Husk meg
Brukernavn
Passord

De ti beste overgangene - av Dagbladet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 jan 06, 09:32
Endret: 05 jan 06, 09:32
Tydeligvis agurktid for Dagbladet, men selv da klarer de ikke å bruke nok tid på research eller tenke selv i det hele tatt...

Er enig i mange av overgangene som nevnes, men hvor er Rami Shaaban? Han er ikke nevnt med et ord blant de ti beste overganene, heller ikke i den andre faktaoversikten hvor blant annet Christan Berg står nevnt. Og en forsvarspiller fra Alta som overhodet ikke har presert noe som helst på øverste nivå blir rangert blant de ti, foran en keeper som stod bra for Arsenal...

Hele listen

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 05 jan 06, 13:24
De har tydeligvis ikke fått med seg Rami Shabaans overgang til FFK!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 jan 06, 14:33
Opprinnelig postet av Kristian B

Han har ikke vist noe på lang tid, så jeg skjønner godt at de ikke tar han med. Hvis ikke Rami kommer tilbake i godt gammelt slag så kan vi fort ende opp med Steinar som 1.keeper.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 05 jan 06, 14:58
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Han har ikke vist noe på lang tid, så jeg skjønner godt at de ikke tar han med. Hvis ikke Rami kommer tilbake i godt gammelt slag så kan vi fort ende opp med Steinar som 1.keeper.

DET gjorde vel ikke overgangen mindre spennende

Nei...du skakke komma her og komma her, bare forde du har spilt i Arsenal, og lage ditt var ubeseiret det året du var der...

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jan 06, 15:20
Opprinnelig postet av Brukernavn

DET gjorde vel ikke overgangen mindre spennende

Nei...du skakke komma her og komma her, bare forde du har spilt i Arsenal, og lage ditt var ubeseiret det året du var der...

Skulle nesten tro at du har fått med at jeg holder med Arsenal.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 05 jan 06, 16:54

Der tror jeg heldigvis du tar veldig feil Rune,
Jeg tror ganske raskt Vi vil se hvilken klassekeeper vi har fått. Er det ikke neste helg vi skal spille turnering mot Vålerenga, IFK Gøteborg og Viborg, Rune?

FFK på toppen i 2006

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jan 06, 17:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Der tror jeg heldigvis du tar veldig feil Rune,
Jeg tror ganske raskt Vi vil se hvilken klassekeeper vi har fått. Er det ikke neste helg vi skal spille turnering mot Vålerenga, IFK Gøteborg og Viborg, Rune?

Jeg håper selvfølgelig på Rami jeg også, men vi har ingen garanti for at han blir en hit i FFK. For min del håper jeg vi har fått en keeper som overgår Myhre.

Når det gjelder turneringa så skal vi vel møte kun 2 av de laga du nevner. Vi kan ikke se ut fra de kampene om det er en stjernekeeper vi har fått. Den vurderinga der tar jeg etter halvspilt sesong.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 jan 06, 19:26
Jeg håper selvfølgelig på Rami jeg også, men vi har ingen garanti for at han blir en hit i FFK. For min del håper jeg vi har fått en keeper som overgår Myhre.

Når det gjelder turneringa så skal vi vel møte kun 2 av de laga du nevner. Vi kan ikke se ut fra de kampene om det er en stjernekeeper vi har fått. Den vurderinga der tar jeg etter halvspilt sesong.

Selvfølgelig ikke, men hvem kan si at en Alta-spiller som ikke har spilt høyere enn førstedivisjon blir en hit? Rami Shaaban har i hvert fall vist noe på toppnivå før. Og ettersom Rami ikke engang er nevnt i faktaopplysningen på høyresiden der, så er han vel glemt?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 05 jan 06, 21:06

Dere har litt rett alle sammen synes jeg.. Ingen garanti for at NOEN blir en hit i sine nye klubber!

Likevel mange spennende overganger.. I forhold til Bertheussen er jeg enig.. Shaaban ingen outsider engang.. Hmmm..

Det er derimot Christian Berg! Så vi er representert!

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 06 jan 06, 12:25

Spørs hvordan man tolker overganger. Slik jeg ser det har FFK med Rami Shaaban fått det de har betalt for.
Synes overganger er positiv, spesielt med bakgrunn i at FFK har unge lovende Lasse Staw og jobber seriøs med Bråten ang framtiden.
Mao Shaaban i 3-5 år som topp keeper så unggutta!.

Når det gjelder JK Larsen som er på lista er nok han et bedre kjøp for en klubb som ikke har de samme lovende unggutta. MAO han er god og har stort utviklingspotesiale for framtiden. Har mulighet for om 3-5 å kanskje komme på Shaaban sitt nivå.  
På det tidspunktet har FFK unggutta , dvs dersom han har en fornuftig spillepolitikk.

Derfor mener jeg at for FFK er Shaaban en glimrende invistering. 
(Håper /tror at han når gamle høyder).

Når det gjelder FFK sine 2 andre overganger forbigår jeg de i stillhet.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jan 06, 16:19
Opprinnelig postet av dracula

Spørs hvordan man tolker overganger. Slik jeg ser det har FFK med Rami Shaaban fått det de har betalt for.
Synes overganger er positiv, spesielt med bakgrunn i at FFK har unge lovende Lasse Staw og jobber seriøs med Bråten ang framtiden.
Mao Shaaban i 3-5 år som topp keeper så unggutta!.

Når det gjelder JK Larsen som er på lista er nok han et bedre kjøp for en klubb som ikke har de samme lovende unggutta. MAO han er god og har stort utviklingspotesiale for framtiden. Har mulighet for om 3-5 å kanskje komme på Shaaban sitt nivå.  
På det tidspunktet har FFK unggutta , dvs dersom han har en fornuftig spillepolitikk.

Derfor mener jeg at for FFK er Shaaban en glimrende invistering. 
(Håper /tror at han når gamle høyder).

Tror du virkelig at unggutta har tid til å vente 3-5 år ?? Da er de neppe i klubben vår. Så lojale er de nok ikke.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 jan 06, 16:35
Opprinnelig postet av dracula

Fordi de kommer fra 1.div? Som Bjørkøy, Bertie og Brenne?

Eller har du avskrevet dem på bakgrunn av at du vet så frykeltig mye om dem??

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 06 jan 06, 19:07
Uansett så er det jo latterlig at han ikke er på "outsider-lista" engang. Det sier nå ærlig talt det meste om hele lista spør du meg!
Hvis ikke Rami Shabaan en gang er en outsider til å bli en hit i årets tippeliga, så skjønner jeg ingenting!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 jan 06, 10:19
Endret: 07 jan 06, 10:22

For ordens skyld, jeg mener også at Rami Shaaban burde stå høyt på lista.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914