Thomas Myhre dropper norsk klubber
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Jeg kjenner en pokerspillende, arbeidsnarkoman Frekkrik som gjør "alt" for å tjene penger.. Hehe..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ja penger er viktig, uansett hvordan man vrir og vender på det! Det dummeste jeg hører er folk som sier at "Penger er ikke alt!" Hva kan man foreta seg, unne seg og det hele tatt leve av hvis man ikke har penger?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Hvor mye tjener`n der ? kan umulig være verdt det.
...og hva sier Åge nå.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
-Her Var Det Glatt, Gett-
Vil tro han har nok penger før. Har han ikke lyst til å spille da? Virker jo lite sannsynlig at det blir noe særlig med kamper på ham i england.
Redigert for å legge til: Det burde vel være mulig å finne en keeper som styrker troppen. Ideelt burde vi ha fått inn en keeper som er sterkere enn de vi har nå. Ikke satse på å utvikle en keeper til å bli god, det har vi ikke råd til i tippeligaen!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Opprinnelig postet av danieltr
Ja penger er viktig, uansett hvordan man vrir og vender på det! Det dummeste jeg hører er folk som sier at "Penger er ikke alt!" Hva kan man foreta seg, unne seg og det hele tatt leve av hvis man ikke har penger?
Penger er faktisk ikke alt! Du kan ikke kjøpe deg venner, glede eller familie. Som helt klart er noen av de viktigste tingene her i livet, men det er ikke det denne tråden handler om. Synd at Myhre ikke vender hjem da.
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914