Enga sin nye sang..
Vi hater alle,
unntatt FFK.
Takker for gullet,
så ses vi neste år!
unntatt FFK.
Takker for gullet,
så ses vi neste år!
Heheh Hvilken melodi er det til?
---------------------------
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (og Myhre!?), 2004
aner ikke. ble visst sunget idag. klippet den bare fra vgd.. stod ikke noe mer.
He he. Moro det. Ikke bare at vi holdt plassen, men at Start ikke tok gullet!!!
Fredd
haha.. morro :p
morsom sang, men de gjør nok litt om på den etter at vi har KNUST dem 2 ganger neste sesong..
morsom sang, men de gjør nok litt om på den etter at vi har KNUST dem 2 ganger neste sesong..
FFKgutten
Opprinnelig postet av Fredd
Kunne ikke sagt det bedre selv... Hvis jeg så mye som får EN liten negativ kommentar om Fredrikstad fra folk her nede, så drar jeg bare frem 29.Oktober 2005. Da blir det så stilt på de!
Mye heller enga enn start!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av Fredd
Kunne ikke sagt det bedre selv... Hvis jeg så mye som får EN liten negativ kommentar om Fredrikstad fra folk her nede, så drar jeg bare frem 29.Oktober 2005. Da blir det så stilt på de!
Mye heller enga enn start!
Godt for oss som bor her nede det!! Er stille på de fleste folkene her. Må spandere middag på 3 venner pga dette. Lovte at hvis FFK vant den kampen og holdt seg i tippeligaen, så ble det middag og øl på dem. Gleder meg til det. Fryd å betale!
Fredd
Opprinnelig postet av ximo
Heheh Hvilken melodi er det til?
De brukte melodien til "jeg elsker Carmen, Carmen elsker meg. Vi er forelsket, Carmen og jeg"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914