Myhre forlenget med Charlton
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299177
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
uansett har vi nå skaffet oss en kanskje like god keeper som samtidig er 2år yngre. myhre vil ikke savnes på fredrikstad stadion neste sesong!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Patrioten
Keiko back in busines, link kongenspar deg.. jeg prøvde her fatisk å lage en liten debatt om det.. jeg hiver ikke ut en link uten å skrive litt om det
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Bra at du tar opp dette keiko99
spar deg.. jeg prøvde her fatisk å lage en liten debatt om det.. jeg hiver ikke ut en link uten å skrive litt om det
...ja vel da...jeg hadde blitt hoppende glad hvis Myhre hadda brukt hjernen sin for en gang skyld og valgt FFK.
Håper innderig at Norge velger en annen keeper i fremtiden nå, helst en fra TL.
SÅ KANSJE DU FÅR DET INN I KNØTTEN DIN, MYHRE, AT DU IKKE KUNNN GÅR ETTER KR NESTEGANG ! DITT POKERTRYNE ()
Vi får kose oss med Shaaban så lenge.....
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Fotballklubbene er arbeidsgiverne til fotballspillerne. Hvis jeg fikk tilbud om å gå til en bedrift som var mindre og med mindre lønn og flytte til ei bygd (London er litt større enn Fredrikstad), så hadde jeg jammen meg blitt der jeg var jeg også...
Syns vi skal være glade for at klubben hentet inn Shabaan i steden for å vente på Myhre jeg. Glede oss over at Shabaan var fornuftig til å velge vekk Molde og i steden for velge Fredrikstad.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Keiko back in busines, link kongen
Sier DU?!?!?!?!
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av Husgutt
hva er greia med å kritisere keiko for alt han gjør a?
Ja gi nå f... i disse slengbemerkningene hele tiden.. Bare tull!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Deres nåværende førstevalg har sluppet inn bøttevis av mål i det siste, og når ha nå skrev under ny kontrakt, får han helt sikkert sjansen snart. Får bare håpe han holder seg skadefri. Det trenger Norge i EM-kvaliken.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Helt enig med FFK1903 og Costanza. Har troa på at Myhre snart får sjansen til å spille seg inn.ja jeg følger med i engelsk fotball så oim det skulle hende vil jeg sikkert få det med meg, men norge trenger ikke en keeper som f.eks. om myhre slir sittende på benk for mye så skader det fatisk landslaget..
Deres nåværende førstevalg har sluppet inn bøttevis av mål i det siste, og når ha nå skrev under ny kontrakt, får han helt sikkert sjansen snart. Får bare håpe han holder seg skadefri. Det trenger Norge i EM-kvaliken.
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Kristian B
Helt enig med FFK1903 og Costanza. Har troa på at Myhre snart får sjansen til å spille seg inn.ja jeg følger med i engelsk fotball så oim det skulle hende vil jeg sikkert få det med meg, men norge trenger ikke en keeper som f.eks. om myhre slir sittende på benk for mye så skader det fatisk landslaget..
Det er sant Keiko. men nå har faktisk Myhre klart seg meget bra for landsen selv om han slitt benken.
Men selvføgelig, i lengden går ikke dette. Han må spille, for å beholde plassen for Norge.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Men selvføgelig, i lengden går ikke dette. Han må spille, for å beholde plassen for Norge.[/quote]
For min del er "i lengden" nådd for lenge siden. Kamp trening er viktig ! .....Den nåværende keepern holdt vel nullen i siste kamp også, så dette blir vannskelig Myhre, men lykke til. (akkurat som Pokerfjes gidder å lese her på forumet)
Jeg regner med at ikke plassen på landslaget er sikkret før etter et par dager på landslagsammlingene,...er`best så er`n best.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Gjør han en kjempekamp i dag, så kan det godt hende han plutselig blir Charltons førstevalg en stund fremover. Så fort kan det snu.
Opprinnelig postet av Costanza
Og i dag starter han mot Arsenal. Kampen startet nå!
Gjør han en kjempekamp i dag, så kan det godt hende han plutselig blir Charltons førstevalg en stund fremover. Så fort kan det snu.
Og kjempekamp gjør han.
Etter 58 minutter slapp han inn målet, da Arsenal tol ledelsen
Etter 58 minutter slapp han inn målet, da Arsenal tol ledelsen
Og godt er det siden jeg holder med Arsenal.
det var ikke noe myhre kunne lastest for.. myhre gjordet en kjempe jobb. han var meget godEtter 58 minutter slapp han inn målet, da Arsenal tol ledelsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914