Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo klar for enga

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 16 des 05, 12:52
Dette tror jeg var bestemt allerede før han gikk ut og fortalte at han ble kjeppjaget fra fredrikstad.

Finurlig måte og gjøre ett "svik" legitimt på mener nå jeg

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 16 des 05, 13:07
Drillo er en mann som opptrer ærlig. Det er derfor utenkelig at scenarioet ditt stemmer. Synes dessuten at du burde holde deg for god til slike udokumenterte utrop!

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 des 05, 13:34
for det første så er ikke dette ett FFK tema da for det andre så er det flott at drillo har fått en ny jobb.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 des 05, 13:40

Det at han gikk dit spiller mindre rolle. Jeg trodde ærlig talt at Drillo hadde et nettverk vi kunne spille på når han var hos oss, men det virka ikke sånn. Det analysegreiene gir jeg mer eller mindre F... i.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 16 des 05, 23:54

Jeg er faktisk litt med på teorien til stjernengutt...

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914