Aldri sagt han helst vil spille for FFK
Bare så det er understreket. Moss er Klubben for Vidar. Kanskje er ikke MFK så onde som dere prøvde å fremstille oss som i høst?
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1897061.ece
Vidar er mossekæll!
---------------------------
MFK - Østfolds stolthet!
Nå har jo FFK signert Tronseth. Kanskje godeste VM ble vraket og han har skjønt det og sier nå at Moss er klubben
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
MFK - Østfolds stolthet!
Fra spøk til alvor, jeg skulle gjerne sett Martinsen i den rød/hvite trøya til året. Han har et stort potensiale og er Fredrikstad-gutt. Råde er Fredrikstad, når det passer seg.
Men nå er det sånn at FFK anså han som for dyr, og moss ville jo helst ikke selge han, med mindre prisen ble veldig bra. Så kanskje vi skal se oss fornøyde for nå i hvert fall.
Mossingane er så snille atte....
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Hehe! Ja, sånn kan jo alt vrenges og vris på i Fredrikstad... Hvis vi alle er fornøyd med at Vidar blir hos oss så er jo det perfekt. Men det var denne påstanden om "slemme MFK" som noen prøvde å fabrikere som jeg beit meg merke i.
FFK er vel fornøyd med at han blir i Moss, så lenge prislappen er 3 mill. Til den prisen har jo egentlig aldri VM vært aktuell for en overgang til FFK.
Nå har vi fått en annen spiller i Are Tronseth, som er tilnærmet like god til en helt annen pris.
FFK på toppen i 2006
Men det var denne påstanden om "slemme MFK" som noen prøvde å fabrikere som jeg beit meg merke i.
En påstand som ble bygget på et sitat av Vidar Martinsen selv ja... Men du vet vel ennå ikke hva et sitat er, ettersom du hele tiden blåste bort denne "påstanden"...
Kan jo gjenta det Martinsen selv sa:
– Jeg skrev en ny kontrakt med Moss fordi de lovet at de ikke skulle leggen noen hindringer i veien hvis det skulle komme et tilbud fra en eliteserieklubb. Jeg synes det er dårlig av dem å ikke holde det de lovet
– De vet jeg har lyst til å spille i eliteserien og jeg føler at tiden er inne for det nå. Men det er ikke så mye jeg kan få gjort, og det er jo litt synd, innrømmer MFK-stopperen.
Nå Bjørnen, utfra VMs egne ord, høres det ut som han aller helst vil spille for Moss? Høres mer ut som han syns Moss er slemme, for å bruke ditt uttrykk, og han aller helst vil spille på toppnivå, uansett klubb. Og når interessen fra FFK falmet, og det ser ut som andre klubber finner han for dyr også, så innser han vel at det blir Moss til året, og da er det klart han er profesjonell nok til å ta den utfordringen.
Men gled deg over at dere får beholde VM denne sesongen, og kanskje enda flere om dere skulle rykke opp.
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av FFK1903
Men det var denne påstanden om "slemme MFK" som noen prøvde å fabrikere som jeg beit meg merke i.
En påstand som ble bygget på et sitat av Vidar Martinsen selv ja... Men du vet vel ennå ikke hva et sitat er, ettersom du hele tiden blåste bort denne "påstanden"...
– Jeg skrev en ny kontrakt med Moss fordi de lovet at de ikke skulle leggen noen hindringer i veien hvis det skulle komme et tilbud fra en eliteserieklubb. Jeg synes det er dårlig av dem å ikke holde det de lovet
– De vet jeg har lyst til å spille i eliteserien og jeg føler at tiden er inne for det nå. Men det er ikke så mye jeg kan få gjort, og det er jo litt synd, innrømmer MFK-stopperen.
Nå Bjørnen, utfra VMs egne ord, høres det ut som han aller helst vil spille for Moss? Høres mer ut som han syns Moss er slemme, for å bruke ditt uttrykk, og han aller helst vil spille på toppnivå, uansett klubb. Og når interessen fra FFK falmet, og det ser ut som andre klubber finner han for dyr også, så innser han vel at det blir Moss til året, og da er det klart han er profesjonell nok til å ta den utfordringen.
Men gled deg over at dere får beholde VM denne sesongen, og kanskje enda flere om dere skulle rykke opp.
Bjørnen sier jo klart og tydelig at VM ikke har sagt dette. Selvfølgelig er dette noe avisene har funnet på ( syrlig ).
Men hva er poenget med å trekke fram gamle sitat i denne sammenhengen FFK1903? Hans siste uttalelser slår jo nettopp strek over hans tidligere (for å uttrykke meg litt krøkkete). Disse(tidligere) uttalelsene ble misforstått av FFKere som trodde han helst ville spille for FFK. Det tilbakeviser han selv når han blir spurt. Skjønner ikke hvorfor du føler du må ha "litt rett" her, FFK1903? Martinsen spiller jo ikke for FFK i 2006 uansett.....
