Husk meg
Brukernavn
Passord

NM

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

sil_go_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 24 sep 05

Lagt til: 05 nov 05, 14:48
I da vinner lillestrøm cupen over molde, men neste år vinner FFK

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 nov 05, 15:44
Opprinnelig postet av sil_go_FFK

Er du så sikker på det ?? Husk at det ble 2-2 for litt siden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 nov 05, 15:53

Gidder du å si ifra hva resultatet ble når du har sett kampen i dag?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 05 nov 05, 16:11
Endret: 05 nov 05, 16:12
Opprinnelig postet av Holters

Gidder du å si ifra hva resultatet ble når du har sett kampen i dag?

ida tror jeg vif slår tufte  

tror verken molde eller lsk vinner nm idag....

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 nov 05, 15:51
Endret: 06 nov 05, 16:01

Så feil en kan ta. Norsk Tipping hadde altfor stor favoritt på Oddsen. Derfor spilte jeg på uavgjort / Molde i steden. Hadde kampen gått på Åråsen så hadde jeg satt penga på LSK. Men på Ullevål er alt åpent.

Det som jeg ble skuffa over i denne kampen er hvor lite liv det var på tribunen. Skal være mye mer trøkk enn dette i en Cupfinale. Kanarifansen virka jo mer eller mindre handlingslamma store deler av kampen. De lagde kun liv når kampen sto uavgjort. Det er for dårlig. Ligger man under så må man fortsatt støtte laget sitt. I hvertfall når man bare ligger under med 1 mål.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 06 nov 05, 16:15
Grattis Molde! trodde faktisk at molde skulle knekke sammen etter det tidlige målet tilLSK i 2 omgang, for ikke å snakke om den billige straffa de fikk, men molde var sterke og jeg synes de var best!

enig med deg rune om livet i kampen, helt stille på tribunen enkelte ganger jo! Cupfinale skal være fest fra start til slutt!

Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 nov 05, 17:06
Ser ut som de gjør alt for å kopiere FFK i 1984. Cupseier og nedrykk. Greit nok det. Ned med Molde!

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 06 nov 05, 17:25
tribunen var jo prega av medgangsupportere fra molde og rysta lsk fans over at de lå under,var latterlig dårlig liv fra tornekratet i hvertfall,må forvente mer på cupfinale

Kanari fansen hørte man bra de 25 første minuttene,derreter gikk de sakte å sikkert nedover

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 nov 05, 17:32
Så fra da Moldespillerne tok bølgen. Hele stadion var jo tømt foruten en liten seksjon av Moldesupportere. Noe av skylden må vel NFF ta på sin kappe da en stor del av tilskuerne er folk som bare skal være med fordi de tror det er kult å være med på cupfinalen, uten interesse for fotball, sittende med sponsorbilletter. Det er en skam at en cupfinale skal være forbeholdt sponsorer. Tror aldri vi får se FA-cupfinalen på Millenium Stadium hvor halvparten av tilskuerne er dresskledde, med champagneglass i den ene hånden og mobiltelefonen i den andre, der de igjennom hele kampen babler om hva som skjer på banen og hvor tøft det er, med null interesse for selve kampen. Alt dette på bekostning av supportere som har fulgt med hele laget sitt fra første runde til semifinalen og mange kamper i serien. Så kommer noen andre å snappe selve gulroten, FA-cupfinale på Millennium Stadium. Men slik har det tydeligvis blitt i Norge.

Oooooi, utrolig engasjerende jeg ble nå. Og jeg som egentlig bare skulle si at Molde ikke kunne ha trukket flere tilskuere uansett

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 06 nov 05, 18:17
Helt enig med deg. NFF ødelegger både landslagskamper og NM finaler... maken til dårlig politikk .  Alt for penger... elendig. Blir skikkelig forbannet. Så du alle dem piffane som satt på langsiden.... asj sier jeg ...  

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 nov 05, 20:09
Helt greit å bli engasjert... for du er til de grader inne på noe. Jeg har ikke giddet å grave fram noen tall på dette, men ved cupfinalen blir det delt ut alt for få billetter til de to lags supportere. Det var stor diskusjon om dette ifjor, i brann bl.a.

Jeg kan love dere at den dagen vi havner i cupfinalen, er dette et problem som vi virkelig kommer til å merke...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 06 nov 05, 20:40
Ja jeg vet det. derfor reagerer jeg og er redd for at det kan bli tilstander til de grader. da er det nesten å håpe på at FFK spiller kupfinale mot Nybergsund.....  dem har ikke mer enn 13 supportere så ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 nov 05, 22:22
molde vant fortjent å det digger jeg.. nå skal jeg endelig psyke ned LSK kammeraten min som er litt kjepp høy

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914