Norges tilskuere
---------------------------
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Derfor synes jeg at noen i supporter alliansen bør snakke med nff prøve å åpne øya til dem gamle gubber der. Kan prøve jo en kamp i neste EM kvalikk runden hvor dem heller satser på alliansen enn på piffen. Er 100% sikker på at spillere hadde merket forskjellen .....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av bønna
Er det no rart? Har vel aldri vært særlig bra liv på landskamper, er nesten bare familier og sponsorer som sitter på tribunene..
Det var mye mer trøkk på tribunen under Drillo-tiden. Er folk blitt mer blaserte nå eller ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er det no rart? Har vel aldri vært særlig bra liv på landskamper, er nesten bare familier og sponsorer som sitter på tribunene..
Det var mye mer trøkk på tribunen under Drillo-tiden. Er folk blitt mer blaserte nå eller ??
Tror ikke det var mere trøkk under Drillos hånd, da var det dårligere stemning på tribunen generelt i hele Skandinavia.. Nå begynner folk endelig å lære litt (klubbsammenheng), mens landslagspublikumet fortsatt henger igjen på 90-tallet hvor kubjeller og vikinghjelm var en gjenganger *grøss*..
Tror det skyldes 2 ting..
1: Folk begynner å få mer følelse for sine respektive klubber enn sine landslag..
2: Det er ikke lagt til rette for ekte supportere..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Kan hende at trykket var bedre før ? Hvorfor ... Jo resultater kom senere og sponsorer og piffen dro ikke på kamper men vanlig mennesket fra gata og da ble det bedre vel ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
FFKgutten
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Sånn er det litt Plankehaugen og. Noen der er medlemmer, kan kjøpe billige billetter og får en plass. De burde heller stå på gressvik tribuna eller klokkesvingen. Håper Plankehaugen får sin egen langside til disposisjon akkurat som klanen og bastionen. Da ville enda fler være med, og når man er mange "driter" man seg ikke ut, som noen kanskje syns nå. Dessuten høres det bedre på banen, enn hva det ville gjort bak mål. Offor får alltid bortesupporterne biletter der mot enga og lyn ellers?
Kanskje hidre bråk, og at de faktisk vil ha noen billige billetter, de høres også dårligere!
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
Burde blitt fler ordentlige supportere på kampene. folk som synger like mye som klanen, men ikke opptrer like dumt og idiotisk som de kan gjøre innimellom. har ikke norge en "egen supporterklubb"? burde fått flere medlemmer. i hvertfall rundt oslo/akershus. har jo en del klubber rundt der (vif, lyn, lsk, stabæk...), de bor nærme ullevaal og halvparten av tilskuerne er vel som regel derifra...
Hva mener du med at klanen opptrer dumt og idiotisk innimellom? De opptrer vel ikke no dummere enn vi i PH? NFF og NSA har vel et samarbeid som samler folk i forskjellige supporterklubber på en seksjon bak det ene målet, det er vel ikke akkurat en supporterklubb, men likner ganske mye..
For eksempel da de hev bananskall mot en "farget" Kongsvinger spiller for noen år tilbake...
FFKgutten
Det er mange episoder der klanen har oppført seg dumt. Nå mener jeg ikke bare under kamper. De har bedret seg i det siste, men det har vært episoder.
For eksempel da de hev bananskall mot en "farget" Kongsvinger spiller for noen år tilbake...
Dette var vel utskudd fra det gamle Apeberget som kastet bananer etter Caleb Francis i -93 eller -94(?)(de ble vel eksludert raskt som f**n).. Det at Klanen er så mindre stureine enn PH er tull! De har 10 000 medlemmer og holder bra styr på dem.. Jeg lurer fært på hvilke episoder du sikter til.. Kan du gi meg noe som har skjedd nå nylig? Hvis du sikter til banestorminga i Skien eller at de brukte bluss på stadion i fjor så ler jeg
Har du no mer på Klanen egentlig?
Bønna: Klanen er vel 10000 utskudd, ....
Men, jeg tipper vi hadde storma banen med bluss i hendene alle som en hvis vi hadde vunnet.
