Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss ønsker seg forsvars spiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 des 05, 23:36
Kan det bety at Vidar Martinsen er på vei på bort

Én midtstopper
Men selv om MFK har en fast forsvarsfirer og dermed ser etter yngre talenter, jakter de også en spiller med litt mer erfaring.

– Vi trenger også en bauta som kan være med og pushe de andre litt, men det er ikke bare å hente de spillerne man har lyst på. Vi skal jo helst ha en spiller med erfaring, som vet hva det dreier seg om og som vet hva det vil si å spille på et lag med ambisjoner. I tillegg må vedkommende være moden nok til å ta steget opp når han får sjansen, sier Bakke.

Av de tre forsterkningene i forsvarsrekken, mener MFK-treneren at én bør være midtstopper.

– Vi har to gode midtstoppere fra før, men vi trenger én til med erfaring. Vedkommende bør være robust og dekke rollen godt, sier MFK-treneren.

Når det gjelder de spillerne som får anledning til å prøvespille for MFK, så varierer det med tanke på hvor mye Bakke føler han må se spillerne i aksjon.

– Hvis det er spillere jeg ikke kjenner til, er jeg avhengig av å se de litt over tid i vårt miljø. Det er dyrt å bomme, både sportslig og økonomisk, avslutter MFK-treneren.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 des 05, 23:40
Dette er jo noe de har sagt en stund og de står jo på sitt ved å ikke selge Vidar Martinsen. Både Molde og Ham-Kam har kommet med henvendelser på Martinsen nylig, men fått blankt avslag. Moss har vel sagt at de ønsker å få inn en forsvarsspiller med erfaring som kan konkurrere om en plass på laget direkte, samt et par unggutter som kan kjempe seg til en plass på laget på sikt.

Begynner å bli ganske overbevist om at Vidar Martinsen blir i Moss ut denne sesongen også... Sies jo også at de har såpass bra økonomi nå at de ikke trenger å selge.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914