Husk meg
Brukernavn
Passord

finsk Landslagsspiller klar for Odd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 nov 05, 00:23
noen som har kjennskap til han ???

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/oddgrenland/article495140.ece

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 18 nov 05, 01:00
Fikk ikke du beskjed om å roe ned litt på å slenge ut linker i hytt og pine? Legg dem under en tråd a mann! Er vel ikke så vanskelig det vel?

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 18 nov 05, 01:45
Enig! Vi leser da aviser vi andre å............... Skulle alle legge ut en link om hva vi leste ville det blitt en del i tillegg til alle de du poster!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 18 nov 05, 08:02
så lenge det er noenlunde interressant synes jeg det er helt greit. ikke alle av oss som har tid/ork til å bla gjennom alt av norske nettaviser. så for min egen del er det greit å trykke på linkene keiko og patrioten finner fram.(noe de gjør ofte...)

savner "svensk magi" allerede

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 nov 05, 13:02
Opprinnelig postet av bateman
så lenge det er noenlunde interressant synes jeg det er helt greit. ikke alle av oss som har tid/ork til å bla gjennom alt av norske nettaviser. så for min egen del er det greit å trykke på linkene keiko og patrioten finner fram.(noe de gjør ofte...)

Tar dette tid ?? Legg disse sidene under Favoritter da vel. Jeg har disse der, og da er det bare provoserende sånn som Keiko holder på. Og bla gjennom alt av nettaviser ?? Hvor mange bruker Keiko ?? Han bruker altfor få etter mitt skjønn. Hadde han ennå brukt litt tid rundt omkring så hadde jeg forstått det. Det går vel stort sett på TV2 og VG hos Keiko. En sjelden gang et annet sted. SVAKT.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 18 nov 05, 13:36
Dersom det er så provoserende, så trenger du vel ikke lese 1. innleggene fra keiko99 der overskriften likner mistenkelig på en overskrift du nettopp har lest. Personlig synes jeg det er bra med linkene til keiko. Men jeg er enig i det noen har forelått, at han kan få tilgang til å legge linkene inn på startsiden under siste nyheter oppe til høyre.

2006: CL, RL, "the double"...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 18 nov 05, 14:02
Greit nok å legge ut INTERESSANTE linker... Men skal vi legge ut en link for hver nye TL spiler eller spiller som er tatt opp i klubben sin eller sånn, da bør det være noe spennende... Ikke spørre om fyren som allerede er gått til en klubb.... Hadde FFK vært med i jakten, go ahead! 

Men helt enig i at han kan legge dem under linkene!
Ellers kunne han fått seg en egen tråd her: Keikos links!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914