Bengt Sæternes
har hørt ganske lite om ham i høsten ? Sitter han på benken eller er han vært skadet. Uansett ........... det er en spiller jeg kunne godt tenkt meg å se i FFK til neste sessong.
Ved siden av Myhre f eks... og ikke snakk om Niko Kranjcar f. eks. men der tor jeg Lyon kommer i forkjøpet med fattigge 7 millioner Euro ....
Ved siden av Myhre f eks... og ikke snakk om Niko Kranjcar f. eks. men der tor jeg Lyon kommer i forkjøpet med fattigge 7 millioner Euro ....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Mener å huske at jeg leste noe for noen dager siden om at han skal opereres... Har visst slitt med ryggen og noe prolapsgreier... (Med forbehold om at jeg husker rett)
God bedring, Daginn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Mener å huske at jeg leste noe for noen dager siden om at han skal opereres... Har visst slitt med ryggen og noe prolapsgreier... (Med forbehold om at jeg husker rett)
Du har rett der, Scheie. Hvis ikke han blir bedre så må han nok legge opp.
sæternes er ute en del uker etter operasjonen, men å se ham i FFK drakt ser jeg som urealistisk. en stor spiller når han er skadefri, og brann vil neppe gi bort spydspissen sin...!
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914