Hvem røkker ned?
---------------------------
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Sandefjord og Hamkam. Glimt eller Start på kvalik.du følger med i fotball glimt spiller i 1 div dem jeg tror sandefjord og molde og ham-kam på kval
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg er i hvertfall sikker på at Dinamo vinner serien .... he he he
Er det mot normalt ??
selvfølgelig alt for tidlig men alltid like artig tippe! hvorfor ikke ta hele tabellen og se hvor mye vi endrer før sesongstart?
1.rbk (vil nok styrke troppen i form av kvalitet framover, men ingen klare favoritter før neste sesong.lsk kan vel så godt vinne)
2.lsk (har enormt potensiale grunnet backup fra finansielt sterke personer. tvers igjennom solid tropp)
3.vif (har en bra tropp, men mangler klasse på topp-foreløpig)
4.start (en bra tropp nå, men kan fort måtte erstatte en eller flere av johnsen, hæstad, strømstad, haaland og valencia.uansett finansiell styrke ved salg blir det vanskelig pg erstatte disse)
5.FFK (vi er 3 til 5forsterkninger(stopper,back,hving,sentral midtbane,spiss) unna en kamp for royal league spill, men da mener jeg klassespillere)
6.brann (utrolig bra første 11er, vil dog få skader som i år, men kan klare en royal league)
7.lyn (talentfull gjeng, spørs om berg klarer å følge opp arbeidet fra ifjor. mye rot i klubben nå, mistet nøkkelspilleren sørensen)
8.viking (mistet 3 nøkkelspillere i østenstad, kopteff og snart hangeland, vil få en naturlig down periode neste sesong-tror jeg)
9.tromsø (bra 11er, men for liten bredde)
10.stabæk (spennende, men holder det til årets overraskelse?)
11.odd (mistet flere spillere, vil slite i bunnen, kan fort rykke ned)
12.molde (molde er ræva!!æsj!-saklig begrunnelse er prøvd, men hater de for mye...)
13.kamma (spillerflukt, har ikke troa på grodås-tjærnås)
14.sandefjord (dette laget kan iike være bra nok for TL-i hvert fall ikke på papiret)
det blir et skille i TL årene fremover. TL vil bli mer stabilt. la oss håpe FFK er på rett side av skille.
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
5.FFK (vi er 3 til 5forsterkninger(stopper,back,hving,sentral midtbane,spiss) unna en kamp for royal league spill, men da mener jeg klassespillere)
klassespillere som are tronseth?...:)
Opprinnelig postet av super
har tronseth kommet da du kan ikke nevne han, for det er jo ikke sikekrt han kommer en gangOpprinnelig postet av bateman
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av super
har tronseth kommet da du kan ikke nevne han, for det er jo ikke sikekrt han kommer en gangOpprinnelig postet av bateman
bateman nevner ikke Tronseth som Super sikter til. Og så må du se at Super setter et spørsmålstegn bak,Keiko. Han gjorde nok det for å prøve være syrlig mot bateman. Men bateman har jo sitt på det tørre siden han ikke har nevnt han.
Bytte ut halve laget med spillere fra øverste hylle, thats gonna be cheap...
FFKgutten
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
FFKgutten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914