Endelig!
Endelig har han kommet seg ut av landet og til Sverige... Han er klar for A.I.K og har skrevet under for 3 år....
Takk gud for at du hørte mine bønner!
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av Anne_ffk
*puh* Han ødelegger mye han der..
Hvem? jeg? eller Hulsker? =P
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Enig med deg Sir Lion! En udregelig spiller som det er godt å bli kvitt!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Blir enklere å mislike motstanderklubber med slike spillere på laget....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Godt poeng!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
FFKgutten
Synes også det virker som at det er så populært å hate Hulsker. Greit, vi har sett noen albuer fra den kanten, men det ser vi fra andre fotballspillere og. Det blir bare blåst så sinnsykt opp når Hulsker bruker albuen. Utifra det jeg har sett av intervjuer og liknende av ham utenfor banen virker han egentlig som en relativt normal og hyggelig kar.
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914