Newcastle - Portsmouth 4. feb.
Hadde tenkt til å booke en enkel bed & breakfast, og forsøke å få tak i billetter sjøl.
Noen som vet åssen en skal sikre seg billetter litt tid i forveien over der? Fins flusst av pakkefirmaer, men det blir jo så sinnsykt dyrt...
Noen som har vært på St. James` Park?
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Tror det er vanskelig å oppdrive billetter til Newcastlekampene. En stor del av plassene er sesongbilletter, bortesupporterne får ikke rare greiene. Har vært på stadion utenfor kamp, fikk ikke komme inn engang. Så ta bilder, så jeg får sett hvordan det ser ut, he he...
Man kan ikke bestille billetter til den kampen som bortesupporter. Det må da eventuelt skje gjennom Portsmouth og da være medlem av de.. Men riktig som du sier at medlemmene og sesongkortholderene går først i køen.. Men man klarer å få billetter hvis man gjør som jeg beskrev i svaret til han.. :)
Sjefskodærn
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Men, en gang hvert år får de som reiser med United Supporterklubb møte en spiller etter en kamp. Selvfølgelig var dette når jeg var der, men ettersom at jeg ikke reiste med United Sup.klubb, fikk ikke jeg den sjansen. Men, men.
Om du skal handle så er det en bra musikkjede som heter HMV, selger alt som man kan forbinde med cd- butikker.
Sport og fotball utstyr, JJB.
Også er det noen gigantiske kleskjeder som Primark.
Og om dere skal spise hurtigmat, ikke gå på McDonalds eller BurgerKing. Gå heller på The Pizza Hut. Det er bedre mat der, og mye koseligere (ligner mye mer på en ordentlig restaurant). Dessuten har det Ice Cream Factory Du får is i et beger, pynter litt med godteri, og du kan fylle på alt du måtte ønske for litt over 2£!
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFK1903
Tror det er vanskelig å oppdrive billetter til Newcastlekampene. En stor del av plassene er sesongbilletter, bortesupporterne får ikke rare greiene. Har vært på stadion utenfor kamp, fikk ikke komme inn engang. Så ta bilder, så jeg får sett hvordan det ser ut, he he...
Slik ser den ut. Vært og sett.. he he he
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Kjøpte de med en fornuftig pris, og det blir vel oppe svingen der du var, tenker jeg, Klokan.
Det kan vel være man da må sitte sammen med Portsmouth-fansen, men so what.
Flybillett t/r Newcastle: 310,-
Billett til St.James: 340,-
B&B: 450,-
Det skulle bli 1100,- jamnt. Pluss en god del mat og drikke, spesielt drikke. Får nok mye for 900,-, så da ender man opp med hele turen ink. alt for 2000,-!
Humhumhum, begynner å glede meg nå, gett.
Den dagen kampen blir tilgjenglig må du være forran internett kl 10 den dagen (9 i england) og stå først i køen. Ellers blir det vanskelig å få billetter ved siden av hverandre. Kan nok hende det ikke er så mye intresse rundt nettopp den kampen.. Men det hadde jeg ikke stolt på.
Fine steder å få hotell billig: (bed & bedfreakst høres billig ut.. men det er ikke ofte det er det..) Mitt tips er å finne hotell som har 3 og 4 mannsom. Da pleier det å bli billigere per person da f.eks et firemannsrom aldri er i nærheten av like dyrt som to 2 mannsrom..
Sjefskodærn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914