Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre forlenget med Charlton

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 des 05, 18:55
Opprinnelig postet av Costanza
Med unntak av en situasjon hvor jeg mener Myhre tildels er på bærtur ute i feltet (litt bedre vipp av Henry og det ville blitt mål), så gjør Thomas Myhre en meget god kamp. Høydepunktet er hvordan han psyker ut og redder avslutningen til Ljungberg forholdsvis tidlig i kampen. Myhre virket like trygg og selvsikker som han gjorde for oss! Tipper han kommer til å beholde plassen ut sesongen, og dermed står jeg også fast på mitt at han gjorde et smart valg ved å skrive under ny kontrakt med klubben.

ha ha det for tiden vise.. veien er kort fra suksess til benk.. dette var enkel kamp. det er flere kamper fremover og det skal nok ikke mye til for at charlton setter han ut.. vinner ikke charlton kamper fremover så bytter dem ut. jeg vet jo ikke hva dem kjøper inn, men myhre bør nok stå på og bevise fremover..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 des 05, 15:56
Myhre holdt nullen mot West Ham i dag, og etter kamprapporter å lese gjorde han noen gode inntredner. Godt å se at han får sjansen og benytter seg av den. Tror han får stå så lenge han gjør det bra. Og det er ikke kun redninger som teller, det telelr sikkert en del hvordan han organiserer forsvaret etc også. Ser i hvert fall ut som Charlton har bedret forsvarsspillet betraktelig.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jan 06, 15:54
Opprinnelig postet av FFK1903
Myhre holdt nullen mot West Ham i dag, og etter kamprapporter å lese gjorde han noen gode inntredner. Godt å se at han får sjansen og benytter seg av den. Tror han får stå så lenge han gjør det bra. Og det er ikke kun redninger som teller, det telelr sikkert en del hvordan han organiserer forsvaret etc også. Ser i hvert fall ut som Charlton har bedret forsvarsspillet betraktelig.
west-Ham er ikke det laget som akkurat er så bra da.. bare vent.. 21/1 skal Charlton til Chelsea. Da skal Myhre få mere en nok og gjøre.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Lagt til: 01 jan 06, 16:54
Nå gjorde han jo en solid jobb mot Arsenal og da, og det er vel ikke noe dårlig lag akkurat. Og gode redninger er gode redninger enten de kommer på skudd fra Thierry Henry eller Teddy Sheringham & Co...

Kampbillett 120 kroner

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 01 jan 06, 17:11
Opprinnelig postet av keiko99
west-Ham er ikke det laget som akkurat er så bra da.. bare vent.. 21/1 skal Charlton til Chelsea. Da skal Myhre få mere en nok og gjøre.

Nå har West Ham scoret i 15 av 20 kamper denne sesongen, Keiko, og det er bare 5 lag i Premier League som har scoret flere mål enn West Ham. Sånn sett så er det jo en brukbar prestasjon å holde nullen mot dem. (Det at West Ham ikke er noe topplag om dagen har nok mer med den defensive delen av spillet dems)
Trodde du fulgte med jeg, Keiko?

Eller hardu bare problemer med å innse at Myhre faktisk gjorde et klokt valg for sin egen del og at det passet FFK dårlig? :p

God bedring, Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jan 06, 17:37
Opprinnelig postet av A.Scheie

Nå har West Ham scoret i 15 av 20 kamper denne sesongen, Keiko, og det er bare 5 lag i Premier League som har scoret flere mål enn West Ham. Sånn sett så er det jo en brukbar prestasjon å holde nullen mot dem. (Det at West Ham ikke er noe topplag om dagen har nok mer med den defensive delen av spillet dems)
Trodde du fulgte med jeg, Keiko?

Eller hardu bare problemer med å innse at Myhre faktisk gjorde et klokt valg for sin egen del og at det passet FFK dårlig? :p
(jeg heter keiko99 )  Bare vent å se så skal vi nok se at det snur. Ellers så er jeg ikke enig i din ardument. som jeg sa dem møter Chelsea og da skal vi nok se hvilken keeper myhre er. Holder han nullen der skal jeg jaggu gi deg 100 kr.

