Hvem skal jeg tro på? Mikel eller Lyn?
Hva er det han John Obi Mikel, og han soppeagenten Shittu driver med?
De påstår nå at Lyn har forfalsket kontrakten, tidligere har de påstått at Lyn tvang Mikel til å undertegne en kontrakt med Manchester og at Mikel ville til Chelsea...
Jeg håper Chelsea følger med på det her og IKKE tar inn Mikel, så kan han bare ha det så godt.
Samtidig i sommer så var han og de andre nigerianske landslagsspillerene nede og spilte landskamper, og det tok tid før dem kom hit igjen..
Det er ganske forrvirrende det her, fordi at nå påstår de at Morgan Andersen(som noen IKKE liker her), har forfalsket kontrakten...
Hmmmm.... hvorfor har da Mikel spilt kamper UTEN å si ifra om det her da? Og hvorfor har John Shittu sittet på tribunen og sett på det her uten å ta opp det her tidligere???
Det er ganske frustrerende det her altså... Begynner å bli forbanna på Mikel og han forbannade Shittu...
Hva tror dere andre? Hva ville dere gjort hvis dere var klubbdirektør og fikk det her mot dere?
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg er litt forvirra her... og det det gjelder er selvfølgelig Mikelsaken....
De påstår nå at Lyn har forfalsket kontrakten, tidligere har de påstått at Lyn tvang Mikel til å undertegne en kontrakt med Manchester og at Mikel ville til Chelsea...
Jeg håper Chelsea følger med på det her og IKKE tar inn Mikel, så kan han bare ha det så godt.
Samtidig i sommer så var han og de andre nigerianske landslagsspillerene nede og spilte landskamper, og det tok tid før dem kom hit igjen..
Det er ganske forrvirrende det her, fordi at nå påstår de at Morgan Andersen(som noen IKKE liker her), har forfalsket kontrakten...
Hmmmm.... hvorfor har da Mikel spilt kamper UTEN å si ifra om det her da? Og hvorfor har John Shittu sittet på tribunen og sett på det her uten å ta opp det her tidligere???
Det er ganske frustrerende det her altså... Begynner å bli forbanna på Mikel og han forbannade Shittu...
Hva tror dere andre? Hva ville dere gjort hvis dere var klubbdirektør og fikk det her mot dere?
Jeg er helt enig her. Jeg har hele tiden vært skeptisk til Morgan Andersen, men synes nå det nesten begynner å bli for usannsynlig alt det Mikel og hans agent Shittu kommer med.
Men på den annen side så har denne Shittu et godt renomme i sitt hjemland og den første kontrakten som Morgan Andersen sendte til NFF fikk han i retur pga. for mye klipp og lim, så man skal sannelig ikke være sikker på utfallet her.
Men styret i FC Lyn har ihvertfall nå ikveld gått ut og sagt at de står 100 % bak Morgan Andersen og det er vel et godt tegn for Morgan, vil jeg tro.
Men egentlig så tror jeg aldri vi vil komme til å få svar på alt det som har skjedd i denne saken, for den kommer til å ende med et forlik, som sikkert vil bety at ihvertfall Mikel kommer til å spille fotball et eller annet sted.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg er litt forvirra her... og det det gjelder er selvfølgelig Mikelsaken....
Jeg er helt enig her. Jeg har hele tiden vært skeptisk til Morgan Andersen, men synes nå det nesten begynner å bli for usannsynlig alt det Mikel og hans agent Shittu kommer med.
Men på den annen side så har denne Shittu et godt renomme i sitt hjemland og den første kontrakten som Morgan Andersen sendte til NFF fikk han i retur pga. for mye klipp og lim, så man skal sannelig ikke være sikker på utfallet her.
Men styret i FC Lyn har ihvertfall nå ikveld gått ut og sagt at de står 100 % bak Morgan Andersen og det er vel et godt tegn for Morgan, vil jeg tro.
Men egentlig så tror jeg aldri vi vil komme til å få svar på alt det som har skjedd i denne saken, for den kommer til å ende med et forlik, som sikkert vil bety at ihvertfall Mikel kommer til å spille fotball et eller annet sted.
FFK and Wisla Krakow forever...
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hva ellers skal de si ?
FFK and Wisla Krakow forever...
Mikel er jo iferd med å få ødelagt karrieren sin,ihvertfall om det kommer frem at anklagene mot Andersen er falske.
Men tror ikke Mikel selv har mye han skulle sagt i denne saken,eller noen av de tidligere hendelsene...Tror godeste Shittu drar i alle trådene her....Tror ikke Mikel selv helt forstår hvor alvorlige anklager dette er.
Utrolig synd,Mikel er jo et vannvittig talent,og tror han kunne gjort en god karriere i United.
PÅL
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har ikke tiltro til noen av dem. Dette er en ren farse. Og egentlig er jeg dritt lei hele saken.
Jeg har vel mest tiltro til Morgan i denne saken.
...og jeg er dritt lei jeg å.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Hva synes dere om han derre Shittu æ? Virker som en skikkelig banditt!
Dukket plutselig opp fra intet og lagde et helsikes spetakkel..
Mikel må være utrolig godtroende/direkte uintelligent som lar en sånn mann styre livet sitt..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Hva synes dere om han derre Shittu æ? Virker som en skikkelig banditt!
Dukket plutselig opp fra intet og lagde et helsikes spetakkel..
Mikel må være utrolig godtroende/direkte uintelligent som lar en sånn mann styre livet sitt..
Tror du de andre er så mye bedre eller ??
De andre? Morgan & co? Ja helt klart!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av danieltr
De andre? Morgan & co? Ja helt klart!
De andre ?? Da tenkte jeg på agenter. Det er jo rene rottereiret alt sammen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914