Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham-kam er slakt!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 05 des 05, 22:14
De kommer til å rykke ned, kanskje med historiens klareste margin. Det hjelper lite at de hat fått Øren fra Sogndal. De har vel mistet 7 spillere, og bare 1 har kommet inn! En klassetrener er gått ut, og inn kommer en urutinert trener som har mer peiling på å trene keepere enn et helt lag. Skal man ha seg en tener, så må man ikke satse på gamle drillo-helter. Det kan bare ikke gå bra! Hvis de skal hevde seg i neste års tippeliga er de nødt til å skaffe seg noen klassespillere. Men hvem gidder å bo i Hamar for å spillepå en liten stusselig stadion?? De som kommer dit gjør det KUN for penger... Det finnes ikke en dritt positivt å si om Ham-Kam. Den dagen jeg kommer på noe skal jeg skrive det... Håper de rykker ned og BLIR DER! BRENN BØNDA!!!!

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 05 des 05, 22:35

Du tok kanskje litt hardt i, men må si meg enig om at Ham-Kam virker utrolig svekket. Når det sies, har jeg ikke sett de spille en kamp siden sesongslutt, og det enda er veldig lenge til sesongstart.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 05 des 05, 22:39
hehehe.føler på meg at du ikke er spesielt glad i Kamma fra før av?Aldri likt den klubben selv,få dem ned!
Men husk,lang vei frem til serien starter,man kan ikke dømme et lag ned i desember...Men for all del,situasjonen de er i nå ser ikke lys ut.Tror SOlbakken var vannvittig viktig for Ham-Kam.

PÅL

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 05 des 05, 22:38
Endret: 05 des 05, 22:39
Helt enig i  alt du sier!  Ham Kam er et lag vi ikke trenger i Tippeligaen. Tror nok Ringberg vil angre på at han vagte Hamar og Ham Kam.

Ære være Eggen jr.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 des 05, 22:57
Jeg misliker Ham-Kam. Utvilsomt. Men jeg tror ikke de vil bli så svake som mange skal ha det til.

De har Markus Ringberg og Espen Olsen som utfyller hverandre veldig bra på topp, og begge vet hvor målet står. Dessuten beholder de vel også Abiodun som er helt fantastisk når han er på sitt beste. En spiller med internasjonalt snitt.

Internasjonalt snitt og masse erfaring har også Jan Michaelsen på midtbanen. Jeg har også lenge hatt sansen for Marius Gullerud som er en god tekniker. De vil nok savne Vaagan Moen og hans arbeidskapasitet og pasningsfot, men regner med at de vil bruke Tommy Øren i den posisjonen. Det kan også bli veldig bra, selv om jeg ikke er bombesikker på at han vil bli noen stor suksess.

I forsvaret har de jo hentet inn Knut Henry Haraldsen som er en god midtstopper. Men de bør nok forsterke med ytterligere 1-2 mann i forsvaret og antagelig hente inn en ny keeper, selv om Røvde kanskje ikke er såå dårlig.

Fortsatt mange gode spillere igjen på Briskeby, og med mange millioner på bok så vil jeg langt i fra karakterisere klubben som en dumpekandidat. De har jo også fått inn en stor ressurs i Lars Tjærnås som virkelig vet hva han driver med!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 06 des 05, 12:51
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg misliker Ham-Kam. Utvilsomt. Men jeg tror ikke de vil bli så svake som mange skal ha det til.

De har Markus Ringberg og Espen Olsen som utfyller hverandre veldig bra på topp, og begge vet hvor målet står. Dessuten beholder de vel også Abiodun som er helt fantastisk når han er på sitt beste. En spiller med internasjonalt snitt.

Internasjonalt snitt og masse erfaring har også Jan Michaelsen på midtbanen. Jeg har også lenge hatt sansen for Marius Gullerud som er en god tekniker. De vil nok savne Vaagan Moen og hans arbeidskapasitet og pasningsfot, men regner med at de vil bruke Tommy Øren i den posisjonen. Det kan også bli veldig bra, selv om jeg ikke er bombesikker på at han vil bli noen stor suksess.

I forsvaret har de jo hentet inn Knut Henry Haraldsen som er en god midtstopper. Men de bør nok forsterke med ytterligere 1-2 mann i forsvaret og antagelig hente inn en ny keeper, selv om Røvde kanskje ikke er såå dårlig.

Fortsatt mange gode spillere igjen på Briskeby, og med mange millioner på bok så vil jeg langt i fra karakterisere klubben som en dumpekandidat. De har jo også fått inn en stor ressurs i Lars Tjærnås som virkelig vet hva han driver med!

At Ham-Kam blir så svekket som noen antyder her, tror jeg er en sterk overdrivelse. Det er lenge igjen til seriestart, så de kommer nok helt sikkert til å bli ytterligere fortsterket.
De øker jo også sitt budsjett med 10 mill og noen av de pengene skal vel gå til spillerkjøp.

FFK på toppen i 2006

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 des 05, 23:12
Opprinnelig postet av 134912
En klassetrener er gått ut, og inn kommer en urutinert trener som har mer peiling på å trene keepere enn et helt lag. Skal man ha seg en tener, så må man ikke satse på gamle drillo-helter. Det kan bare ikke gå bra!

Hva var Solbakken før han kom til Hamkam? Sier at det kommer til å gå like bra med Grodås enn med Solbakken, men at personen er urutinert trenger ikke bety at han ikke er dyktig nok i jobben. Se bare hva Tørum fikk til med Moss i år også.

Har en litt uggen følelse for Hamkam, de er seige rett og slett. Litt som kakkerlakker, du kan trampe på dem, men de reiser seg igjen. De kan slite for så å vinne brått mot Viking borte, som de gjorde i år. 

