Husk meg
Brukernavn
Passord

moss priser martinsen ut av markedet...

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 15:43
Vel om det er "tette ting" eller ikke veit ikke jeg. Jeg synes FFK sikler fælt på nesten alt som kan krype og gå av Mossespillere. Tror vi må få vekk Eggen fra Melløs.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 nov 05, 15:43
Opprinnelig postet av Bjørnen
I så fall er det jo bare å bla opp det Moss forlanger.


Det er det nok ike vi her inne som kan bestemme, men jeg syns ikke at 3 millioner som en start i forhandlingene er så veldig avskrekkende.
Det lyser vel også igjennom at Moss trenger penger nå som Molde mest sannsynlig ikke kommer til å selge Friend allikevel.

Personlig så har jeg kun sett Martinsen i kvalikkampene mot Molde.
Syns han virket som en veldig spennende spiller, men ganske uferdig taktisk sett, noe som vel ikke er så veldig uvanlig sden han fortsatt er ung.
Tror han kan bli en meget god spiller på sikt.

Uansett hvem FFK bestemmer seg for å hente, så antar jeg at det er kjøpt inn en midtstopper og en back før neste sesong sparkes igang.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 24 nov 05, 15:44
Skjønner ikke helt hva du vil frem til

Vi supportere kan da for pokker komme med våre ønsker og yttringer over hvilke spillere vi vil i hele verden. Det er jo ikke dermed sagt at klubben FFK skal kjøpe alle disse.. Det er få her inne som har såpass inside info at vi vet om klubben tar stilling til å kjøpe VM, men det hindrer ikke oss supportere å komme med ønsker/forslag..

Hva diskuterer dere på luktforumet deres, hvilken farge spillerne skal ha på håndvesken sin, eller om Nystrøm hadde kledd svart øyenskygge???

Du er virkelig dummere enn jeg trudde du..(ikke det at jeg hadde store forhåpninger til deg fra starten av da)

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 15:46
Folk som går tom for argumenter er morsomme...

Tråden her handler om prisen på Vidar. En og annen virker å synes at det er uhørt at Moss ikke vil selge...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 24 nov 05, 15:49
Du har jo ikke kommet med et argument for noe som helst. Du bare spyr rundt deg med ord som du ikke har peiling på..

Du vet ikke om Moss kommer til å selge, du bestemmer ikke om Moss skal selge, og for hvilken pris det skal bli.
Du er ikke Moss..

Så kom med noen argumentasjoner istedenfor.

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 15:53
Opprinnelig postet av MegSelv
Du har jo ikke kommet med et argument for noe som helst. Du bare spyr rundt deg med ord som du ikke har peiling på..

Ikke? hvordan kan du vite om jeg har "peiling" eller ikke?

Du vet ikke om Moss kommer til å selge, du bestemmer ikke om Moss skal selge, og for hvilken pris det skal bli.
Du er ikke Moss..

Jeg bestemmer ikke noe i Moss nei. Bare refererer til hva Moss sier. Jeg kan godt gjenta det. Signalet er klart: Vidar er ikke til salgs, men alt kan selvsagt kjøpes så lenge prisen er god nok. Det og bare det har vært mitt budskap i dag.


Så kom med noen argumentasjoner istedenfor. 

Les tråden en gang til...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 24 nov 05, 15:55
Du kommer fremdeles ikke med argumentasjoner, bare antagelser som alle oss andre..

Du liker nok å tru at du har mer innflytelse enn du har...

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 24 nov 05, 15:55
Opprinnelig postet av Bjørnen
Ja, for de kællane spilte jo i Moss minst10 år siden, så det er klart... dessuten; hvilken klubb skulle hatt alle millionene du mener disse er verdt? 

Haugneset? hehe! Hvilket tiår spilte han i Moss? 80-tallet ja. Da var det mye penger i norsk fotball da...

Man forholder seg til MARKEDET slik det er I DAG ellers i verden. Det er kanskje annerledes i Sarp?


Det er ikke snakk om millioner. Jeg mener heller ikke at man skal forholde seg til noe annet enn markedet i dag. Det var bare en edruelig, og kanskje morsom?, påpekning at mens Moss selv ikke betalte omtrent noe (hvis noe!) for veldig viktige spillere som sørget for at de ble seriemester, og senere spilte bra i Tippeligaen, så skal de altså selv kreve en ublu pris for en spiller som ikke engang har spilt på øverste nivå.

See?

