Husk meg
Brukernavn
Passord

Lisleby - Moss 6-4 (8-delsfinale)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 des 05, 23:51
er moss ute nå av cupen ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 des 05, 00:04
aner ikke. men digg hver gang moss taper..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 30 des 05, 00:24
Endret: 30 des 05, 00:25
Opprinnelig postet av Husgutt
aner ikke. men digg hver gang moss taper..

Selvfølgelig er de ute når det er 8 delsfinale man spiller.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 des 05, 00:37
hærlig. få inn hjælmen så vi kan tråkke han ned litt

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 30 des 05, 01:42
Endret: 30 des 05, 01:45
Lurer i grunn på hvilke unnskyldninger Bjørnen kommer med jeg da, ettersom vi kom med våre "dårlige unnskyldninger" når vi skyldte på juniorspillere og allerede sikret avansement... De stilte vel med et bedre lag og med noe å spille for.

Kanskje den cupen ikke er så viktig for dem likevel nå? Jeg bryr meg i hvert fall mindre over hvem som vinner den...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 des 05, 11:54
Det er greit å få dem ned på jorda. Moro hver gang det skjer.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 des 05, 13:24
Nå er vi ute av cupen også. Tapte 5-6 for Sparta Ungdom. De scora på 6 straffespark... Røn 3 og Tarik 2 for oss!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 des 05, 13:44
Opprinnelig postet av Costanza
Nå er vi ute av cupen også. Tapte 5-6 for Sparta Ungdom. De scora på 6 straffespark... Røn 3 og Tarik 2 for oss!

Det er like greit. Vi hadde ikke vunnet turneringa uansett.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 30 des 05, 14:08
Blir vel kanskje Sparta senior mot Sparta junior i finalen!!??

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 des 05, 14:12
Opprinnelig postet av GurrBass

Det bare viser hvor useriøs den turneringa er det.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 30 des 05, 15:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er faktisk Old Boys, ikke junior. Uansett om Old Boys scoret fem mål på straffe, og FFK stilte med noen juniorer, så skal de ikke tape mot en gjeng som trener én gang i uka med pils på klubbhuset etterpå. Pinlig er vel ikke engang et sterkt nok ord.

Turneringa er ikke useriøs. Det som er useriøst er at FFK og Moss ikke gidder stille med sine beste spillere som er i nærheten i romjula. Hadde klubbene gjort det, så ville det faktisk vært interessant for flere publikummere også.

Ha et godt nytt år!

- sammen for Sarpsborg

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 des 05, 15:53
Opprinnelig postet av spartasupporter

Det er faktisk Old Boys, ikke junior. Uansett om Old Boys scoret fem mål på straffe, og FFK stilte med noen juniorer, så skal de ikke tape mot en gjeng som trener én gang i uka med pils på klubbhuset etterpå. Pinlig er vel ikke engang et sterkt nok ord.

Turneringa er ikke useriøs. Det som er useriøst er at FFK og Moss ikke gidder stille med sine beste spillere som er i nærheten i romjula. Hadde klubbene gjort det, så ville det faktisk vært interessant for flere publikummere også.

Ha et godt nytt år!

For meg så er den useriøs. Derfor har jeg aldri giddet å gå på romjulsturneringa.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 30 des 05, 16:25
Opprinnelig postet av spartasupporter

Ha et godt nytt år!
Godt gjort av Sparta Old boys! Og........- hvorfor i all verden skal ikke FFK ta denne turneringa seriøst? Når laget vårt stiller til kamp eller turnering skal vi gjøre vårt beste! Alt annet er jo tullete. FFK er en merkevare som ingen skal vanære. Faan......

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 des 05, 00:49
Skjønner heller ikke at klubbane kan ta det seriøst! Greit døm trenger ferie døm ævv, men døm får faktisk betalt for å bedrive hobbyen sin på heltid!! Blir et hån mot sitt publikum! Hadde jo vært arti for dere å sett Kvisvik, Brenne osv vist fram tekniske lekkerbiter mot fes V/S!
Samma faen! Sparta Ungdom spelte i 7 div og fikk 1 million straffer pr kamp! Sparta har faktisk regna med døm 25 000 fra romjulscupen i årsbudsjettet og det begynner å bli dumt nr det blir så forutsigbart! Men moro for bredde fotballen... 

Enda mer useriøst blir det når FFK "tilfeldig" ble trukket som eneste lag som slapp 1/8 dels finale! Nei, detta vakke noe moro! 