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jan 06, 17:43
Endret: 01 jan 06, 17:44
Helt greit at du ikke er enig i mine argumenter, Keiko99, men da ville jeg gjerne hørt et motargument

God bedring, Dagfinn!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 02 jan 06, 20:02
Endret: 02 jan 06, 20:04
Myhre slapp inn tre mål i dag, men reddet et straffespark. Og når det gjelder West Ham Keiko99, så spilte de mot Chelsea i dag, og klarte å score på Chelsea i andreomgang, noe som det er svært, svært sjeldent at de gjør (faktisk bare andre gangen denne sesongen), så de er nok ikke så dårlige som du vil ha det til.

Men nå er det vel kanskje på tide å legge tråden død, vi har vel alle skjønt at Myhre gjorde det riktige? Skrev ny og bedre kontrakt, samt fikk spilletid.

Kampbillett 120 kroner

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jan 06, 13:40
Opprinnelig postet av FFK1903
Myhre slapp inn tre mål i dag, men reddet et straffespark. Og når det gjelder West Ham Keiko99, så spilte de mot Chelsea i dag, og klarte å score på Chelsea i andreomgang, noe som det er svært, svært sjeldent at de gjør (faktisk bare andre gangen denne sesongen), så de er nok ikke så dårlige som du vil ha det til.

Men nå er det vel kanskje på tide å legge tråden død, vi har vel alle skjønt at Myhre gjorde det riktige? Skrev ny og bedre kontrakt, samt fikk spilletid.
det er mulig å skåre på alle keppere i værden uansett navn  Myhre har spille tid en så lenge og dette er bra for det norske landslaget. klart jeg unner myhre og spille, men jeg syns det var litt kjipt han tenker penger. Vi har jo Rami nå da, men om vi ikke hadde fått han så hadde jeg vært mere sur på myhre.

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jan 06, 19:03
Endret: 06 jan 06, 19:05
Opprinnelig postet av Keiko99
klart jeg unner myhre og spille, men jeg syns det var litt kjipt han tenker penger. Vi har jo Rami nå da, men om vi ikke hadde fått han så hadde jeg vært mere sur på myhre.

Det er mulig Fredrikstad kan virke som verdens navle når det gjelder en som bor i indre Østfold, men det er det faktisk ikke. Mener du seriøst at det er pengene som har avgjort når Myhre har valgt Charlton fremfor FFK? Seriøst? La oss sammenligne:

London v.s. Fredikstad
Permier League v.s. Tippeligaen
Chelsea, Liverpool og Manchester United v.s. Rosenborg, Enga og Brann
"nye" The Valley v.s. "gode gamle, falleferdige" Fredrikstad Stadion
27 000 tilskuere v.s. 11000 tilskuere

Altså når det gjelder alt annet enn penger så er Charlton bedre enn FFK? Hva med fasiliteter f.eks.?

Hadde jeg vært en keeper med ambisjoner og ingen klubbtilhørighet til hverken FFK eller Charlton så skulle jeg nok klart å finne flere argumenter enn bare penger for å velge Charlton gett.... Hvis ikke du ser det, så bør du åpne øynene snart!

God bedring, Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jan 06, 20:04
Opprinnelig postet av Keiko99
klart jeg unner myhre og spille, men jeg syns det var litt kjipt han tenker penger. Vi har jo Rami nå da, men om vi ikke hadde fått han så hadde jeg vært mere sur på myhre.

Det er mulig Fredrikstad kan virke som verdens navle når det gjelder en som bor i indre Østfold, men det er det faktisk ikke. Mener du seriøst at det er pengene som har avgjort når Myhre har valgt Charlton fremfor FFK? Seriøst? La oss sammenligne:

London v.s. Fredikstad
Permier League v.s. Tippeligaen
Chelsea, Liverpool og Manchester United v.s. Rosenborg, Enga og Brann
"nye" The Valley v.s. "gode gamle, falleferdige" Fredrikstad Stadion
27 000 tilskuere v.s. 11000 tilskuere

Altså når det gjelder alt annet enn penger så er Charlton bedre enn FFK? Hva med fasiliteter f.eks.?

Hadde jeg vært en keeper med ambisjoner og ingen klubbtilhørighet til hverken FFK eller Charlton så skulle jeg nok klart å finne flere argumenter enn bare penger for å velge Charlton gett.... Hvis ikke du ser det, så bør du åpne øynene snart!

jeg tror du skal se litt på hvilken klubber som ønska rami.. det var ikke kun FFK og molde... ja myhre valgte nok mest for penga. så satset han på at en vakker dag for han stå i mål

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jan 06, 22:21
Hva i svarte har Rami med dette å gjøre?

