Start vil bidra med økonomisk støtte til Enerly
Syntes dette er et godt forslag fra Start
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=297450
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
Plankehaugen avd kr.sand!!!
De resterende 300 000 er inndragelse av billettinntekter.
Jeg synes at Start, og Lyn, viser at Enerlys situasjon blir tatt alvorlig, glem størrelsen på boten! Det blir spennende å se hva spillerne i FFK gjør i så måte mtp. bonusen.....
Slik skulle det vært med forenklede forelegg i trafikken også. Man fyller inn navn og øvrige data samt til hvilken veldedig organisasjon pengene skal gå til. Så kunne man hatt stickers som "Jeg kjører i 200 for Afrika"
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av DeKjök
Og det blir veldig vanskelig for NFF å si nei :-)
Slik skulle det vært med forenklede forelegg i trafikken også. Man fyller inn navn og øvrige data samt til hvilken veldedig organisasjon pengene skal gå til. Så kunne man hatt stickers som "Jeg kjører i 200 for Afrika"
Sinnsyk bra kommentar!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Glimrende DeKjök!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Blir i tilfelle NFF som bidrar ikke Start.....den er både og.. penga kommer fra start til nff også til dafinn.. hmm da er beggge med da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914