Aldri sagt han helst vil spille for FFK
Dere har i så fall to fronter å slåss på....
Særpingene flyr høyt om dagen. Fallhøyden er stor og fallet kan bli smertefullt hvis ikke spillet til sommeren står i stil med ambisjonene enkelte særpinger har for den kommende sesongen. Overgangen fra breddefotball til elitefotball er enorm. Men det hadde ikke vært meg imot om både vi og Særp rykka opp. Tenk hvilke oppgjør vi kan få i 2007! Såfremt FFK holder seg da... velvel..
---------------------------
MFK - Østfolds stolthet!
Vi røkkær aldri ned!!!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Bjørnen
Joda. Det er ikke så lett å hovere når man taper for et røkalag. Jeg er selv gammel V/S-spiller, så det var like mye derfor jeg var her inne og hoverte.
V/S er forsåvidt ikke et mosselag, men de er fra den vakre Våler kommune, som man kan si tilhører mosseregionen.
Hva hadde fotballen vært uten litt hovering? Hva hadde fotballen vært uten en erkefiende?
Det med hovere kan jeg være enig med. Men erkefiende? Joda, for dere er nok vi erkefienden, mens vi ser på dere som en midlertidig løsning, er nok for mange FFKere fortsatt særpingene som er erkefienden, vi må bare vente en stund... Eller for å si det sånn. Moss er den gamle Ladaen vi kjører frem til vi får råd til noe bedre
Klart mossingene ser på Fredrikstad som en stor trussel for velferden i Moss. Og at de har oss som erkefiende og forbilde er vel naturlig.....mfk er jo tross alt, østfolds stolthet.
Og.....tror vel helst at det er de eldre som ser på sarpingane som erkefienden.
Dagens FFK-lag har mye fans fra Sarpsborg. Sarpsborg folket har i stor grad trykket FFK til sitt bryst. Det kan jeg bekrefte fordi jeg har familie, venner og jobber ofte i Sarpsborg.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Bjørnen
Dere har i så fall to fronter å slåss på....
Særpingene flyr høyt om dagen. Fallhøyden er stor og fallet kan bli smertefullt hvis ikke spillet til sommeren står i stil med ambisjonene enkelte særpinger har for den kommende sesongen. Overgangen fra breddefotball til elitefotball er enorm. Men det hadde ikke vært meg imot om både vi og Særp rykka opp. Tenk hvilke oppgjør vi kan få i 2007! Såfremt FFK holder seg da... velvel..
Faktisk har jeg større tro på at Sparta blir et tippeligalag før Moss blir det igjen, men 2007 er nok litt for tidlig.
Jeg var blandt de FFK supportere som håpet at FFK allerede i 2006 skulle få besøk av Moss i tippeligaen. Når de ikke tok vare på den dobbelt sjansen de fikk i 2005, så er det typisk at 2006 fort kan bli en gedigen nedtur for Mossingene.
FFK på toppen i 2006
En så god klubb som FFK bør da satse høyere enn dette...
- sammen for Sarpsborg
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Selv om en spiller gjør en slett innsats i en treningskamp, så trenger ikke det bety at han er dårlig - og for dårlig for spill i Tippeligaen. Husk at du har sett én kamp. En spiller må bedømmes over mange, mange kamper før et evt. kjøp. Og så mye som Knut Torbjørn Eggen ser Moss, så har han nok veeeeldig god kontroll på Vidar Martinsen sine kvaliteter. I motsetning til meg som bare har sett han et par ganger på tv og i oppgjørene mot FFK.
Det er jeg selvfølgelig klar over. Absolutt. Men en som skal heve et så bra lag som FFK bør være vesentlig bedre.
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av Costanza
Selv om en spiller gjør en slett innsats i en treningskamp, så trenger ikke det bety at han er dårlig - og for dårlig for spill i Tippeligaen. Husk at du har sett én kamp. En spiller må bedømmes over mange, mange kamper før et evt. kjøp. Og så mye som Knut Torbjørn Eggen ser Moss, så har han nok veeeeldig god kontroll på Vidar Martinsen sine kvaliteter. I motsetning til meg som bare har sett han et par ganger på tv og i oppgjørene mot FFK.
Pga ombytting av treningstider, så var jeg på Mossetreninga, i steden for FFK trening i Østfoldhallen på fredagen.
Da snakket jeg med Vidar Martinsen og han var småskadet og trente ikke. At han gjorde en dårlig figur mot Sparta tror jeg kanskje kan ha noe med dette å gjøre, for vi vet jo alle hvilken kapasitet han har og hva han betyr for dette Mosselaget.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914