Mener du seriøst at når man sammenligner Londonlaget Charlton fra Premier League og med relativt nye The Valley som bane med Fredrikstad by og Fredrikstad Fotballklubb med de fasilitetene som finnes her så er det kun lønnsforskjellen som taler til fordel Charlton?  Ja eller Nei?

God bedring, Dagfinn!

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04

Lagt til: 07 jan 06, 09:03
Hva nå; Thomas Myhre.  Charlton er i ferd med å kjøpe Robert Green fra Nrwich for 3millioner £.  Du skulle holdt deg i FFK!

Tippy

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 06, 11:58

Mener du seriøst at når man sammenligner Londonlaget Charlton fra Premier League og med relativt nye The Valley som bane med Fredrikstad by og Fredrikstad Fotballklubb med de fasilitetene som finnes her så er det kun lønnsforskjellen som taler til fordel Charlton?  Ja eller Nei?
om ikke du skjønte hva jeg mente sist  er ikke min skyld.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 06, 11:59
Opprinnelig postet av sveinung
Hva nå; Thomas Myhre.  Charlton er i ferd med å kjøpe Robert Green fra Nrwich for 3millioner £.  Du skulle holdt deg i FFK!
en god nyhet det da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 07 jan 06, 15:30
Opprinnelig postet av sveinung
en god nyhet det da

Hvorfor er den nyheten god ?? Myhre kommer ikke hit for det.

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 06, 15:56
Endret: 07 jan 06, 16:04

om ikke du skjønte hva jeg mente sist  er ikke min skyld.

Hvem som ikke skjønner noe her kan vel diskuteres....

Og om Charlton handler inn en keeper fra nest øverste nivå i England? Bør ikke Norges landslagskeeper ha ambisjoner om å konkurrere ut en spiller fra engelsk førstedivisjon? Hvis ikke han har det, så er han vel strengt tatt ikke god nok for FFK heller?   Trodde FFK hadde ambisjoner jeg.... Eller.....

God bedring, Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 06, 17:26
charlton spiller cup og myhre er i mål.  stillingen er 3 til carlton og 2 til Sheffield W.
målet Sheffield W. spilleren skåret lyder ikke noe bra..  2 - 3 HECKINGBOTTOM. Vertene lempet ballen inn i feltet og la press på Charlton da Heckingbottom til slutt fikk ballen over linja. Heckingbottom hadde ikke scoret siden februar før dagens kamp.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 07 jan 06, 18:22
charlton spiller cup og myhre er i mål.  stillingen er 3 til carlton og 2 til Sheffield W.
målet Sheffield W. spilleren skåret lyder ikke noe bra..  2 - 3 HECKINGBOTTOM. Vertene lempet ballen inn i feltet og la press på Charlton da Heckingbottom til slutt fikk ballen over linja. Heckingbottom hadde ikke scoret siden februar før dagens kamp.

Må faktisk le av deg nå keiko,patetisk forsøk på å dekke over at du har tatt grundig feil over valget til myhre...virkelig falt deg tungt for hjertet dette her

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 10 jan 06, 10:03
Keiko, nå er det på tide å droppe Myhre. Han valgte ikke FFK, og hvem kan klandre ham. Han tjener nok i størrelsesordnen ti ganger så mye penger i Charlton. Og jeg driter egentlig i hvordan det går med han i Charlton. Norsk landslagsfotball har jeg mista trua på, og jeg kommer ikke til å felle tårer over det laget før vi begynner å spille fotball. Aller minst en keeper på landslaget.

Innimellom kan det være greit å skjønne hvorfor folk spiller fotball. Ingen må tro at noen innkjøpte spillere har noen som helst klubbfølelse for sin nye klubb. Det er en jobb for dem. Så avgjør arbeidsmoralen om de gjør en god jobb for klubben eller ikke. Det henger sammen med det vi kaller profesjonalitet. Noen spillere blør for sin klubb, joda, men det sitter i armer og ben, ikke i hjertet.

At Myhre føler nok for FFK til å velge bort status, penger og det behagelige liv er en utopi, om han i det hele tatt føler noe for FFK.

Jeg synes egentlig det er greit, sånn som fotballen er blitt, at spillere har et profesjonelt forhold til sin arbeidsgiver, for da kan man stille krav på en annen måte. Så kan vi i FFK rolig bygge opp en tropp gjennom åras løp med våre egne unge talenter som vil blø for drakta på en annen måte enn den profesjonelle innstillinga.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914