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 des 05, 01:03
Opprinnelig postet av Hjælmen
Skjønner heller ikke at klubbane kan ta det seriøst! Greit døm trenger ferie døm ævv, men døm får faktisk betalt for å bedrive hobbyen sin på heltid!! Blir et hån mot sitt publikum! Hadde jo vært arti for dere å sett Kvisvik, Brenne osv vist fram tekniske lekkerbiter mot fes V/S!
Samma faen! Sparta Ungdom spelte i 7 div og fikk 1 million straffer pr kamp! Sparta har faktisk regna med døm 25 000 fra romjulscupen i årsbudsjettet og det begynner å bli dumt nr det blir så forutsigbart! Men moro for bredde fotballen... 

Enda mer useriøst blir det når FFK "tilfeldig" ble trukket som eneste lag som slapp 1/8 dels finale! Nei, detta vakke noe moro! 

Grunnen til at FFK og Moss ikke tar denne turneringen riktig på alvor er at spillerne som er organisert i Niso faktisk har krav på ferie. Ønsker spillerne å ta ferie i forbindelse med jul og nytt år kan klubbene ikke pålegge spillerne å stille opp i denne turneringen. Knut Torbjørn Eggen sa også ganske tidlig i fra at i denne turneringen så ønsket han å se flest mulige juniorer i aksjon, og da sier det seg selv at forhåpninger om et FFK lag på topp i en slik turnering nesten blir håpløst.

FFK på toppen i 2006

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 des 05, 08:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Hjælmen

Grunnen til at FFK og Moss ikke tar denne turneringen riktig på alvor er at spillerne som er organisert i Niso faktisk har krav på ferie. Ønsker spillerne å ta ferie i forbindelse med jul og nytt år kan klubbene ikke pålegge spillerne å stille opp i denne turneringen. Knut Torbjørn Eggen sa også ganske tidlig i fra at i denne turneringen så ønsket han å se flest mulige juniorer i aksjon, og da sier det seg selv at forhåpninger om et FFK lag på topp i en slik turnering nesten blir håpløst.

Skjønner det! Men det ganger arr klubben at topplaga stiller sterkt! Og Kvisvik har vel godt av å trene...
Jeg syntes Moss stilte med et helt OK lag, men det var så mange forbanna FFK folk som gikk å klaga på at sånn var det hvert år! At døm betalte masse penger, så fikk døm ikke se fotball! Veit ikke historien bak detta! Er første året Moss er med!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 31 des 05, 10:42
At Joakim Simensen, sportjournalist i FB kommer med et sleivspark til FFK i dagens blad er for meg en gåte. Han er vel blitt sendt opp dit for å kommentere turneringa, og blitt skuffa slik som andre FFK-tilhengere som dro opp. De som dro opp dit vet godt at FFK ikke prioriterte denne. De kunne valgt og blitt hjemme. Men nei da, de drar opp allikevel og håper at de stiller bra lag allikevel. At det går ann å være så dumme i nøtta.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 des 05, 11:43
At Joakim Simensen, sportjournalist i FB kommer med et sleivspark til FFK i dagens blad er for meg en gåte. Han er vel blitt sendt opp dit for å kommentere turneringa, og blitt skuffa slik som andre FFK-tilhengere som dro opp. De som dro opp dit vet godt at FFK ikke prioriterte denne. De kunne valgt og blitt hjemme. Men nei da, de drar opp allikevel og håper at de stiller bra lag allikevel. At det går ann å være så dumme i nøtta.

Her er jeg helt enig med deg Rune, 
Jeg tenkte akkurat det samme når jeg leste FB. Om ikke alle supportere har fått det med seg, så burde ihvertfall FB ha fått det med seg at hvis man drar i Østfoldhallen for å se på FFK, så er det for å se noen nye unge fjes, som for eksempel Lasse Trulsens sønn på 15 år, som ihvertfall imponerte meg i den ene kampen jeg har sett i denne turneringa.

FFK på toppen i 2006

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 31 des 05, 13:25
Helt enig, Rune og Snæbbus!

Synes sportredaksjonen til F-B bare blir dårligere og dårligere jeg... Bærer mer og mer preg av dårlig kunnskap om det de skriver om, dårlig research og ungutter som leker journalister...

God bedring, Dagfinn!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 des 05, 13:29
Endret: 31 des 05, 13:30

Blir litt som å dra på ferie til Bergen, og sutre når man kommer hjem fordi det regnet der... Akkurat som man ikke visste det før de tro.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914