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 nov 05, 15:58
Opprinnelig postet av spartasupporter
Opprinnelig postet av Bjørnen
Ja, for de kællane spilte jo i Moss minst10 år siden, så det er klart... dessuten; hvilken klubb skulle hatt alle millionene du mener disse er verdt? 

Haugneset? hehe! Hvilket tiår spilte han i Moss? 80-tallet ja. Da var det mye penger i norsk fotball da...

Man forholder seg til MARKEDET slik det er I DAG ellers i verden. Det er kanskje annerledes i Sarp?


Det er ikke snakk om millioner. Jeg mener heller ikke at man skal forholde seg til noe annet enn markedet i dag. Det var bare en edruelig, og kanskje morsom?, påpekning at mens Moss selv ikke betalte omtrent noe (hvis noe!) for veldig viktige spillere som sørget for at de ble seriemester, og senere spilte bra i Tippeligaen, så skal de altså selv kreve en ublu pris for en spiller som ikke engang har spilt på øverste nivå.

See?


Det handler vel om at MFK ikke vil selge. Ikke sant?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 24 nov 05, 16:18
Opprinnelig postet av MegSelv
Skjønner ikke helt hva du vil frem til

Vi supportere kan da for pokker komme med våre ønsker og yttringer over hvilke spillere vi vil i hele verden. Det er jo ikke dermed sagt at klubben FFK skal kjøpe alle disse.. Det er få her inne som har såpass inside info at vi vet om klubben tar stilling til å kjøpe VM, men det hindrer ikke oss supportere å komme med ønsker/forslag..

Hva diskuterer dere på luktforumet deres, hvilken farge spillerne skal ha på håndvesken sin, eller om Nystrøm hadde kledd svart øyenskygge???

Du er virkelig dummere enn jeg trudde du..(ikke det at jeg hadde store forhåpninger til deg fra starten av da)


Akkurat som om jeg skulle sagt det selv!!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 24 nov 05, 16:21
Tror du snakker over evne, bjørnen!
Makan til bedreviter har jeg ikke vært borti. Hvis ikke du er ansvarlig for for overganger borti Moss, så tror jeg du kan legge den stryta di litt på is. Henvis heller til kilder neste gang. Lykke til mot Sparta til året forresten, du skal ikke kimse av de.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 24 nov 05, 17:20
Janrafn og Bjørnen: Meget skuffet over dere! Dere skulle vel strengt tatt være stolte av at FFK benytter Mossfk som "farmerklubb". Dere må nok venne dere til at våre trenere "besøker" melløs...

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 24 nov 05, 17:46
Jaja, folkens. Vi kan alle bli overivrige. Uten å forsvare noen eller å gi noen "pepper", så hadde vi helt sikkert håpet at noen av våre ikke ble solgt til Moss dersom divisjonsforskjellene var omvendt.

(Takk hvem som helst for at det ikke det! )

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 nov 05, 20:05
Syns dette var en underholdende tråd jeg... Mye morsom lesning fra begge hold egentlig, den ene fyrer den andre opp, slik at den andre overgår den andre med dårlig spydigheter og skriver ting andre aldri har sagt.

Mon tro om det er samme kvalitet over eventuelle forhandlinger også? Begynner å bli litt barnehagenivå her inne nå.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 nov 05, 20:47
Skal vi være et av de 4 beste lagene i tippeligaen,så må vi bare gå ut og kjøpe spillere med talent som er i ferd med å slå igjennom. Tror derfor at Vidar Martinsen og Steffen Nystrøm er to spillere FFK må strekke seg langt for å få. Martinsen er perfekt,hvis han kan bekle både midtstpper og høyre back rolle. Vi trenger en spiss som kan score 10-15 mål pr. sesong. Tror at Nystrøm har potensiale til å bli en slik spiller i tippeligaen ,og han kan i tillegg fylle plassen til en skadeforfulgt West,som en bakromsspiss. Kjøp han NÅ, og ikke vent til han ev. er toppscorer i 1 div. Da snakker vi om en helt annen pris for spilleren. Tipper at en av disse spillerene kan videreselges med en høyere sum enn vi kjøper begge for. Håper her at FFK og Investorpolen kan kjenne sin besøkelsetid!!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 nov 05, 21:01
Er forøvrig en ivrig oddsspiller ;-) Skulle jeg sette pengene mine på vilken spiller som blir toppscorer i Adecco-ligan neste år,så ville jeg tippe Nystrøm med 20-25 mål. Hvis han blir i Moss da ;-))) Tippet forøvrig Solskjær som toppscorer i tippeligaen det året han slo igjennom i Molde som helt ukjent spiller som kom fra Clausenengen ;-))

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340