Det jeg vil til bunns i er vel egentlig Bjørnen som aldri ville ha innrømmet hva VM egentlig sa, selv om et sitat ble slengt på bordet som bevis.
Jeg drar også frem gamle sitater (de er kun halvannen måned gamle men...) for å vise at det kan jo kanskje være at godeste VM skiftet mening når FFK mistet interessen også. Det ville i hvert fall ikke vært lurt av VM å fortsatt si at han vil spille i Tippeligaen og føler at tiden er inne nå, nå som det tydeligvis ikke er noen som er interessert i han...
Så er det jo morsomt å diskutere med Bjørnen... Først kommer han inn her og lage litt "oppstøyer", for så å dra til Kråkeboka og fortelle stolt som en hane hva han har bedrevet med. Det er nesten litt søtt Bjørnen...
Kampbillett 120 kroner
Bare så det er understreket. Moss er Klubben for Vidar. Kanskje er ikke MFK så onde som dere prøvde å fremstille oss som i høst?
Vidar er mossekæll!
Si meg en ting Bjørnen? Hva skal vi med han kødden der, nå som vi har Piiroja, Zivkovic, Lindstrøm og Tronseth?
Vi trenger ikke flere stoppere nå... vi trenger minste en spiss til!
Vi får se til neste år Moss, om dere rykker opp.. dere har jo en god keeper i Holtan, mens vi har en god keeper i Rami...
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Vidar er mossekæll!
Si meg en ting Bjørnen? Hva skal vi med han kødden der, nå som vi har Piiroja, Zivkovic, Lindstrøm og Tronseth?
Vi trenger ikke flere stoppere nå... vi trenger minste en spiss til!
Vi får se til neste år Moss, om dere rykker opp.. dere har jo en god keeper i Holtan, mens vi har en god keeper i Rami...
Har vi fortsatt Lindstrøm? Hvis vi har det trenger vi ikke flere stoppere
Ja når går egentlig den leieavtalen ut?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Ja når går egentlig den leieavtalen ut?
Gikk ikke den ut 2005?
Kampbillett 120 kroner
Dette var et svar til SirLion. Sorry.
MFK - Østfolds stolthet!
Det er ikke lenge siden dere snakket om at MFK var så fæle som ikke ville gi bort Vidar til FFK. Jeg er selvsagt helt enig med deg. Hva skal dere med Vidar?
Jeg kan jo svare jeg også, eller rettere sagt rette deg: Det er ikke lenge siden Vidar Martinsen sa at MFK var så fæle at de la kjepper i hjulene for han når han ville på et høyere nivå.
Du er selvfølgelig velkommen til forumet vårt Bjørnen, men det hadde vært bra om du faktisk hadde fortsatt en diskusjon videre, og ikke forsvunnet med halen mellom beina tilbake til Kråkeboka med en gang du fikk noen slående argumenter mot deg, som regel etter to innlegg fra deg.
Så kommer du tilbake noen uker senere med noe nytt for å diskutere det i noen få innlegg, før du igjen stikker av. JanRafn og andre har i hvert fall ryggrad nok til å diskutere videre, jeg ser gjerne at du snart får det samme. For når du først beærer oss med ditt besøk, så regner jeg med du har noe å fare med, eller er det kun for å erte oss som du så fint skriver det i Kråkeboka?
Kampbillett 120 kroner
Så kommer du tilbake noen uker senere med noe nytt for å diskutere det i noen få innlegg, før du igjen stikker av. JanRafn og andre har i hvert fall ryggrad nok til å diskutere videre, jeg ser gjerne at du snart får det samme. For når du først beærer oss med ditt besøk, så regner jeg med du har noe å fare med, eller er det kun for å erte oss som du så fint skriver det i Kråkeboka?[/quote]
Bjørnen sover, Bjørnen sover i sitt lune hi, Han er ikke farli......
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Det er ikke lenge siden dere snakket om at MFK var så fæle som ikke ville gi bort Vidar til FFK. Jeg er selvsagt helt enig med deg. Hva skal dere med Vidar?
Jeg kan jo svare jeg også, eller rettere sagt rette deg: Det er ikke lenge siden Vidar Martinsen sa at MFK var så fæle at de la kjepper i hjulene for han når han ville på et høyere nivå.
Du er selvfølgelig velkommen til forumet vårt Bjørnen, men det hadde vært bra om du faktisk hadde fortsatt en diskusjon videre, og ikke forsvunnet med halen mellom beina tilbake til Kråkeboka med en gang du fikk noen slående argumenter mot deg, som regel etter to innlegg fra deg.
Så kommer du tilbake noen uker senere med noe nytt for å diskutere det i noen få innlegg, før du igjen stikker av. JanRafn og andre har i hvert fall ryggrad nok til å diskutere videre, jeg ser gjerne at du snart får det samme. For når du først beærer oss med ditt besøk, så regner jeg med du har noe å fare med, eller er det kun for å erte oss som du så fint skriver det i Kråkeboka?
