Eddie G til Lyn
Ja da er de ute av en eventuell kamp om Myhre i hvert fall. Men han hadde vel neppe turt å dratt til den klubben uansett, skjer jo så mye rart der...
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Skulle gjerne hatt han i FFK...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis alternativet er Rønningen så kunne jeg ikke vært mer enig, men får se hva vi til slutt ender opp med, så får vi se om vi har klart bedre. Det ville i hvert fall vært en lettelse.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis alternativet er Rønningen så kunne jeg ikke vært mer enig, men får se hva vi til slutt ender opp med, så får vi se om vi har klart bedre. Det ville i hvert fall vært en lettelse.
Hvis dere vil rykke ned i 1.divisjon, så er Eddie Gustavson et klart alternativ... Hvis dere derimot i mot vil beholde plassen i TL, og gjerne havne på øvre halvdel av tabellen, er Gustavson desverre for svak...
Han er intet mindre enn en under middels god TL-keeper, og ja jeg vet at han var på landslagssamling med Sverige. Men dette er heller et svakhetstegn for de svenske keeperne.
Hvis en keeper i Gustavsons klasse er målsetningen, bør vi heller satse på tryllekunstneren Steinardo og Lasse Staw som keepere de kommende sesongene, og la de kjempe om plassen...
Og for å la det være sagt, så synes jeg at Steinardo er like elendig som Eddie!!!!! Desverre!
Lasse Staw, derimot, har en lovende fremtid!!!
Etter mitt syn, bør vi kun se etter klassekeepere som Myhre, som virkelig forsterker dette leddet, eller så kan vi like godt la Steinar trylle mellom stengene i påvente av Staws gjennombrudd...
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914