Sparta overrasker!
Gratulerer Sparta !
---------------------------
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Noen ganger klaffer det, men ofte går det galt. Det er hvert fall spesielt viktig å gjøre god research mtp personlighet o.l., men også følge opp og sørge for spillerens ve og vel også utenfor fotballens virke, særlig den første tiden.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Kan noen fortelle meg følgende: hvordan i all verden klarer lille Sparta å signere en treårskontrakt med El Hadji Makthar Thioune som er 21 år, kaptein på det laget som vant ligaen i Senegal, Årets spiller, og var med i A-landslaget til Senegal som spilte VM-kvalifisering?
Vel, nå er det en investor gruppe på fem seks oslo menn som er inne i bildet. Tror Sparta snart er lag nr 2 i østfold
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 22 nov 05, 23:51
Endret: 22 nov 05, 23:52
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Morsomt er det i hvert fall!
La oss håpe at vi kan slå dem i cupen neste år
Og kanskje at det heller er de som rykker opp til Tippeligaen enn Moss, og så slå dem der også? Tenk å slå dem på bortebane i Tippeligaen på en stadion som koker i landets heftigste lokaloppgjør. O` salige glede!
Fantastisk med et klassisk hatoppgjør, med gærne særpingær, og fredrikstanere på tribunen!
(Fredrikstadværinger heter det vel strengt tatt..)
Håper Sparta "tar en FFK" og hopper rett opp! Kanskje Moss blir med på leken også..
Hadde vært moro! 4 lokaloppgjør pr. år...
Nå er det bare haldenserne som mangler.. De går det da motsatt vei med.. Rykka ned i 3.
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Fantastisk med et klassisk hatoppgjør, med gærne særpingær, og fredrikstanere på tribunen!
Håper Sparta "tar en FFK" og hopper rett opp! Kanskje Moss blir med på leken også..
Nå er det bare haldenserne som mangler.. De går det da motsatt vei med.. Rykka ned i 3.
Bra det er flere enn meg som håper på det! Jeg ble veldig glad da Arne Scheie sa på tv i fjor, tror han korrigerte sidekommentatoren, at VIL-LSK ikke er norges største derby, men kampene mellom byene Fredrikstad og Sarpsborg. Det var hyggelig å høre!
Sparta tar vel neppe "en FFK". Det har de ikke penger til, slik vi hadde. Men jeg håper de kommer opp på sikt og at vi får noen heidundrende lokaloppgjør. Det blir liksom ikke helt det samme med Moss, selv om de kampene også betyr veldig mye ekstra. Jeg må si jeg er imponert over hva Moss og Sparta får til lite penger, i hvert fall i Sarp.
Synd med Kvik. Den klubben fortjener mye mer enn spill i 3. divisjon
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Opprinnelig postet av danieltr
Bra det er flere enn meg som håper på det! Jeg ble veldig glad da Arne Scheie sa på tv i fjor, tror han korrigerte sidekommentatoren, at VIL-LSK ikke er norges største derby, men kampene mellom byene Fredrikstad og Sarpsborg. Det var hyggelig å høre!
Sparta tar vel neppe "en FFK". Det har de ikke penger til, slik vi hadde. Men jeg håper de kommer opp på sikt og at vi får noen heidundrende lokaloppgjør. Det blir liksom ikke helt det samme med Moss, selv om de kampene også betyr veldig mye ekstra. Jeg må si jeg er imponert over hva Moss og Sparta får til lite penger, i hvert fall i Sarp.
Synd med Kvik. Den klubben fortjener mye mer enn spill i 3. divisjon
Da satser vi på tre Østfold-klubber i TL i løpet av en tre års tid da?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
-Ullo
Hvorfor det? Morsomt med lokaloppgjør da!
-Ullo
Håper vi kan møtes til noen bra og spennende oppgjør snarest mulig i cup og serie.
Hvis noen lurer på hvordan klubben har klart å skaffe Thioune, så lurer jeg på det selv også
Lykke til i 2006, FFK!
- sammen for Sarpsborg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914