Husk meg
Brukernavn
Passord

gamsten tok en maradonna

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 jan 06, 18:11
i dag skåret gamsten. Ikke lett å se med en gang, men etter flere repriser ser jeg at gamsten tar frem håden og ballen går i mål. Hva vil skje om newcatel klager dette inn for FA ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 21 jan 06, 18:58
Er vel ikke stort de kan gjøre med dette...dommeravgjørelsen er tatt,og tror ikke det kan gjøres noe med...slikt skjer.Mål er mål.

PÅL

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 21 jan 06, 21:13
Endret: 21 jan 06, 21:13
Ja, det var en soleklar hands.. Håper FA ser på dette, og gir Gamsten noen kamper på sidelinjen! Det er episoder som dette som ødelegger fotballen..

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jan 06, 21:23
Opprinnelig postet av Superboy
Ja, det var en soleklar hands.. Håper FA ser på dette, og gir Gamsten noen kamper på sidelinjen! Det er episoder som dette som ødelegger fotballen..
jeg tror sikkert at newcastel vil klage dette inn for FA og da kan det vanke en straff som du sier..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 21 jan 06, 21:55
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Superboy
jeg tror sikkert at newcastel vil klage dette inn for FA og da kan det vanke en straff som du sier..

tviler sterkt på at det kan bli straff til gamsten pga at han hendsa, hvem vet om det var meninga eller ikke...Så det er det ikke snakk om engang
Se feks på United-Tottenham i fjor, spurs scora,ballen var 05 m innenfor målinja og det ble ikke dømt mål, tottenham klaget selvsagt, men etter noe er dømt er det for sent å begynne å korrigere på dette, ergo de fikk ikke medhold!

Samme hvordan man vinner fotballkamper, bare man vinner dem...Ære være Blackburn Rovers

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jan 06, 01:31
A9sh.. du er inhabil har derfor ingen rettigheter med å komme med innspill

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914