Sjekk denne videoen
her er i hvertfall linken,herlig å se på
http://www.wimp.com/soccermoves/
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
En nytelse! Takker A9$H!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Det ble startet en tråd om denne videoen for et par uker siden...
Men mye flott å se på der ja :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
*host, hark*
Det ble startet en tråd om denne videoen for et par uker siden...
Men mye flott å se på der ja :)
Da har jeg ikke vært fullt oppdatert
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne på banen,etter 1-5 nederlaget f
Ellers hadde Jeton Petisha bra teknikk..
Men alikevel er det HERLIG
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
Nesten som å se Sebastian Alvaro (noe sånt, om noen husker han fra 2.div) han hadde masse fine detaljer som vi ikke var vant til..
Ellers hadde Jeton Petisha bra teknikk..
Men alikevel er det HERLIG
Hjelper ikke å holde på sånn som Alvaro gjorde. Han gjorde sånn at det ikke ble fremdrift i laget. Godt vi ble kvitt han den gangen.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Jeg synes Alvarado (trodde det var sånn det ble skrevet) var meget god jeg. Mye bedre enn de fleste andre vi hadde i laget før 2002-sesongen. Petterson-Pohl, Rotting, Jens Berg.....
Du kan ikke komme her å si det. Laget i seg selv var jo helråttent.
Det var mange/noen bra spillere der... Hjalmar Johansen, Jørgen Pettersen, Pål Andre Czwartek, Kristian Østli, Christer Arnesen, Lars Petter Hansen, Stian Johnsen og Alvarado +++!
Noen jeg er litt usikre på, men tror da alle kom en sesongen eller to før Eggen..
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
?!?
Det var mange/noen bra spillere der... Hjalmar Johansen, Jørgen Pettersen, Pål Andre Czwartek, Kristian Østli, Christer Arnesen, Lars Petter Hansen, Stian Johnsen og Alvarado +++!
Noen jeg er litt usikre på, men tror da alle kom en sesongen eller to før Eggen..
Selvfølgelig kan du trekke frem noen. Og ikke begynn å sammenligne Alvarado med de spillerne der. De andre du nevner
Hjalmar Johansen : Var sånn grei nok
Jørgen Pettersen : Hadde ikke blomstret ennå. Gjorde vel ikke noe ut av seg før KTE kom ??
Pål Andre Czwartek : Var også bare sånn grei nok.
K. Østli : Var vel i Moss, mulig du tenker på Anders ?? Kun talent.
Lars Petter Hansen : Blomstret først når Ringberg kom. Toppscoren hans var vel på max.10 mål i en sesong. Han lovte mer enn han kunne holde. Lovte mange mål hvert år men gjorde det ikke.
Stian Johnsen : Gjorde heller ikke mye ut av seg så tidlig i karrieren. Men talentet så vi jo.
Og Alvarado : Teknisk. Hva mer ??
Hjalmar Johansen var heller aldri "sånn grei nok". Han var STOR.
Stian Johnsen var også eminent de to siste sesongene i 2. divisjon, mens LPH var av og på. Mest på i den siste situasjonen.
Alvarado var altfor glad i ballen og hadde lite fremdrift. God teknikk, men han var sjeldent lysende god den korte tiden han var i FFK.
Opprinnelig postet av janrafn
Kristian Østli har aldri vært i Moss. Og takk for det!
Det har han faktisk. Men dere husker det kanskje ikke. Var stort sett skadet og spilte vel bare litt for Moss 2 før han forsvant til sarpefotballen... Mener å huske at han ble prøvd ut litt som back under tiden i Moss.
Se her, Rafn.
Sant at det ikke var så mange gode spillere i de dager. Grunnen til at spillere med tekniske ferdigheter ble sett på som gode, var vel at laget manglet en dyktig trenersom klarte å laget til å spille sammen. Tror nok det er grunnen til at vi måtte vente til Eggen kom før det ble orden på spillet.
Fredd
FFKgutten
Opprinnelig postet av Costanza
Kristian Østli hadde jo en helt fantastisk god sesong i FFK, Rune Haugen. Briljerte stort på høyre kant og ble av mange, meg inkludert, spådd en lysende fremtid på fotballbanen. Husker ennå et par av scoringene hans, skudd som satt klistret i krysset fra 16-20 meter... Så forsvant han til Moss og resten av historien er jo en lang historie om skader, sviktende selvtillit osv.
Hjalmar Johansen var heller aldri "sånn grei nok". Han var STOR.
Stian Johnsen var også eminent de to siste sesongene i 2. divisjon, mens LPH var av og på. Mest på i den siste situasjonen.
Alvarado var altfor glad i ballen og hadde lite fremdrift. God teknikk, men han var sjeldent lysende god den korte tiden han var i FFK.
Kanskje Hjalmar var stor i dine øyne ja. Men så er jeg en del år eldre enn deg. Og jeg synes de som surra rundt i 2. var stort sett middelmådigheter med få unntak.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kanskje Hjalmar var stor i dine øyne ja. Men så er jeg en del år eldre enn deg. Og jeg synes de som surra rundt i 2. var stort sett middelmådigheter med få unntak.
Når jeg skriver at Hjalmar var stor for oss, så trodde jeg det var underforstått at jeg mener det i forhold til hvor vi var da.
En spiller kan også være stor for en klubb i 4. divisjon.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914