Husk meg
Brukernavn
Passord

Martin Elvestad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

zaizaizai

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 nov 05
Innlegg: 9

Lagt til: 14 nov 05, 21:32
Jeg var å så kampen i valhall idag og la merke til en spiller som kom inn i annen omgang. Elvestad imponerte meg med sikre passninger, også gjorde veldig mye lurt når han hadde ballen, scorte også et mål og hadde 2 assist. (Gjorde foresten en stor feil i forsvar som resulterte til 4-1 målet).

Lurer bare på hvor gammel denne spilleren er?

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 14 nov 05, 21:41
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?fid=1011

Martin Elvestad
Født: 26.september 1989
Tidligere klubber: Berg, Tune

Står han er 16 år..  :-)

Et av mange talenter hos FFK. Det som er problemet er at så få klarer overgangen fra f.eks. 3 div (FFK2 i 3.div), til Tippeligaen...

---------------------------

FFKgutten


zaizaizai

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 nov 05
Innlegg: 9

Lagt til: 14 nov 05, 21:42
fant ut selv at han var Født: 26.september 1989. Dette må jeg si er meget imponerende, personlig en av de bedre spillerne jeg har sett i så ung alder. Han må være et stort talent!

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 14 nov 05, 21:59
Agim Shabani og er 89. han spilte riktig nok ikke kampen (?).. men 89 er bra å være på jr lag. men husk at dette var fra denne sesongen, da 89 var guttelags spillere.. kommer nok noen 89 i løpet av vinteren som går inn på jr...

---------------------------

FFKgutten


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 14 nov 05, 22:19
Det er helt klart en del talenter. Tarik var god i dag. Jobber meget bra. Kan ikke akkurat si det samme om Abdi Egeh. Hvorfor han startet kampen skjønner jeg ikke. Han holdt ikke nivået i det hele tatt! Toth satt på benken, mulig han var skadet. Jørgen Magnussen viser at han er et talent og at han har mye fotball i seg. Ble flyttet fremover på banen på slutten og taklet også det bra. 
At vi trenger en ny midtstopper synes klart. Lindstrøm synes jeg var meget svak tatt i betraktning at dette faktisk var et 3. div oppgjør. Gjorde flere grove feil.  

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 14 nov 05, 23:04
Opprinnelig postet av FFKgutten
Agim Shabani og er 89. han spilte riktig nok ikke kampen (?).. men 89 er bra å være på jr lag. men husk at dette var fra denne sesongen, da 89 var guttelags spillere.. kommer nok noen 89 i løpet av vinteren som går inn på jr...


Agim Shabani er ikke 89. Han er 88 og går på idrettslinja på Frederik 2. Spilt sammen med han i 11 år, og han er en rolig og teknisk midtstopper med stort potensial. Mangler en del på fysikken enda(som Tarik) (Begge er selvfølgelig også oppfostra av Trosvik, som shakoor også er) Mye bra som spirer og gror på jr.laget nå. Men skulle gjerne hatt et kamptilbud i 2.divisjon.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 15 nov 05, 11:16
Så kampen og har disse enkle betraktningene:

Tarik - veldig god bakromsspiller, litt variabel
Bjørkøy - Knallsterk, god offansivt og defensivt (BB)
Magnussen - Sterk, Stort potensiale, kanskje best på midtbanen ?
Staw - Reaksjonssterk, urutinert plasseringsmessig
Lindstrøm - God på hodet, uheldig med noen avgjørelser
Derveshi - Rask, tidvis arbeidsom, men noe duellsvak
Garro - God teknisk, litt ubesluttsom og lite aggresiv



---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 15 nov 05, 13:12
Endret: 15 nov 05, 13:12
Opprinnelig postet av Frode
Så kampen og har disse enkle betraktningene:
Tarik - veldig god bakromsspiller, litt variabel
Bjørkøy - Knallsterk, god offansivt og defensivt (BB)
Magnussen - Sterk, Stort potensiale, kanskje best på midtbanen ?
Staw - Reaksjonssterk, urutinert plasseringsmessig
Lindstrøm - God på hodet, uheldig med noen avgjørelser
Derveshi - Rask, tidvis arbeidsom, men noe duellsvak
Garro - God teknisk, litt ubesluttsom og lite aggresiv


Nå var det Jonas Beck som stod i mål, ikke Staw. Tarik begynte på venstrekanten men fikk veldig lite til der. Når han ble flytta opp som spiss gikk det mye bedre. Synes Shakoor klarte seg bra som spiss (til han byttet plass med Tarik). Gikk på fine, intelligente løp, men mangler styrke i kroppen til å gjøre det helt store

Ellers var Blixt på ventstreback en stor skuffelse

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 15 nov 05, 13:18
Hvis det var beck så blir det slik:

Beck - Reaksjonssterk, urutinert plasseringsmessig.

Ellers så synes jeg Shakoor ble litt for enkel i valg både når det gjelder løp og forsøk med ball.

Blixt gjorde sakene sine greit, bortsett fra ved to anledninger hvor han solgte seg ved midtstreken....enig at det er ille nok :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


zaizaizai

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 nov 05
Innlegg: 9

Lagt til: 15 nov 05, 15:29
Pleier Martin og spille så bra som han gjorde inne i Valhall. Jeg ble veldig imponert over han!

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 15 nov 05, 23:02
Opprinnelig postet av zaizaizai
Pleier Martin og spille så bra som han gjorde inne i Valhall. Jeg ble veldig imponert over han!


Martin er vel den mest talentfulle ved siden av Tarik og Gherland. Han  var den yngste spilleren i år, og er en spiller som har vært innom alle krets og landslag. han er nå kaptein på g16-landslaget. Han var sammen med Tarik på den leiren hos Ajax, så JA han er god.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340