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 06 des 05, 09:12
Jeg ønsker heller ikke å beholde Kamma i TL, og det at de er svekket kan være utslagsgivende, men det MÅ ikke være tilfellet. Få Kamma ned og Ålesund opp igjen. Alltid gøy med supportersterke klubber!

Dagfinn Enerly i våre hjerter!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 06 des 05, 10:17
[quote=134912]Skal man ha seg en tener, så må man ikke satse på gamle drillo-helter. Det kan bare ikke gå bra!

Nei se bare på Rekdal...har ikke fått til en dritt med det laget inne i Oslo

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 des 05, 11:11

jadda... Å først si at Hamkam har mista en klassetrener i Ståle Solbakken for så å si at man ikke kan satse på gamle drillo-helter er vel så selvmotsigende som det blir...  *klapp klapp*

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 06 des 05, 12:47
[quote=Brukernavn]
Skal man ha seg en tener, så må man ikke satse på gamle drillo-helter. Det kan bare ikke gå bra!

Litt ironisk, Brukernavn?

Nå har vel så og si samtlige "Drilloelever" gjort det bra som trenere. I dag er vel egentlig samtlige Norske trenere mer eller mindre påvirket av Drillos fotballfilosofi. Både Rekdal, Henning Berg og Solbakken har jo hatt success med sine lag.

FFK på toppen i 2006

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 06 des 05, 12:56
Endret: 06 des 05, 13:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Brukernavn
Skal man ha seg en tener, så må man ikke satse på gamle drillo-helter. Det kan bare ikke gå bra!

Litt ironisk, Brukernavn?

Nå har vel så og si samtlige "Drilloelever" gjort det bra som trenere. I dag er vel egentlig samtlige Norske trenere mer eller mindre påvirket av Drillos fotballfilosofi. Både Rekdal, Henning Berg og Solbakken har jo hatt success med sine lag.

LITT ironi var det nok...
Vi kan vel nevne hjelpetrenerne Bohinen og Bjørneby også...

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 28 des 05, 00:36
Endret: 28 des 05, 00:37
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Dette gir da samtidig litt av forklaringa på hvorfor norsk fotball kan påstås å være en smule traurig, med ekstremt fokus på taktikk og utholdenhet, og minimalt fokus på teknikk og hurtighet.

Hvordan blir en spiller bedre? Jo, ved at treneren projiserer et sterkt ønske om å se gode tekniske ferdigheter over på spillere, publikum og andre trenere. Drillo sa i sin tid at det han gjorde var å bygge en taktikk på ferdighetene til vår landslagstropp, men det er implesitt det samme som å si at han lagde en taktikk som omgikk de åpenbare tekniske svakhetene. Noen har sagt at han lagde gull av gråsten. Han fikk resultater, men gråsten er fremdeles gråsten, for å si det sånn. Jeg synes ikke norsk fotball er vakrere hvis vi vinner i stedet for taper, absolutt ikke. Drillos "samling i bånn" kan knapt kalles en projeksjon av et oppriktig ønske om å se vakker fotball, og da blir ikke spillermaterialet bedre. Damene i baren blir virkelig ikke vakrere dess nærmere stengetid du kommer, for å si det sånn. Hehe.

Drillos spillere fortsetter i samma stilen, og bidrar ikke til utvikling av norsk fotball. Joda, jeg er frøktelig kategorisk nå, men jeg mener faktisk at Drillos landslagstaktikk og suksess på lang sikt ikke var bra for norsk fotball.

Ute i europa er norge forhatte akkurat som Ham-Kam er forhatte her i landet. Pga spillestilen.

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 06 des 05, 21:04
http://www.kamma.no/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=658&sid=4cf37d382312d3fc02f91e602187658c Nå er dem sinte på meg!!

Enerly # 8 på drakta mi neste år...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 08 des 05, 07:31
Jeg tror det kommer flere lag under Kamma på tabellen til neste år selvom de mister en del spillere...
Men en ting er sikkert : De kommer hvertfall etter FFK på tabellen til neste sesong

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 des 05, 17:22
Mandag ettermiddag ble Tommy Øren klar for Ham-Kam. I tiden som kommer skal etter planen ytterligere tre spillere bli klare for Kamma. 
Tror ikke de blir så dårlige

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051208/SPORT/112081006

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 des 05, 17:28
Endret: 08 des 05, 17:30
http://www.kamma.no/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=658&sid=4cf37d382312d3fc02f91e602187658c Nå er dem sinte på meg!!

Syns du skal ta det som et kompliment jeg, med det gangsynet de har på verden skulle en tro samtlige hadde smurt vaselin foran brillene. Selvfølelig er det pengene som har lokket enkelte til HamKam, eller tror de Ringberg tro fordi Hamar er så utrolig vakker by? De er en spøkelsesby i skyggen av OL som ga dem litt glory, så har de et godt hockeylag, utover det så er det vel ikke all verden å skryte av.

De har jo ikke råd til skikkelige båter engang, og må bruke en gammel dampbåt på over hundre år!

... men etter å ha lest litt der inne, så virker det som om alle besøkende får en kald velkomst. Skulle nesten tro forumet deres var et fort og at de beskyttet det mot alle som prøvde å komme inn. De får stikke fingern i jorda (sikkert mye jord å velge i) og se hvor de egentlig befinner seg her i verden.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 11 des 05, 12:36

Hva skal du inn der og surre for egentlig? Holder det ikke å diskutere her? Jeg ønsker ikke at kamma-supportere skal forsøple vårt forum...

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 des 05, 02:52
Enig med deg danieltr... Det verste jeg vet er idioter fra andre klubber (folk som diskuterer saklig er seff helt greit). Da blir det helt feil å gjøre det samme selv.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914