Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 11 jan 06, 21:22
Laget en tråd her, siden Markus ikke er FFK spiller lenger...
Lurte på om noen har sett det her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060111/SISTENYTTFFK/60111017
Der står det at Ringberg er ranka som nr 3 foran Zlatan i å score mål...
Tenkte bare vi kunne mimre litt og takke Ringberg for at vi er der vi er nå =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 jan 06, 23:06
Nei nå er han der langt borte.. vi treffer han inår vi møter laget, men ellers er jeg glad han gikk

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 12 jan 06, 15:23

Savner Ringberg jeg...

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 13 jan 06, 21:14
Opprinnelig postet av danieltr

Savner Ringberg jeg...

Gjør det selv jeg.

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 14 jan 06, 02:38
Opprinnelig postet av keiko99
Nei nå er han der langt borte.. vi treffer han inår vi møter laget, men ellers er jeg glad han gikk

Spar oss Keiko! Glad han gikk? hvorfor? Gutten dunket jo inn mål i hytt og pine for oss!
Kom  deg tilbake Markus! 
SAVNER DEG!!!

Svensk Magi

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 14 jan 06, 10:54
Bøtta ikke akkurat inn de siste sesongene da...han er spiss og jeg er enig med fisken der gitt....
Hyggelig kar var han, og peppa guttane...men ingen spiss for tippeligaen...
Det er nå min mening...

Heia FFK

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jan 06, 01:58
Opprinnelig postet av Guillermo

Spar oss Keiko! Glad han gikk? hvorfor? Gutten dunket jo inn mål i hytt og pine for oss!
Kom  deg tilbake Markus! 
SAVNER DEG!!!
oi oi oi oi... han er ikke i nærheten av å bli diskutert som en landslagsspiller i sverige. Endelig er han der opp i det grønne stedet..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jan 06, 11:47
Opprinnelig postet av Guillermo

Kom  deg tilbake Markus! 
SAVNER DEG!!!
oi oi oi oi... han er ikke i nærheten av å bli diskutert som en landslagsspiller i sverige. Endelig er han der opp i det grønne stedet..

Jeg må bare spørre deg Keiko99, har Ringberg gjort noe som du ikke liker? Eller gjort deg noe? Ettersom du snakker sånn? Jeg bare lurer jeg altså =P
Vi får se neste sesong om han scorer mål, han var riktig nok treg, men han og West jobba bra sammen... 
Håper West og Hoås er skadefrie denne sesongen altså....
Men jeg syntes Ringberg var en god spiller, men nå har FFK solgt han, han var ikke ønska her mer, så da er det greit.. Ikke noe vi kan gjøre med det... Så får vi se neste sesong om han scorer mål, eller om Kamma rykker ned...

"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jan 06, 23:33
Ringberg har ikke gjort meg noe vondt, men det er på tide og se litt og ikke bare tenke liksom. Ringberg var på vei ned da vi solgte han. Ringberg er ikke den mål marskinen og bare vent så skal du se at han kansje forvinner vekk fra ham/kam før kontrakstiden også.. nei jeg støtter Eggen i salget og vil bare si at la historie være historie.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 16 jan 06, 09:30
Enig med Keiko her. Måten han forlot klubben på vist hvem han virkelig var.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jan 06, 23:36
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Enig med Keiko her. Måten han forlot klubben på vist hvem han virkelig var.
du jeg vil rydde oppi en missforståelse. jeg har ikke noe i mot at han gikk til ham/kam. det var svenske klubber som ville ha han og han ville jo hjem sa han, men så ver det lønn osv som avgjør ting..  uansett så tror jeg han skal slite i ham/kam og da for dem se hva dem har kjøpt

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 17 jan 06, 17:04
.......... Ringberg nærmet seg å bli Bosman spiller, da er det helt normalt at man sjekker ut sin egen markedsverdi med andre klubber......... Hadde Ringberg blitt tilbudt en kontrakt 200000 i året under det han fikk i HamKam, tror jeg han faktisk at han hadde blitt......... Ringberg fikk aldri noe nytt konraktstilbud....... Å trekke navnet hans ned i dritten som det kanogvetalt og Keiko driver med er smakløst og historieløst........

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 18 jan 06, 00:56
Opprinnelig postet av Bedreviteren
.......... Ringberg nærmet seg å bli Bosman spiller, da er det helt normalt at man sjekker ut sin egen markedsverdi med andre klubber......... Hadde Ringberg blitt tilbudt en kontrakt 200000 i året under det han fikk i HamKam, tror jeg han faktisk at han hadde blitt......... Ringberg fikk aldri noe nytt konraktstilbud....... Å trekke navnet hans ned i dritten som det kanogvetalt og Keiko driver med er smakløst og historieløst........

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 jan 06, 01:12

Kan vi ikke snart bli ferdig med Ham-Kam spilleren Ringberg?
Nå virker det ihvertfall som om folk har sluttet å mase på at vi skal ha tilbake Lars Petter Hansen.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 01:27
Endret: 18 jan 06, 01:27
jeg prøver ikke å trøkke ringberg ned som dere tror, men det svir vel litt for dere at noen faktisk klarer å si. Historie er historie.  Ringberg var en flott fyr og alt det dere, men det var rett å selge han. mange trodde det var drillo med en gang som kvitta seg med han og da var det godt at Eggen sa at det var han, for det er ikke jug.
(ps: keiko99 heter jeg)

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 jan 06, 16:40
Tror du overvurderer deg selv, hvis du tror utsagnene dine om Ringberg svir.......... Men litt større respekt burde du visst overfor kanskje den enkeltspilleren som har betydd mest for FFKs tilbakekomst i toppfotballen......

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 18 jan 06, 21:23
Tror du overvurderer deg selv, hvis du tror utsagnene dine om Ringberg svir.......... Men litt større respekt burde du visst overfor kanskje den enkeltspilleren som har betydd mest for FFKs tilbakekomst i toppfotballen......

Helt enig, men bytt ut "kanskje den enkeltspilleren som har betydd mest" med "den enkeltspillern som har betydd soleklart mest"

Jeg mener ikke vi trenger å frede draktnummeret eller sånt no, men det går an å vise litt respekt vøtt...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 06, 22:28
kjære dere.. jeg viser respekt, men det er på tide og la historie være historie. Ringberg er ikke vår spiller lenger og jeg står forsatt på at dette var det beste. 

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jan 06, 17:01
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Kan vi ikke snart bli ferdig med Ham-Kam spilleren Ringberg?
Nå virker det ihvertfall som om folk har sluttet å mase på at vi skal ha tilbake Lars Petter Hansen.

Få tilbake Lars Petter Hansen og  Markus Ringberg!!!!

Hehe, neida...Lars Petter passer nok ikke Tippeligaen.. Han var god i 2 divisjon... men han ble solgt han også...
Nå får vi se til året om Toth og Hoås og West slår igjennom =)
Er litt spent på Martin Wiig også... Derfor jeg starta tråden var at vi skulle mimre litt om da han spilte for oss.. Nå spiller han for Ham Kam og det er ikke noe vi kan gjøre med det =)

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 19 jan 06, 11:10
FFK blir aldri det samme uten Ringberg...en skam at vi solgte toppscorer og kaptein midt i en sessong hvor alle viste vi ville kjempe i bunnen...

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914