Publikum går røykfrie Tippeliga
Publikum går røykfrie Tippeliga-arenaer i møte i 2006. Et enstemmig Odd-styre har vedtatt å støtte oppfordringen fra Norges Fotballforbund om et røykfritt stadion i Skien.
http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenland/article1828449.ece
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Syntes det er en veldig dum ide med røykfri stadion, dat bør det heller legges til rette for områder der det er lov til å røyke , fordi om jeg ikke røyker selv så må det da gå an å respektere de som røyker og la de få lov til det .
Overformynderiet er jeg totalt i mot.
Vi er tross alt ute i fri luft
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
FFKgutten
Ja, for all del. Vi må gå inn for røykfri stadion. Jeg blir så irritert av den røykinga at jeg nesten mister konsentrasjonen fra kampen. Det er jo rett og slett skadelig den passive røykinga.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
-Her Var Det Glatt, Gett-
Hvorfor skal vi som ikke røyker bli tvunget til å røyke fordi en eller annen latterlig person ikke klarer å holde seg i 45 min. Nei det er å IKKE røyke som burde være valgfritt!
Jeg støtter røykeloven i stor grad og synes det hadde vært supert om denne hadde gjeldt på stadion også. Egne røykeplasser er jo en idè da...
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Det er merkelig at dette har vært tillatt over alt i samfunnet så lenge som dat har vært. Tross alt er det for oss ikke-røykere ikke noe mer naturlig enn at noen skulle ha rett til å sitte å fyre på en liten kvist her og der. Røyk gir ikke-røykere intet annet enn ubehag. Det finnes ingen gode sider ved røyking for oss. Det handler ikke om overformynderi, men mangel på folkeskikk.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914