Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde i TL 2006, Moss i Adecco

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 19 nov 05, 18:21
Jaja. Så satt jammen gutta fra Molde spikeren i kista, og det to ganger i løpet av 90 minutter. Nå får vi ikke sjansen til å være flest tilskuere på Melløs (det må i så fall bli i cupen) til neste år. Jeg er litt glad og litt lei meg på Moss` vegne. Det hadde faktisk vært gøy å dratt til Moss til neste år og reist kjerringa både på tribunen og banen. På den annen side liker jeg ikke Moss, så det var i grunn greit at de tapte.

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 nov 05, 18:43
Opprinnelig postet av Scout
Jaja. Så satt jammen gutta fra Molde spikeren i kista, og det to ganger i løpet av 90 minutter. Nå får vi ikke sjansen til å være flest tilskuere på Melløs (det må i så fall bli i cupen) til neste år. Jeg er litt glad og litt lei meg på Moss` vegne. Det hadde faktisk vært gøy å dratt til Moss til neste år og reist kjerringa både på tribunen og banen. På den annen side liker jeg ikke Moss, så det var i grunn greit at de tapte.

Akkurat sånn føler jeg meg også. Moss blir sånn både og.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 19 nov 05, 18:47

Det er vel kanskje som å banne i kjerka, men jeg håpa på Moss jeg! Tror de kampene hadde blitt noen skikkelige høydepunkter!

Tror alle lag har godt av å ha noen å hate litt, og å spille knallharde lokalderbyer mot!

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 19 nov 05, 19:26
Opprinnelig postet av danieltr

Det er vel kanskje som å banne i kjerka, men jeg håpa på Moss jeg! Tror de kampene hadde blitt noen skikkelige høydepunkter!

Tror alle lag har godt av å ha noen å hate litt, og å spille knallharde lokalderbyer mot!

Jada, ikke misforstå meg. Det hadde vært kjempeartig med to lokale hatoppgjør til året. På en måte Østfolds svar på Enga-Lillestrøm. Men jeg har aldri likt tanken på Moss i tippeligaen såpass mye at jeg hadde ønsket de velkommen i TL.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 19 nov 05, 21:19
moss beviste vel idag at de ikke har noe i tippeligaen å gjøre....fryktelig svak kamp av mossingene. innsatsen var fraværende og hver enkelt spiller hadde høy feilprosent på pasninger. vidar martinsen spilte seg opp etter en fomlende start, mens pmk viste sitt sanne jeg-en keeper som hører hjemme i adeccoligaen...det var kun 2spillere som presterte for mozz: nevnte martinsen og muiruri, (som klarte å sentre ballen til en i gul trøye....)

forøvrig hadde molde virkelig dagen offensivt, synd de har 2spisser som ikke vet å score...

vil til slutt nevne at 1-0 scoringen skulle vært annulert. friend myrder jo nesten pmk for å få ballen i mål...lykke til i adeccon neste år moss! dog synd at møkka laget molde unngikk nedrykk...(ohr,friend,rudi,hestad, mangel på tilskuere....)

savner "svensk magi" allerede

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 20 nov 05, 03:56
Endret: 20 nov 05, 09:22
Opprinnelig postet av bateman
vil til slutt nevne at 1-0 scoringen skulle vært annulert. friend myrder jo nesten pmk for å få ballen i mål...lykke til i adeccon neste år moss! dog synd at møkka laget molde unngikk nedrykk...(ohr,friend,rudi,hestad, mangel på tilskuere....)

Der nevnte du jo fire mann som hadde vært selvskrevne i en FFK-førsteellever.......

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 20 nov 05, 10:24
Synd at ikkeMoss klarte dette.
Men det var i kampen mot Sandefjord de måtte ha gjort det, for mot Molde ble svakhetene til Moss alt for tydelige i begge kampene.
Jeg er dessverre redd for at det kan bli lenge til Moss får denne sjansen igjen.
Det eneste positive nå er at FFK må se å få hentet Vidar Martinsen, det er en spiller vi trenger. Faktisk så vil jeg mye heller ha ham, enn Christian Steen fra Aalesund.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 nov 05, 10:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Synd at ikkeMoss klarte dette.
Men det var i kampen mot Sandefjord de måtte ha gjort det, for mot Molde ble svakhetene til Moss alt for tydelige i begge kampene.
Jeg er dessverre redd for at det kan bli lenge til Moss får denne sjansen igjen.
Det eneste positive nå er at FFK må se å få hentet Vidar Martinsen, det er en spiller vi trenger. Faktisk så vil jeg mye heller ha ham, enn Christian Steen fra Aalesund.
der er jeg helt enig. jeg håper ikke på noe PMK i ffk..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 20 nov 05, 12:52
Opprinnelig postet av danieltr

Der nevnte du jo fire mann som hadde vært selvskrevne i en FFK-førsteellever.......

stian ohr er en typisk humørspiller som gjør det godt i medgang, en spillertype vi ikke trenger, selv om vi trenger en ny hving. lojalitet er et sant fremmedord for denne karen. friend har vist at han mangler teknikk, det han har er en voldsom luftstyrke. han har allerede nådd potensiale sitt. hoås derimot er allerede brilliant langs bakken og har alle forutsetninger for å bli en like dyktig hodespiller. rudi er ræva!! rett og slett en pusling på midten med altfor lange bein

hestad derimot hadde spilt seg inn i 11ern hos oss, vi har for øyeblikket kun 2virkelig gode sentrale midtbanespillere: jonna og brenne.

savner "svensk magi" allerede

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 20 nov 05, 13:08
rudi er ræva!! rett og slett en pusling på midten med altfor lange bein

Hadde det ikke vært for navnet og plasseringa, kunne det der lett ha hørt ut som Ringberg.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 20 nov 05, 14:08
HURRA!!!! heia molde!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914