Husk meg
Brukernavn
Passord

Jarl André Storbæk blir Vålerenga-spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 nov 05, 15:05
ham-kam kan få det tøft i TL fremover om dem mister spillere hele tiden.. er ikke lett å få tak i nye heller

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=296543

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 12 nov 05, 15:24
tror ham kam kommer til å slite tungt neste år. uten storbæk, vaagan moen og solbakken... så får vi se om de klarer å forsteke laget tilstrekkelig til å overleve neste år..

hadde vært digg om de r ykka ned

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 nov 05, 15:37
Alltid hatt sansen for Storbæk. Husker jeg ønsket ham til FFK når han gikk til Ham-Kam. Men, men, vi kan ikke akkurat konkurrere med VIF!

Ansvarlig redaktør

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 nov 05, 15:52
Opprinnelig postet av Husgutt
tror ham kam kommer til å slite tungt neste år. uten storbæk, vaagan moen og solbakken... så får vi se om de klarer å forsteke laget tilstrekkelig til å overleve neste år..

hadde vært digg om de r ykka ned

Kamma mister jo også bærebjelken i forsvaret Peter Sörensen som legger opp, mens backen Axel Smeets trolig reiser tilbake til Belgia. Dessuten drar Glen Leif Ståhl (midtstopper) tilbake til Sverige. Men de har jo fått inn en OK erstatter på midtstopperplass allerede i Knut Henry Haraldsen.

Dessuten tjente de fett på Vaagan Moen-overgangen, så har bra med midler når de skal forsterke. Og Kamma har imponert meg stort tidligere på overgangsmarkedet ved smarte kjøp. Vet ikke hvor stor ære Solbakken skal ha for det, men blir spennende å se hva de får til. Har stor tro på Lars Tjærnås.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 12 nov 05, 18:07
så har dansken jes torup reist hjem og geir frigår spiller i 2 div.. så kamma bør nok begynne å bruke penger, men alikevel skal dem slite.. jeg vet ikke om dere nevnte keeperen som også blir borte

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 12 nov 05, 21:07
Kamma blir nedrykkskandidater neste år, samme Sandefjord (og mange andre :p)...

FFKgutten

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 nov 05, 01:54
Har egentlig aldri likt hamkam, så dette er helt greit for meg. Har alltid sett på supporterne til Hamkam som noen hovmodige kverulanter som tror de er noe. I så tilfelle er det litt fryd å lese på forumet deres. Nå må de prøve å lokke kvalitetsspillere opp til potetjordene sine, det spørs om Grodås & Co får er like gode til å tiltrekke seg spillere som Solbakken.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 13 nov 05, 09:50
Opprinnelig postet av FFK1903
Har egentlig aldri likt hamkam, så dette er helt greit for meg. Har alltid sett på supporterne til Hamkam som noen hovmodige kverulanter som tror de er noe. I så tilfelle er det litt fryd å lese på forumet deres. Nå må de prøve å lokke kvalitetsspillere opp til potetjordene sine, det spørs om Grodås & Co får er like gode til å tiltrekke seg spillere som Solbakken.
jeg leste litt der inne og noen av supportrene ber værandre dra til ett varmere sted.. så,jeg ble litt sjokka over å lese det..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914