Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen har tro på Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 12 des 05, 18:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av spartasupporter
Rune Haugen: da hadde jeg fortsatt ment at SFK ikke har hatt samme grep på publikum som byens lag, noe de vitterlig og historisk sett ikke har hatt de siste 20 årene. Ei heller i 1. divisjon i 1995 eller 1997. I mens har samarbeidet vokst seg stort og brøytet vei som byens lag og med imponerende stor publikumsoppslutning hjemme og borte sett fra 2. divisjonsståsted (FFKs oppslutning var i ekstrem særklasse og er ikke sammenliknbart). Dét er mitt poeng, ikke å snakke "dritt" om SFK, for det har jeg ingen interesse av.


Det er ikke noe rart at SFK ikke har fenga noen i Sarpsborg når de har ligget brakk siden midten på 70-tallet. Men før det så var SFK flaggskipet hos dere. Du må ikke bare snakke om nyere tid her nå da.


Det er korrekt. Men vi må ta utgangspunkt nå i 2005, ikke i 1974. Det er i hvert fall mitt poeng. (Lisleby kan ikke ta utgangspunkt i at de en gang spilte flere sesonger i toppserien og leve deretter. Man må ta utgangspunkt i 2005)

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 des 05, 10:47
Det sier seg selv at Sparta er ledende akkurat nå, men det er ikke sikkert at det varer evig.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 16 des 05, 15:51
Det er helt korrekt. Ingenting varer evig. Det er noe man må skape. I 2005 er det nettopp nå-situasjonen man må forholde seg til og ta tak i.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 des 05, 17:14
Opprinnelig postet av spartasupporter
Det er helt korrekt. Ingenting varer evig. Det er noe man må skape. I 2005 er det nettopp nå-situasjonen man må forholde seg til og ta tak i.


Tydelig at du er farga av Sparta øyne. Hvis formodning Sparta skulle dette ned igjen, og begynne å gjøre det dårligere så kan SFK komme på banen igjen. Det er ingen garanti at Sparta kommer til å være den ledende klubben i Sarpe-regionen for evig og alltid.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 18 des 05, 12:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av spartasupporter
Det er helt korrekt. Ingenting varer evig. Det er noe man må skape. I 2005 er det nettopp nå-situasjonen man må forholde seg til og ta tak i.


Tydelig at du er farga av Sparta øyne. Hvis formodning Sparta skulle dette ned igjen, og begynne å gjøre det dårligere så kan SFK komme på banen igjen. Det er ingen garanti at Sparta kommer til å være den ledende klubben i Sarpe-regionen for evig og alltid.


Men det var jo hele poenget mitt, noe jeg understreket...! Ingenting varer evig. Ei heller FFKs store domans på 50- og 60-tallet. etter den store mørketiden måtte suksessen gjenskapes. Selvfølgelig tror jeg ikke at Sparta for evig og alltid kommer til å være den ledende klubber i Sarpsborg helt automatisk. Det er noe man må jobbe knallhardt for, og det skrev jeg jo også

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 des 05, 14:53
Opprinnelig postet av spartasupporter
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av spartasupporter
Det er helt korrekt. Ingenting varer evig. Det er noe man må skape. I 2005 er det nettopp nå-situasjonen man må forholde seg til og ta tak i.


Tydelig at du er farga av Sparta øyne. Hvis formodning Sparta skulle dette ned igjen, og begynne å gjøre det dårligere så kan SFK komme på banen igjen. Det er ingen garanti at Sparta kommer til å være den ledende klubben i Sarpe-regionen for evig og alltid.


Men det var jo hele poenget mitt, noe jeg understreket...! Ingenting varer evig. Ei heller FFKs store domans på 50- og 60-tallet. etter den store mørketiden måtte suksessen gjenskapes. Selvfølgelig tror jeg ikke at Sparta for evig og alltid kommer til å være den ledende klubber i Sarpsborg helt automatisk. Det er noe man må jobbe knallhardt for, og det skrev jeg jo også


Da er vi enig da jo.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 30 des 05, 15:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da er vi enig da jo.



Yes. Vi får se hvor stor tru Eggen har om noen måneder. Hehe.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 des 05, 15:56
Opprinnelig postet av spartasupporter
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da er vi enig da jo.



Yes. Vi får se hvor stor tru Eggen har om noen måneder. Hehe.


Dere bør vel gjøre det bedre enn Follo vel ??


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340