Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 19 jan 06, 14:20
jeg snakker ikke bare om kvaliteten på spillern, men personligheten....fyr`n var jo helt rå! Har noen gamle opptak fra 2. og 1.div fra TVØ, som er helt konge å se på.
Men jeg tror også det er lenge til FFK får en spiss som slår så til de grader ann som det Ringberg gjorde, så etter min mening klarer vi aldri å erstatte Ringberg....mye av det samme gjelder Risholt

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 jan 06, 14:57
Opprinnelig postet av HectorFFK
jeg snakker ikke bare om kvaliteten på spillern, men personligheten....fyr`n var jo helt rå! Har noen gamle opptak fra 2. og 1.div fra TVØ, som er helt konge å se på.
Men jeg tror også det er lenge til FFK får en spiss som slår så til de grader ann som det Ringberg gjorde, så etter min mening klarer vi aldri å erstatte Ringberg....mye av det samme gjelder Risholt

Du er altfor bastant i dine uttalelser. Hvis Hoås får et gjennombrudd og begynner å bøtte inn mål så er Ringberg fort erstattet ( selvf. er det ikke sikkert det skjer ), og Risholt kan fort gå i glemmeboka hvis Jonna slår igjennom.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 19 jan 06, 15:18

Du er altfor bastant i dine uttalelser. Hvis Hoås får et gjennombrudd og begynner å bøtte inn mål så er Ringberg fort erstattet ( selvf. er det ikke sikkert det skjer ), og Risholt kan fort gå i glemmeboka hvis Jonna slår igjennom.[/quote]

For min del HAR Jonna slått til,...jeg hadde nok valgt Jonna fremfor Roger...ikke no vondt ment mot Roger, men jeg syns jonna virker bedre humør messig og så ern en sliter han å.

En så flott person som Ringberg vil alltid bli savnet,.....men jeg har trua på at Hoås klarer oppgaven som erstatter.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 19 jan 06, 16:58
Selvfølgelig finns det mange spillere som kan erstatte Ringberg og sikkert noen som kommer til å gjøre det og FFK kommer sikkert til å bli det samme igjen.......... Men at salget var hodeløst er det ingen tvil om........  

Har forsåvidt for lengst kommet over salget, men når noen fortsatt påstår at Ringberg falt for eget grep må jeg blande meg inn.......

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 jan 06, 17:01
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av danieltr
Opprinnelig postet av Bedreviteren
.......... Ringberg nærmet seg å bli Bosman spiller, da er det helt normalt at man sjekker ut sin egen markedsverdi med andre klubber......... Hadde Ringberg blitt tilbudt en kontrakt 200000 i året under det han fikk i HamKam, tror jeg han faktisk at han hadde blitt......... Ringberg fikk aldri noe nytt konraktstilbud....... Å trekke navnet hans ned i dritten som det kanogvetalt og Keiko driver med er smakløst og historieløst........

Kan vi ikke snart bli ferdig med Ham-Kam spilleren Ringberg?
Nå virker det ihvertfall som om folk har sluttet å mase på at vi skal ha tilbake Lars Petter Hansen.

Få tilbake Lars Petter Hansen og  Markus Ringberg!!!!

Hehe, neida...Lars Petter passer nok ikke Tippeligaen.. Han var god i 2 divisjon... men han ble solgt han også...
Nå får vi se til året om Toth og Hoås og West slår igjennom =)
Er litt spent på Martin Wiig også... Derfor jeg starta tråden var at vi skulle mimre litt om da han spilte for oss.. Nå spiller han for Ham Kam og det er ikke noe vi kan gjøre med det =)

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 19 jan 06, 18:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du er altfor bastant i dine uttalelser. Hvis Hoås får et gjennombrudd og begynner å bøtte inn mål så er Ringberg fort erstattet ( selvf. er det ikke sikkert det skjer ), og Risholt kan fort gå i glemmeboka hvis Jonna slår igjennom.

Som sagt snakker jeg ikke bare om kvaliteten på spilleren, man kan alltid finne en bedre spiller, uansett hvem man snakker om, men noen personer setter farge på klubben og etter min mening var Ringberg en av dem. Derfor savner jeg Ringberg og syns det var dumt han ble solgt.

Sportslig har vi heller ikke en fullgod erstatter for Ringberg, får håpe Hoås kan holde seg stabilt på det nivået han tidvis har vist....men han er ikke en goalgetter av samme type som markus

HATER Mokkelbost!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 22 jan 06, 08:43
Sportslig har vi heller ikke en fullgod erstatter for Ringberg, får håpe Hoås kan holde seg stabilt på det nivået han tidvis har vist....men han er ikke en goalgetter av samme type som markus

Nei, for det vet vi jo alt om allerede. Hoås har spilt i årevis for FFK, vel? 

At Ringberg gjorde det bra i de lavere divisjonene er hevet over enhver tvil. Men jeg mener han falt igjennom i eliteserien. Iallefall i FFK...

Så kan vi diskutere oss grønne og blå (eller var det røde og hvite) om det var lurt å la Ringberg gå eller ikke. Men han er borte og det er på tide å gå ut av sutremodus nå.

Fuh! Fuh! Fuh!

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 22 jan 06, 12:26
NEVER!!! ;)

HATER Mokkelbost!!!

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05

Lagt til: 22 jan 06, 12:31
NEVER!!! ;)

sant..

God bedring, Dagfinn!!!! =)

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 22 jan 06, 14:24

FFK må jobbe lenge for å finne en fullgod erstatter for Ringberg....At man kan få en spiss som er på samme nivå sportslig tviler jeg ikke på,men per dags dato,er det ingen av spissene våre som har prestert på samme nivå....Og PERSONEN Ringberg tviler jeg på at de klarer å erstatte med det første!!Han hadde glimRENDE holdninger...var en humørspreder...en FFK-legende....!!!     Selv når han trer på seg den ufyselige hvite og Grønna drakta,er han en person jeg ønsker alt godt...Og under den grusomme Kamma drakta,er jeg sikker på at han har på seg en FFK drakt

PÅL

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914