Kan ikke se at FFK har mottatt noen blomster som takk fra enga ennå...dårlig.
NORGES tilskuere hørtes dårlig på tv`n hvertfall, men det ligger jo i navnet her : "tilskuere"
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
de roper naturligvis ikke rasistiske ting nå lenger, når flere av supporterne er innvandrere fra hele verden. de har jo også noen spillere som er "farget".
men uansett, du kan ikke nekte for at klanen provoserer de fleste. slenger dritt om de fleste osv. hver gang de får noe i mot seg, så klager de å synger dommer jævel, selvom det kanskje var riktig dømt. også omvendt.
for eksempel da gashi (eller hvem det var) filmet på en takling fra enerly, buet de på han hele kampen. de er riktignok ikke en dårlig supporterklubb selvom, men alt dette er så inn i helvettes provoserenes..
FFKgutten
Egentlig ikke. Men rasistiske rop er ikke bare til å glemme. Mims de vælva en pølsebod i stjernehallen engang. selvom dette er hockey, så trur jeg det er mange av de samme. Red Beavers og PH har mange supportere som er med i begge klubber.
de roper naturligvis ikke rasistiske ting nå lenger, når flere av supporterne er innvandrere fra hele verden. de har jo også noen spillere som er "farget".
men uansett, du kan ikke nekte for at klanen provoserer de fleste. slenger dritt om de fleste osv. hver gang de får noe i mot seg, så klager de å synger dommer jævel, selvom det kanskje var riktig dømt. også omvendt.
for eksempel da gashi (eller hvem det var) filmet på en takling fra enerly, buet de på han hele kampen. de er riktignok ikke en dårlig supporterklubb selvom, men alt dette er så inn i helvettes provoserenes..
Ehh, hva er egentlig poenget ditt?!? At klanen er en provoserende supporterklubb?! Fordi de buet på Enerly en gang, og roper dommerjævel AKKURAT som ALLE andre supporterklubber.
Ser ærlig talt ikke meninga med innlegget ditt.
Egentlig ikke. Men rasistiske rop er ikke bare til å glemme. Mims de vælva en pølsebod i stjernehallen engang. selvom dette er hockey, så trur jeg det er mange av de samme. Red Beavers og PH har mange supportere som er med i begge klubber.
Vælve en pølsebod er kanskje ikke det værste som har skjedd i Stjernehallen, det værste som har skjedd i Enga-sammenheng kan vel Vålerenga-spilleren Tommy Olsen stå til ansvar for..
Jeg vil bare si at råtne epler har vi i PH også, det at Klanen er desidert større enn oss gjør at det er desto fler drittsekker der, men prosentmessig så tror jeg ikke det er mer idioter i Klanen enn i PH..
Hvem klager vel ikke når noen får noe i mot seg? Og at de provoserer? Vi synger jo om å knuse motstandernes knær, er ikke det å provosere? Alle supportere provoserer jo hverandre under en kamp, så det ser jeg ikke no galt i..
Hadde skjønt det hvis du hadde nevnt Briskebybanden, der har du usympatiske supportere..
Vælve en pølsebod er kanskje ikke det værste som har skjedd i Stjernehallen, det værste som har skjedd i Enga-sammenheng kan vel Vålerenga-spilleren Tommy Olsen stå til ansvar for..
Jeg vil bare si at råtne epler har vi i PH også, det at Klanen er desidert større enn oss gjør at det er desto fler drittsekker der, men prosentmessig så tror jeg ikke det er mer idioter i Klanen enn i PH..
Hvem klager vel ikke når noen får noe i mot seg? Og at de provoserer? Vi synger jo om å knuse motstandernes knær, er ikke det å provosere? Alle supportere provoserer jo hverandre under en kamp, så det ser jeg ikke no galt i..
Hadde skjønt det hvis du hadde nevnt Briskebybanden, der har du usympatiske supportere..
Synes ikke vi skal gi Tommy Olsen skylden for den episoden i Stjernehallen, den skal Tommy Eriksen helt og holdent få lov til å ha aleine
Bare for å væra litt pirkete liom!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914