Husk meg
Brukernavn
Passord

Til alle bortsett fra Rune

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 24 nov 05, 02:45
Om 1 og halv uke er det Split. Det regnes med mellom 5000 og 8000 tilreisende fra Zagreb. Jeg er en av de heldige. Sist jeg var i Stuttgart fikk jeg klager at jeg sa ikke i fra. Derfor .... er det noen som har lyst å bli med si ifra. Vi reiser til Frankfurt med ryan air for par hundre kroner og blir hentet der med minibuss som kjører oss til Zagreb. Der er vi resten av dagen og kvlelden. Reise til Split er dagen etterpå litt avhengig når vi står opp ... he he he . 
Tilbakereise er søndag eller mandag .... avhengig når vi bestiller biletter ... Kampen går lørdag 03.12 klokka 20.00 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 nov 05, 14:55
Irriterer meg det alt det pratet om Dinamo, Klokan, men bare fordi jeg faktisk har begynt å følge litt med på det jævla laget ævv
Ikke såpass at jeg tar turen nå, men allikevel, dere får ha lykke til. 

Regner med at dere kommer til å ha en liten markering mot denne Nico Kranjkar. Leste at han ikke fikk en heltemottagelse sist dere møttes

I Kroatia ble det tidligere i år furore da Dinamo Zagrebs kaptein Niko Kranjcar gikk til Hajduk Split. 10.000 tilskuere ønsket Kranjcar velkommen på Hajduks stadion, mens Dinamo-fansen tente 200 lys foran Kranjcars hjem i Zagreb «til Nikos ære, som nå er død», som en av fansen uttrykte det.

En måte å gjøre det må det ævv!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 25 nov 05, 10:02
Hadde vært sinnsykt rått å vært med, men det blir altfor mye jobbing nå fram mot jula.. Men kanskje utpå nyåret, hvis det er noen aktuelle kamper da?

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 26 nov 05, 14:40

Slik blir det regner jeg med... 

http://rapidshare.de/files/8182171/BBB_-_Volim_Dinamo.mp3.html 

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 29 nov 05, 20:15
Der røyk Split turen min. 

F.....  leit det men det blir flere turer. Det verset er at jeg får ikke sett kampen på TV heller for det er Julebord på jobben... 

Ja ja ... få se det når jeg kommer hjem vel .... 

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914