Fotballbøker
Hei! Kunne tenkt meg noen skikkelig gode fagbøker om fotball, men vet ikke helt hva jeg bør kjøpe. Jeg er interessert i bøker med diverse tekniske og taktiske løsningsforslag, og gjerne med spillerøvelser. Også bøker om fysisk trening i fotball og mental trening er ønskelig. Er ikke interessert i diverse spilleres, treneres, eller andres biografier, betraktinger og morsomme historier rundt fotball, kun faglitterært.
Noen som har noen tips til hva jeg bør kjøpe?
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
Hei! Kunne tenkt meg noen skikkelig gode fagbøker om fotball, men vet ikke helt hva jeg bør kjøpe. Jeg er interessert i bøker med diverse tekniske og taktiske løsningsforslag, og gjerne med spillerøvelser. Også bøker om fysisk trening i fotball og mental trening er ønskelig. Er ikke interessert i diverse spilleres, treneres, eller andres biografier, betraktinger og morsomme historier rundt fotball, kun faglitterært.
Noen som har noen tips til hva jeg bør kjøpe?
Gå på biblioteket. Det finnes nok av dem der. Hvis du finner den du liker best, så kan du jo bare bestille gjennom forlaget dems. Bør vel ikke være fra 2005 heller.
det står alt der på en helt utrolig artig måte:P men er ikke så mye tekniske og taktiske løsningsforslag. selv om det står litt.
men du må nesten ta en titt på den boka alikevell:)
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
kan en få leid boka til far og sønn eggen ?
Det er ikke sånne bøker Julekake er ute etter, Keiko.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
nei, men jeg er det.. derfor spør jeg daOpprinnelig postet av keiko99
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
nei, men jeg er det.. derfor spør jeg daOpprinnelig postet av keiko99
Godfoten av Eggen Sr. får du lånt på biblioteket. Men junior sin er det vel tvilsomt om du får lånt der ennå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914