Hehe! Jeg henger ikke på forumet deres døgnet rundt. Videre ser jeg at gode janrafn har gitt deg et svar som jeg synes er ganske fornuftig. Vidar vil veldig gjerne spille i TL. Har du sett ham sitert på at han aller helst vil til FFK, så får du ha meg unnskyldt. Jeg har ikke sett det noe sted. Når han nå på toppen poengterer at han aldri har sagt at han helst vil til FFK og at han aller helst vil spille i TL for Moss, så synes jeg det er ganske klarerende. På tross av at MFK har vært så slemme som dere vil ha det til så banker tydeligvis hjertet hans fortsatt for MFK. Det kan jo ikke arrogante FFK-supportere begripe, men det er jo deres problem.
Jeg skjønner at du ønsker å flisespikke på detaljer om pressens troverdighet og slike ting. Gjerne det, men ha litt tålmodighet med meg. Jeg stikker ikke av med "halen mellom beina" som du så breialt ordlegger deg. Jeg har bare ikke tid til å følge med på forumet deres hele tiden ;-)
MFK - Østfolds stolthet!
Hehe! Jeg henger ikke på forumet deres døgnet rundt. Videre ser jeg at gode janrafn har gitt deg et svar som jeg synes er ganske fornuftig. Vidar vil veldig gjerne spille i TL. Har du sett ham sitert på at han aller helst vil til FFK, så får du ha meg unnskyldt. Jeg har ikke sett det noe sted. Når han nå på toppen poengterer at han aldri har sagt at han helst vil til FFK og at han aller helst vil spille i TL for Moss, så synes jeg det er ganske klarerende. På tross av at MFK har vært så slemme som dere vil ha det til så banker tydeligvis hjertet hans fortsatt for MFK. Det kan jo ikke arrogante FFK-supportere begripe, men det er jo deres problem.
Jeg skjønner at du ønsker å flisespikke på detaljer om pressens troverdighet og slike ting. Gjerne det, men ha litt tålmodighet med meg. Jeg stikker ikke av med "halen mellom beina" som du så breialt ordlegger deg. Jeg har bare ikke tid til å følge med på forumet deres hele tiden ;-)
Ikke tid til å henge på forumet hele tiden? Nå er det ikke slik at jeg forventer at du skal svare etter ti minutter, men når du flere ganger har forlatt en diskusjon, blitt stille i noen uker, før du kommer tilbake og starter en ny tråd, da forventer jeg noe annet.
Nå er det vel heller aldri slik at vi FFKere har sagt at VM aller helst vil spille for FFK alle mann, kanskje noen som har slengt litt med leppa. Så derfor skjønner jeg ikke hvorfor du kommer her og slår på stortromma egentlig. Det jeg ville frem til, og som du ennå ikke har skjønt, er at du sier at det er vi supportere som hevder at Moss har vært slemme, når VM selv blir sitert på at han synes Moss ikke har holdt sine ord når han skrev under ny kontrakt. Med andre ord, det vi FFKere har på det rene at VM selv har sagt, anklager du oss for å si...
Og å stikke halen mellom beina er jo akkurat det du gjør. Se bare på tråden der du hoverer over at FFK tapte mot et eller annet Mosselag i Romjulscupen, en ubetydelig kamp hvor vi allerede var videre og som vi stilte med juniorer. Da var det du som var breial og hadde god tid til å skrive om dette, samt at vi hele tiden kom opp med dårlige unnskyldninger. Rett etter røk dere selv ut i samme cupen, med et tilnærmet toppet lag og i kvartfinalen. Da skrev du vel verken en dritt her eller på Kråkeboka. Du ble stille helt til du nå fant ut at det var på tide å ta en tur innom...
Kampbillett 120 kroner
Joda. Det er ikke så lett å hovere når man taper for et røkalag. Jeg er selv gammel V/S-spiller, så det var like mye derfor jeg var her inne og hoverte.
V/S er forsåvidt ikke et mosselag, men de er fra den vakre Våler kommune, som man kan si tilhører mosseregionen.
Hva hadde fotballen vært uten litt hovering? Hva hadde fotballen vært uten en erkefiende?
MFK - Østfolds stolthet!
Joda. Det er ikke så lett å hovere når man taper for et røkalag. Jeg er selv gammel V/S-spiller, så det var like mye derfor jeg var her inne og hoverte.
V/S er forsåvidt ikke et mosselag, men de er fra den vakre Våler kommune, som man kan si tilhører mosseregionen.
Hva hadde fotballen vært uten litt hovering? Hva hadde fotballen vært uten en erkefiende?
Det med hovere kan jeg være enig med. Men erkefiende? Joda, for dere er nok vi erkefienden, mens vi ser på dere som en midlertidig løsning, er nok for mange FFKere fortsatt særpingene som er erkefienden, vi må bare vente en stund... Eller for å si det sånn. Moss er den gamle Ladaen vi kjører frem til vi får råd til noe bedre
Kampbillett 120 kroner
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914