Husk meg
Brukernavn
Passord

Powell

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 des 05, 20:30
Powell til Lyn

Magnus Powell spiller for Lyn neste år. Enten fra 1. januar – eller når kontrakten med Lillestrøm utløper 1. juli.

Av Christer Stensås, 16.12.2005 kl. 20:10

(Foto: DIGITALSPORT)
Det melder Romerikes Blad. Det er foreløpig ikke klart når Powell skifter klubb. Først gjenstår eventuelle forhandlinger mellom de to klubbene. Powell har kontrakt med Lillestrøm frem til 1. juli. Dersom Lyn ønsker å hente svensken før den tid, må han kjøpes fri fra kontrakten.

- Noen avtale med Lyn er ennå ikke underskrevet, fordi det ikke er tillatt før etter 1. januar. Men jeg ser det slik at hvis Lyn og LSK blir enige, kan Powell være klar for Lyn når som helst, sier Powells agent Bjarne Sognnæs til Romerikes Blad.

Morgan Andersen håper å kunne gå i forhandlinger med Lillestrøm på nyåret.

- Magnus hadde et ønske om å bli ferdig med Royal League først. Enten det blir nå eller seinere, blir han Lyn-spiller i løpet første halvdel av neste år, konstaterer Morgan Andersen, som foreløpig ikke vil spekulere i om Lyn kommer til å kjøpe fri Powell fra nyttår.

Ja, dermed er han uaktuell også. Men flesteparten her inne synes vel ikke han er god nok for oss regner jeg med.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 des 05, 08:48
jeg ville sett han i FFK trøye..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 des 05, 09:34
ønsker ikke vrakgodset til lsk. powell er svært skadeutsatt og scorer lite mål...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 des 05, 15:18
Opprinnelig postet av bateman
ønsker ikke vrakgodset til lsk. powell er svært skadeutsatt og scorer lite mål...

Det er ikke lett å plukke fra øverste hylle bestandig se. Da får vi i hvertfall få spillere til klubben.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 des 05, 21:54
Powell hadde nok forsterka oss men vi har jo  4 spisser som er gode nok. Har trua på at Toth kanskje kan slå til til neste år.. Eggen har jo fortsatt trua på han og sier han er utrolig gode innafor 16 meteren.. Viktig at vi klarer å fore han med innlegg da.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914