Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre forlenget med Charlton

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 des 05, 19:55
ja jeg er klar over at dere har lest det  bare si lykke til. Bar vent myhre så skal du se at det straffer seg og tenke penger, men der er ditt valg. Jeg håper bare at landslagsplassen din ryker om du blir værende på benken i charlton. jeg er ikke sur på deg, men syns dette ikke var det klokeste valget du har tatt.. 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299177

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 14 des 05, 20:03
alt for pengene...kiely slipper inn 8mål på 2kamper. allikevel slipper ikke myhre til...men nyter vel familielivet og den månedlige sjekken av lønnskontoen 

uansett har vi nå skaffet oss en kanskje like god keeper som samtidig er 2år yngre. myhre vil ikke savnes på fredrikstad stadion neste sesong!

savner "svensk magi" allerede

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 des 05, 20:40
Keiko back in busines, link kongen

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 14 des 05, 21:01
Opprinnelig postet av Patrioten
spar deg.. jeg prøvde her fatisk å lage en liten debatt om det.. jeg hiver ikke ut en link uten å skrive litt om det

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 14 des 05, 21:18

Bra at du tar opp dette keiko99

spar deg.. jeg prøvde her fatisk å lage en liten debatt om det.. jeg hiver ikke ut en link uten å skrive litt om det

...ja vel da...jeg hadde blitt hoppende glad hvis Myhre hadda brukt hjernen sin for en gang skyld og valgt FFK.
Håper innderig at Norge velger en annen keeper i fremtiden nå, helst en fra TL.

SÅ KANSJE DU FÅR DET INN I KNØTTEN DIN, MYHRE, AT DU IKKE  KUNNN GÅR ETTER KR NESTEGANG ! DITT POKERTRYNE ()

Vi får kose oss med Shaaban så lenge.....

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 des 05, 21:27
Endret: 14 des 05, 21:28
For å være ærlig så skjønner jeg han godt jeg. Han håver inn godt med gryn, og det er ikke akkurat slik at FFK er klubbens i hans hjerte (det gjelder vel egentlig for et fåtall av spillerne på FFK i skrivende stund også).

Fotballklubbene er arbeidsgiverne til fotballspillerne. Hvis jeg fikk tilbud om å gå til en bedrift som var mindre og med mindre lønn og flytte til ei bygd (London er litt større enn Fredrikstad), så hadde jeg jammen meg blitt der jeg var jeg også...

Syns vi skal være glade for at klubben hentet inn Shabaan i steden for å vente på Myhre jeg. Glede oss over at Shabaan var fornuftig til å velge vekk Molde og i steden for velge Fredrikstad.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 14 des 05, 21:43
hva er greia med å kritisere keiko for alt han gjør a?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 des 05, 23:02
Her er jeg helt enig med FFK1903. Har full forståelse for Thomas Myhre sitt valg. Dette er nok hans siste sjanse for en god kontrakt i en utenlandsk toppklubb med alt det innebærer, og med å skrive under en ny og lengre kontrakt får han ro rundt seg og blir nok vurdert nærmere en plass på laget av manageren. Det er ikke noe særlig å satse på en keeper med korttidskontrakt. Gode penger er det jo også. Jeg ville gjort akkurat det samme om jeg var Thomas Myhre, så finner absolutt ingen grunn til å ønsker han noe annet enn lykke til - og mene det.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 14 des 05, 23:17

Sier DU?!?!?!?!

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 14 des 05, 23:55
Opprinnelig postet av Husgutt
hva er greia med å kritisere keiko for alt han gjør a?

Ja gi nå f... i disse slengbemerkningene hele tiden.. Bare tull!

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 14 des 05, 23:57
Helt enig med FFK1903 og Costanza. Har troa på at Myhre snart får sjansen til å spille seg inn. 
Deres nåværende førstevalg har sluppet inn bøttevis av mål i det siste, og når ha nå skrev under ny kontrakt, får han helt sikkert sjansen snart. Får bare håpe han holder seg skadefri. Det trenger Norge i EM-kvaliken.

Plankehaugen avd kr.sand!!!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 des 05, 00:15
Opprinnelig postet av Kristian B
Helt enig med FFK1903 og Costanza. Har troa på at Myhre snart får sjansen til å spille seg inn. 
Deres nåværende førstevalg har sluppet inn bøttevis av mål i det siste, og når ha nå skrev under ny kontrakt, får han helt sikkert sjansen snart. Får bare håpe han holder seg skadefri. Det trenger Norge i EM-kvaliken.

ja jeg følger med i engelsk fotball så oim det skulle hende vil jeg sikkert få det med meg, men norge trenger ikke en keeper som f.eks. om myhre slir sittende på benk for mye så skader det fatisk landslaget..

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 15 des 05, 00:32
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Kristian B

ja jeg følger med i engelsk fotball så oim det skulle hende vil jeg sikkert få det med meg, men norge trenger ikke en keeper som f.eks. om myhre slir sittende på benk for mye så skader det fatisk landslaget..

Det er sant Keiko. men nå har faktisk Myhre klart seg meget bra for landsen selv om han slitt benken. 
Men selvføgelig, i lengden går ikke dette. Han må spille, for å beholde plassen for Norge.

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 15 des 05, 10:18
Det er sant Keiko. men nå har faktisk Myhre klart seg meget bra for landsen selv om han slitt benken. 
Men selvføgelig, i lengden går ikke dette. Han må spille, for å beholde plassen for Norge.[/quote]

For min del er "i lengden" nådd for lenge siden. Kamp trening er viktig !  .....Den nåværende keepern holdt vel nullen i siste kamp også, så dette blir vannskelig Myhre, men lykke til. (akkurat som Pokerfjes gidder å lese her på forumet)
Jeg regner med at ikke plassen  på landslaget er sikkret før etter et par dager på landslagsammlingene,...er`best så er`n best.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 26 des 05, 13:50
Og i dag starter han mot Arsenal. Kampen startet nå!

Gjør han en kjempekamp i dag, så kan det godt hende han plutselig blir Charltons førstevalg en stund fremover. Så fort kan det snu.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 des 05, 15:17
Opprinnelig postet av Costanza
Og i dag starter han mot Arsenal. Kampen startet nå!

Gjør han en kjempekamp i dag, så kan det godt hende han plutselig blir Charltons førstevalg en stund fremover. Så fort kan det snu.

Og kjempekamp gjør han.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 des 05, 15:19

Etter 58 minutter slapp han inn målet, da Arsenal tol ledelsen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 des 05, 15:24

Og godt er det siden jeg holder med Arsenal.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 26 des 05, 15:44

det var ikke noe myhre kunne lastest for.. myhre gjordet en kjempe jobb. han var meget god

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 26 des 05, 17:56
Med unntak av en situasjon hvor jeg mener Myhre tildels er på bærtur ute i feltet (litt bedre vipp av Henry og det ville blitt mål), så gjør Thomas Myhre en meget god kamp. Høydepunktet er hvordan han psyker ut og redder avslutningen til Ljungberg forholdsvis tidlig i kampen. Myhre virket like trygg og selvsikker som han gjorde for oss! Tipper han kommer til å beholde plassen ut sesongen, og dermed står jeg også fast på mitt at han gjorde et smart valg ved å skrive under ny kontrakt med klubben.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914