Husk meg
Brukernavn
Passord

Lisleby - Moss 6-4 (8-delsfinale)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 01 jan 06, 22:14
Opprinnelig postet av SirLion
Nå skal du også huske på da, spartasupporter, at våre spillere også kommer fra andre land, og andre steder i landet her...
Raio er kanskje i Estland og feirer jul der, mens Bora er i sitt land...
Tronseth kommer på nyåret, mens Bertelsen kanskje er hjemme i Haugesund...
Ikke snakk om at vi IKKE gidder å stille med våre beste spillere.. De har tross alt juleferie som de feirer med familie og venner...
Men må gratulerer Sparta med seieren.. Ønsker de lykke til i 1 divisjon...
Blir bare så irritert når du sier at vi ikke gidder å stille med våre beste menn....

Jeg ser poenget. Men hvor var Brenne? Ramberg? FFK må da kunne stille med et ok lag?
Vanlige arbeidsfolk jobber også hele året, faktisk flere arbeidstimer hver dag enn fotballspillere, og må også jobbe i romjula. Kanskje er Spartas suksess de siste årene (uten mye penger) kommet fordi man tar trening og kamp seriøst året rundt?

---------------------------

- sammen for Sarpsborg

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 jan 06, 23:23
[quote=spartasupporter]
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg ser poenget. Men hvor var Brenne? Ramberg? FFK må da kunne stille med et ok lag? Vanlige arbeidsfolk jobber også hele året, faktisk flere arbeidstimer hver dag enn fotballspillere, og må også jobbe i romjula. Kanskje er Spartas suksess de siste årene (uten mye penger) kommet fordi man tar trening og kamp seriøst året rundt?

Greit nok at mange "vanlige folk" må arbeide i jula, men så har de som regel hatt mer enn 1 uke ferie på sommeren. Slik som f.eks. Simen Brenne og Hans Erik Ramberg har hatt. De har hvert fall langt under 5 uker ferie i året!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914