhre ville jo blitt et klart førstevalg...)

tromsø (har jo hirschfeld, samt solide borch)

viking (basso og lovende austbø)

brann (nja...opdal er nok 1keeper til året, samt en lovende 2keeper)

odd (jarstein...)

kamma (mister jo eddie, treger keeper men tror ikke de er attraktive nok for landslagskeeperen)

molde/moss (heller ikke attraktive nok...)

regner med at han ved en retur til norge kan velge blant disse klubbene:

Fredrisktad
Lyn
Lsk 
Start (jobber forøvrig meget godt i det skjulte når det gjelder overganger, fikk jo klar paulsen fra glimt og fevang fra sandefjord uten at pressen fikk nyss av det. for å ikke nevne svikeren todi....)





jeg har ikke hørt at: brann,start,odd,kamma,mole/moss.. jeg tror du liker å dra flere klubber frem.. det beste du kunne gjort var å skrevet alle klubbene som er i norge


Nå må du slutte å surre Keiko. Han viser jo bare hvilke klubber som trenger / ikke trenger keeper. Og da er det tøvete av deg å begynne med at han skal ta alle andre klubber enn TL.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 05, 13:15
jeg sutrer ikke rune og fakta er at alle klubber både i og utenfor TL trenger keeper bare så du er klar over det.... 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 nov 05, 14:14
PMK vil jo evt bare gå inn som reserve keeper her, steinar er da en bedre keeper!!!

---------------------------

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 nov 05, 15:32
Opprinnelig postet av keiko99
jeg sutrer ikke rune og fakta er at alle klubber både i og utenfor TL trenger keeper bare så du er klar over det.... 


Jeg skrev surre, ikke sutre Keiko. Fakta er i hvertfall at alle lag ikke trenger ny keeper.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 nov 05, 15:13
De ser jo ut til å stemme det jeg trodde, morro

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 nov 05, 15:18
Jeg synes FFK bør satse på en yngre, mer lovende keeper. Så var det det å finne en, da... Ser ikke for meg PMK ta plassen til Sørlie, FFK trenger en som enten er et klart annetvalg med potensiale, eller en som gjør Steinar til et klart annetvalg. Er ikke vits med to HELT jevngode, synes jeg.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 11 nov 05, 15:24
Hvorfor bør vi satse på en yngre mer lovende keeper?

Det synes jeg blir helt feil.

Vi HAR allerede en ung og svært lovende keeper. Når vi skal hente inn en ny, så ser jeg på det som positivt at vi får inn en med erfaring.

Når det gjelder Per-Morten Kristiansen så er jo han fortsatt forholdsvis ung for å være keeper. Keepere når ofte ikke sitt høyeste nivå før de er rundt 30 år, og jeg tror PMK har de beste årene foran seg. Men samtidig har han også opparbeidet ganske god rutine gjennom uvurderlig kamptrening i Tippeligaen som førstekeeper i ung alder!

Dessuten er han lokal. Også et pluss.

Hvis vi ikke får Thomas Myhre, noe vi ikke kan basere oss på, så står PMK hvert fall som nummer to på min liste!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340