hoås-manager elsker han også..!
jobber i kassa på smart club råde, og sannelig var det ikke selveste øivind hoås som tok turen innom med sin dame denne kvelden. og selvsagt skulle han ha det nye fotball manager 2006! så da vet vi hvorfor spillerne har så dårlig treningsgrunnlag når den nye sesongen tar fatt!
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Også er han jo skammelig overvurdert på FM2006 også
Blir ofte toppscorer i Tippeligaen!
Kanskje det er med på å gi ham selvtillit foran neste sesong...
Blir ofte toppscorer i Tippeligaen!
Kanskje det er med på å gi ham selvtillit foran neste sesong...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
skal ikke se bortifra at han kjører med seg selv på topp nei!
det blir nok til at jeg kjøper spillet i nær fremtid, men tidenes managerspill vil alltid være 01/02 versjonen...fantastisk!
det blir nok til at jeg kjøper spillet i nær fremtid, men tidenes managerspill vil alltid være 01/02 versjonen...fantastisk!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
skal ikke se bortifra at han kjører med seg selv på topp nei!
01/02 er jeg enig med deg i. Jeg har spilt begge de 2 siste og er ikke blitt imponert i det hele tatt.
Blir ikke imponert over FM jeg heller...
CM 01/02 blir, og vil alltid være det beste Men vet noen om en skikkelig ny update? Hadde vært kult å spille slik lagene er i dag, per dags dato...
CM 01/02 blir, og vil alltid være det beste Men vet noen om en skikkelig ny update? Hadde vært kult å spille slik lagene er i dag, per dags dato...
FFKgutten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914