Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Viborg

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 jan 06, 00:50
Mine meninger om de spillerne som hadde mest å bevise, eller bevist mye uten å trenge det i dag.

Rami: Spiller godt, uten at han får mulighet til å overbevise i denne kampen. Mest positivt med hans opptreden er at han dirigerer og har høylydte meninger. Ps: Hadde en keepertabbe på oppvarminga:-)

Tronseth: Gjør seg ikke bort, men viser heller ingenting som gir meg forventninger før hans neste opptreden i drakta. Deltar ikke i den offensive oppbygningen.

PAC: For en som har stor sans for "lokale spillere" er det litt skuffende at PAC fortsetter å vise manglende selvtillit. Den forløsende pasningen, innlegget sitter sjelden der det skal. Beder i 1. enn 2. omgang.

Røhn: Er til tider veldig synlig i 1. omgang, men forsvinner totalt i 2. Løper som vanlig, men savner løp som ender i resultater.

Brenne: Viser ved enkeltstående tilfeller eminent teknikk og overblikk, løper jobber og sliter i tillegg. Var, som laget ellers, best i 1. omgang. Blir kåret til BB av Canal+, Nettavisen og F-b, tror jeg.

Tarek: Er ganske synlig i 1. omgang, med flere positive bevegelser , pasninger, innlegg. Har ansvar for alle dødballer, hvilket vel tyder på tillit.

Wiig: Ikke på sitt beste.

Toth: Ganske usynlig etter min mening. Mangler fart til å utfordre i bakrom, noe vel Eggen er kjent for å like?, viser dog avslutteregenskaper på scoringen. Får en gjennombruddspasning, starter korrekt og setter ballen til høyre for keeper. Deilig å se, mest deilig var det vel for Misji selv:-) Håper at det kan føre han inn i "dytten". Har noen totale feilvalg:-(



---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jan 06, 01:21
Skulle ikke du ta masse bilder med det nye kameraet ditt a Keiko? De venter jeg spent på å se

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jan 06, 01:35
Opprinnelig postet av FFK1903
Skulle ikke du ta masse bilder med det nye kameraet ditt a Keiko? De venter jeg spent på å se
jo da, men nytt camra så ble alt ødlagt p.g.a. en innstilling jeg ikke hadde tatt på forhånd   gjett om jeg ble glad for det da.. tok 25 bilder.. 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jan 06, 10:13
Bra gjort å vinne 3-0 mot ett veldig bra dansk lag som Viborg! Har virkelig trua på at vi blir veldig bra i år. Nå gleder jeg meg til i morra, da skal vi grisebanke IFK!!!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 21 jan 06, 10:42
Shabaan er kongekeeper!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jan 06, 11:43
Foran 2000 medlevende hjemmepublikummer kunne Viborg F.F. ikke stille noget op mod det norske Tippeliga-hold Fredrikstad.

Så feil en kan ta. Var det virkelig såpass med liv at det virket som 2000 ??

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 jan 06, 17:53
Endret: 21 jan 06, 17:55
Når spilles FFK -IFK Göteborg kampen på søndag? Er det mulig å kjøpe billett ved inngangen? (kommer fra Oslo) 
Har prøvd å finne info både på FFK`s hjemmeside og f-b.no, men finner ingenting om denne kampen. Veldig lite markedsføring om denne turneringen generelt.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 21 jan 06, 18:05
Spilles klokken 15:00 på søndag,  og det er helt sikkert mulig å kjøpe billett i døra

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 jan 06, 18:17
den begynner kl 1500. det er mulig å kjøpe billett ved døra.. det var det igår ihvertfall..


anbefaler flest mulig å komme da turneringen  antakeligvis blir  første og siste hvis så få som 700 kommer i morra og..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jan 06, 18:22
Endret: 21 jan 06, 18:23
Opprinnelig postet av Husgutt
den begynner kl 1500. det er mulig å kjøpe billett ved døra.. det var det igår ihvertfall..

jasså er det pappegøya husgutt                   jeg håper mange kommer..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 jan 06, 18:26
vi må ha posta samtidig gitt. for den posten vakke der da jeg skrev. hehe


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340