Keeperkandidater FFK 2006
Opprinnelig postet av bateman
enig. terje skjeldestad vil være mitt 2valg etter myhre. underlig at ingen har hentet ham etter at sogndal rykket. som du nevner var han landslagsaktuell en tid tilbake. jeg husker ham som en solid keeper med bra rekkevidde. men spørsmålet blir da om vi skal ha 3keepere? ny keeper,sørlie og staw? eller skal vi en gang for alle satse på staw og kun hente èn ny keeper og gi slipp på steinar?
Jeg kan tenke meg at grunnen til at ingen har hentet ham er at han er for dyr. Men får vi ikke myhre håper jeg på Terje skjeldestad. Husker vel den 0-0 kampen på ullevoll mellom vif og songdal i fjor?
Men det kan se ut som han får litt mer oppmerksomhet framover nå..
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89410
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 15 nov 05, 10:45
Endret: 15 nov 05, 10:49
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg kan tenke meg at grunnen til at ingen har hentet ham er at han er for dyr. Men får vi ikke myhre håper jeg på Terje skjeldestad. Husker vel den 0-0 kampen på ullevoll mellom vif og songdal i fjor?Det var ikke Skjeldestad som stod i mål i den kampen, men Fedje, hvis jeg husker riktig.
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Nå reservekeeper i Start.
Skjeldestad har jeg for øvrig ikke noe i mot å se i FFK-drakt....
Angående Hirschfeld så er han nå klar for RBK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Det var nok Kenneth HøieUff, det stemmer selvsagt. Både Skjeldestad og Fedje var skadde, var det ikke så?
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
se har da: http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89410Opprinnelig postet av Costanza
Det var nok Kenneth HøieUff, det stemmer selvsagt. Både Skjeldestad og Fedje var skadde, var det ikke så?
Skjeldestad kan bli VM-joker
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Om RBK har han Tromsø keepern klar, kan også rønningen bli aktuell. Dessuten har de har de fått (eller får) Alexander tilbake. Noe som betyr at Rønningen forsvinner uansett...
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
han er ikke noe stort bedre en steinar.. skal vi satse på en av 4 beste må vi nok ha ett klart 1 valg og jeg ser ikke han derOm RBK har han Tromsø keepern klar, kan også rønningen bli aktuell. Dessuten har de har de fått (eller får) Alexander tilbake. Noe som betyr at Rønningen forsvinner uansett...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FFKgutten
Om RBK har han Tromsø keepern klar, kan også rønningen bli aktuell. Dessuten har de har de fått (eller får) Alexander tilbake. Noe som betyr at Rønningen forsvinner uansett...
Det virker ikke som RBK er så keene på å få Alex tilbake. Selv om han var sur i høst kan jo hende at enden på visa blir at han blir her. Tror ikke det er så greit for han å få kamper verken på RBK eller RBK2 nå.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Sandem skal også være ønsket av en tredje klubb foruten Kvik og Sparta, muligens er det FFK.
Som må foreta seg noe på keepersiden foran neste sesong i Tippeligaen
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Sarpsborg Arbeiderblad er vist Thomas Sandem aktuell for FFK.
Sandem skal også være ønsket av en tredje klubb foruten Kvik og Sparta, muligens er det FFK.
Som må foreta seg noe på keepersiden foran neste sesong i Tippeligaen
Kan aldri i verden tenke meg at Thomas Sandem er aktuell for FFK. Jeg regner med at de fleste her inne husker hans debutkamp for Moss i Tippeligaen for en del år siden?
Opprinnelig postet av stenhard
Solgte ikke Brann Rønningen fordi gutten var usedvanlig tørst?
Bra, få det unna med en gang! Håper slikt ikke forekommer hvis han skulle bli ffk-keeper.
Opprinnelig postet av Olavesen
jeg tror det var en krangel mellom han og brann som førte til det.. så var det at han så muligheter i RBK, men alle vet jo at RBK slapp lite til han, men han sa jo det da han reiste fra bergen at han heller satt på benk en å spille for brannOpprinnelig postet av stenhard
Solgte ikke Brann Rønningen fordi gutten var usedvanlig tørst?
Bra, få det unna med en gang! Håper slikt ikke forekommer hvis han skulle bli ffk-keeper.
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det virker ikke som RBK er så keene på å få Alex tilbake. Selv om han var sur i høst kan jo hende at enden på visa blir at han blir her. Tror ikke det er så greit for han å få kamper verken på RBK eller RBK2 nå.
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=89439
Forsvinner Frode Johnsen blir det vel litt bedre plass, ihvertfall på 2. laget for Alex?
2006: CL, RL, "the double"...
Hvis ikke Alex plutselig har bestemt seg for å satse på spissplassen i RBK da?
My bad. Fort gjort å være litt rask i svingene!
2006: CL, RL, "the double"...
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914