Noen lokale klubber som kunne passet for meg?
Har lenge ønsker å begynne på fotball, så derfor lurer jeg på om det finnes noen lokale klubber som kunne passe for meg.
Det skal sies at jeg er 23år og har aldri sparket fotball tidligere, kun erfaring fra løkke fotball samens med venner.
Har tidligere vært en aktiv Bryter og har et NM Gull på hyllen, men tror allikevel 6-7divisjon hadde passet. He He!
Vil gjerne vite hvor jeg kan henvende meg for å begynne osv.
---------------------------
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Jeg bor på Lisleby, så det hadde vært fint om det ikke var så langt å dra.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Spiller vel i 7. eller 8. divisjon og spiller kampene på Laenga (tror jeg).
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Husgutt
aldri spilt fotball før og vil spille i 6-7? jaja:-D
Nå var ikke jeg oppdatert på hvordan divisjonene, trodde 6-7 var de laveste.
Hadde tenkt å begynne i bunne, så tar vi det derfra.
Hvilke steder kan jeg møte opp og til hvilken tid?
Har ikke kråkerøy et tredjelag i 7.div da klokan?? Eller er det kanskje 2.laget?
Minns vi spilte mot de med b-laget til gresvik før vi begynte klatringa i divisjonssystemet.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
Tufte IL!?! Eller som sagt, øykameratene.. tror også guttæne fc hadde vært litt morro. fredrikstad stundenter i oslo, laget fikk ikke ett eneste poeng i 8.div.. men du skulle ha et lokalt lag, vet ikke hvor du bør prøve deg.. eventuellt ett av laga i 7.div da, men du har jo aldri vært noen aktiv fotballspiller så.. du får se og høre litt rundt omkring ;)
guttæne fc? så fett!! hvordan kommer man i kontakt med denne gjengen da?
student-aristokrat i oslo.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Alle lag i distriktet tar imot gjerne folk så det er bare å velge....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Har lenge ønsker å begynne på fotball, så derfor lurer jeg på om det finnes noen lokale klubber som kunne passe for meg.
Det skal sies at jeg er 23år og har aldri sparket fotball tidligere, kun erfaring fra løkke fotball samens med venner.
Har tidligere vært en aktiv Bryter og har et NM Gull på hyllen, men tror allikevel 6-7divisjon hadde passet. He He!
I 7 div. avd 2 havnet Trosvik 2 på 2.plass og rykka vel opp i 6.
Kråkerøy 3 kom på 3.plass på samme poengsum.
Lettest er det vel å komme med på Skogstrand 2 som havna sist i divisjonen, hvis de stiller lag neste år. Du får ringe å spørre.
I 7 div. avd 1 var det ingen aktuelle, så sant du ikke gidder å reise til Særp.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Dj Charlie
I 7 div. avd 2 havnet Trosvik 2 på 2.plass og rykka vel opp i 6.
Kråkerøy 3 kom på 3.plass på samme poengsum.
Lettest er det vel å komme med på Skogstrand 2 som havna sist i divisjonen, hvis de stiller lag neste år. Du får ringe å spørre.
I 7 div. avd 1 var det ingen aktuelle, så sant du ikke gidder å reise til Særp.
Jeg er Skogstrand gutt, og har svar! Det blir neppe et Skogstrand 2-lag neste år.. Men du er hjertelig velkommen på trening likevel! Trening Mandag og Torsdag! Ta kontakt hvis du er "løsten"!
Hvis du ønsker deg et 2`er lag, så har vel Lisleby det? Kanskje et 3`er også?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Hvis ikke så må du prøve deg i 5 div.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914